Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

150 berichten • Pagina 3 van 8

Gebruikersavatar
Verzinzelfiets
Snackventer Snackventer
Berichten:
88
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 16:19

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik verwacht dat de familiebanden wat beter worden weergegeven. Dat schoon- en stieffamilie niet ineens geen familie meer is als de partner overleidt, dat achterneven/nichten en overgrootouders ook nog steeds worden weergegeven.
Verder wil ook heel graag een rechtbank en een gevangenis. Opgepakte criminelen kunnen dan echt veroordeeld worden en naar gevangenis gaan. Verder kun je dan ook naar de rechtbank voor scheidingen, je testament of iemand aanklagen die roddels over een beroemde sim verspreid.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Verzinzelfiets schreef:Ik verwacht dat de familiebanden wat beter worden weergegeven. Dat schoon- en stieffamilie niet ineens geen familie meer is als de partner overleidt, dat achterneven/nichten en overgrootouders ook nog steeds worden weergegeven.
Verder wil ook heel graag een rechtbank en een gevangenis. Opgepakte criminelen kunnen dan echt veroordeeld worden en naar gevangenis gaan. Verder kun je dan ook naar de rechtbank voor scheidingen, je testament of iemand aanklagen die roddels over een beroemde sim verspreid.
Leuk idee! Misschien als EP? Dat je dan bijv 2 sims weken in de sim gevangenis moet.
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ok hoop op meer details, nog steeds. Zoals hier boven ook al gezegd is, als je zoon of dochter uit huis vertrekt je die nooit meer ziet.
Zou ook leuk zijn dat je als je Sim naar het werk gaat dat je hem daar ook kan besturen, koffiepauze, hard werken, buitenshuis klusje, meer uitdagingen in je baan.

En ga zo maar door.
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Als bouwer hoop ik op ramen waar je zelf de afmetingen van kunt aanpassen (met gordijnen die aansluiten op het raam), en vooral meer deco items, eigenlijk dus rommel om je huis levendig te maken :D
tania1973
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
di 05 jun 2012, 11:14

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

ik zou graag hebben dat mijn sims angst hebben van vb dieren of autorijden ....
dat er zoals eerder vermeld staat, een boerderij met koeien , kippen, en nog meer boerderijdieren dat je kaas en zo kunt maken om te verkopen, een bakker die zou ik ook willen dat je een soort taart kunt kopen en vb een bakkerswinkel dat je het zelf kunt verkopen, ook een gevangenis, een rechtbank want een testament bepalen zou ik ook zien zitten en natuurlijk meer mensen in de openbare kavels, ik ga nu soms naar een openbaar kavel en zie niemand, ook andere winkels die je kunt besturen, zelf erin staan en alles zelf kunt verkopen ook dingens die je zelf maakt
ik ben echt benieuwd wat ze er allemaal te doen is in de sims 4
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik hoop dat het er realistisch uit gaat zien. en ik vind dat de werelden weer terug moet komen. met nieuwe landen. Ik hoop dat ik sims kleiner kan maken want nu moet ik dat eigenlijk doen door verschillende levensfases. Ik hoop ook dat je wat meer interacties hebt met andere sims want nu werd het vaak eentonig. En als laatste dat er weer meer en nieuwe spullen in zitten :D
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ook zoals de bovenste hoop ik dat de sims en dan bedoel ik ook de volwassenen verschillende lengtes kunnen hebben en dat je de kinderen en tieners geleidelijk groeien. Nu heb je er een hack voor, maar zonder is leuker. En dat de seizoenen er standaard inzitten.
Eucalyptasia
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 08:58

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik hoop dat er veel meer sims in een huishouden kunnen dan 10. Dat er geen rabbitholes zijn en een mogelijkheid is om mee naar het werk van je sims te gaan zoals bv nu bij de brandweer. Dat er weer een cheat komt voor de vaardigheidspunten (boeken lezen vind ik zonde van de tijd). Verder hoop ik op een aantal zaken die in dit topic al zijn beschreven.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Eucalyptasia schreef:Ik hoop dat er veel meer sims in een huishouden kunnen dan 10.

Wacht even... 10 in een huishouden de max??? Ik dacht dat zeven de max was... Of was het 8? Hoe dan ook ik wist niet dat 10 sims maximaal in een huishouden konden... Mijn spel laat namelijk niet meer toe dan zeven (of acht ik weet het niet zeker omdat ik er altijd maar onder blijf om ellende te voorkomen). Is een zeker met een mod dan, of niet?
Eucalyptasia
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
wo 26 mei 2010, 08:58

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Met huisdieren kunnen 10 sims in je huishouden. Ik vind meer sims fijn om meerdere generaties in 1 huishouden te hebben. Ik hoef echt niet iedere sim in mijn huishouden in de gaten te houden. De meesten kunnen prima voor zichzelf zorgen.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik hoop dat er een soort combi komt van de sims 2 en de sims 3zodat je wel door heel de buurt kan gaan, maar dat je ook met andere families in dezelfde verhaallijn kan spelen. Als je nu je familie bijvoorbeeld opsplitst, kan je maar met 1 van de 2 verder spelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
barthof
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
di 22 mei 2012, 19:17

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik hoop op dat het hele mooie graphics zal gaan hebben. Vooral wil ik dat er een "Gaan het maken" pakket komt of dat het bij de basis is inbegrepen. Ik vond dit echt zo'n leuk spel met de Sims 2! Ik wacht al jaren op dit pakket bij de Sims 3 :(
Ook wil ik dat de oprit van auto's weer zo ongeveer is zoals Sims 2, bij de Sims 3 is dat echt raar, verschijnt er ineens een auto voor je neus xD
Ow ja, de rabbitholes moeten echt weg! Het is toch veel mooier om de gebouwen in te gaan en te bekijken.
Afbeelding
Kijk naar mijn huizen, thanks :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie