Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De aankondiging van De Sims 4 door de telefoon: Mini Verslag

Afbeelding

Vijf voor vijf, met het zweet in mijn handen bel ik het nummer dat door is gemaild. Niet zozeer omdat ik bang ben, ik ben vooral zenuwachtig voor wat er gezegd gaat worden. Word De Sims 4 echt aangekondigd of zal het stiekem toch gaan om een spel zoals De Sims Middeleeuwen waar de community echt niet op zit te wachten?

Ineens hoor ik allemaal stemmen en mensen zenuwachtig door elkaar heen praten. Ik zit dus nu echt letterlijk op één lijn met verschillende grote internationale sites en ik hoor mensen waar ik ontzettend veel respect voor heb. Na vijf minuten zenuwachtig gepraat te hebben over hoe zenuwachtig we wel niet zijn horen we ineens een vrouwenstem. We krijgen een korte praatje over hoe bijzonder de studio vindt dat we er zijn en dat er, zoals al eerder vermeld, een grote aankondiging komt. Hierna horen we de stem van Rachel Franklin en zij bevestigt de geruchten. De Sims 4 is een feit. We krijgen te horen dat dit spel echt veel spelers input zal krijgen, de spelers zijn het uitgangspunt. Maar ook de interacties tussen Sims en het gedrag van Sims zijn het middelpunt. Create A Sim, de bouw modus en de koopmodus zullen een flinke update krijgen. Ook vertelde Rachel tussen neus en lippen door dat de technology van vandaag de dag ze veel vrijheid geeft. Is dit een hint naar online? Verder werd er niet veel gezegd, enkel dat degene die nu aan de telefoon hingen in een speciale groep zitten en als VIPs worden gezien door de studio.

Veel valt er dus nog niet te zeggen over De Sims 4 maar daar komt ongetwijfeld verandering in! We moeten sowieso wachten tot 2014 om het spel te spelen.

Weergave- en sorteeropties