Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

150 berichten • Pagina 6 van 8

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

^i think so, (A)

maar ik was weer even aan het speuren over de sims 4 en toen kwam ik bij pinguintech en daar hadden ze over de stad:

" De nieuwe wereld: Gartenbezirk
In het officiële tijdschrift dat we van EA kregen staat dat de nieuwe wereld in De Sims 4 niet zonder reden “Gartenbezirk” heet. Deze nieuwe buurt wordt namelijk gekenmerkt door de vele mooie villa’s en bloeiende tuinen die je er kan vinden. Er staat verder jammer genoeg niet of dit ook de enige wereld zal zijn in De Sims 4. Maar het lijkt erop dat we in De Sims 4 dus net zoals in De Sims 2 weer aparte namen zullen krijgen voor alle landen in plaats van dat elk land dezelfde Engelse naam zal krijgen zoals in De Sims 3. In het Duits heet de nieuwe wereld “Gartenbezirk”, wat waarschijnlijk in het Engels “Garden District” zal worden en in het Nederlands zoiets als “Tuindistrict”. In het artikel staat verder weinig over deze nieuwe wereld, maar uit de screens is op te maken dat er inderdaad een tram zal rijden door de hele buurt en dat de wereld erg kleurrijk is met parken en veel bloemen en planten. Daarnaast zijn er ook een aantal ronde wegen aanwezig met brede voetpaden." aldus pinguintech.

dit had ik gevonden daar, ik weet niet of dit waar is maar het zou zo kunnen zijn, ja toch?

en de koeplant en de cupcake maker komen weer terug!:

" Verder staat er in het De Sims 4 artikel in het officiële tijdschrift dat de koeienplant ook weer van de partij zal zijn in De Sims 4 en dat er ook een cupcakemachine zal zijn waarmee je Sims heerlijke cupcakes kunnen bakken. Onderstaande screens van de koeienplant en de cupcakemachine (die ook in het officiële tijdschrift zijn te zien) zagen we ook al eerder in het Games magazine. De koeienplant eet niets vermoedende bezoekers op en vervolgens kan je de koeienplant melken zodat je hun krachten in je op kan nemen." aldus pinguintech.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Baloutje schreef:^i think so, (A)

maar ik was weer even aan het speuren over de sims 4 en toen kwam ik bij pinguintech en daar hadden ze over de stad:

" De nieuwe wereld: Gartenbezirk
In het officiële tijdschrift dat we van EA kregen staat dat de nieuwe wereld in De Sims 4 niet zonder reden “Gartenbezirk” heet. Deze nieuwe buurt wordt namelijk gekenmerkt door de vele mooie villa’s en bloeiende tuinen die je er kan vinden. Er staat verder jammer genoeg niet of dit ook de enige wereld zal zijn in De Sims 4. Maar het lijkt erop dat we in De Sims 4 dus net zoals in De Sims 2 weer aparte namen zullen krijgen voor alle landen in plaats van dat elk land dezelfde Engelse naam zal krijgen zoals in De Sims 3. In het Duits heet de nieuwe wereld “Gartenbezirk”, wat waarschijnlijk in het Engels “Garden District” zal worden en in het Nederlands zoiets als “Tuindistrict”. In het artikel staat verder weinig over deze nieuwe wereld, maar uit de screens is op te maken dat er inderdaad een tram zal rijden door de hele buurt en dat de wereld erg kleurrijk is met parken en veel bloemen en planten. Daarnaast zijn er ook een aantal ronde wegen aanwezig met brede voetpaden." aldus pinguintech.

dit had ik gevonden daar, ik weet niet of dit waar is maar het zou zo kunnen zijn, ja toch?

en de koeplant en de cupcake maker komen weer terug!:

" Verder staat er in het De Sims 4 artikel in het officiële tijdschrift dat de koeienplant ook weer van de partij zal zijn in De Sims 4 en dat er ook een cupcakemachine zal zijn waarmee je Sims heerlijke cupcakes kunnen bakken. Onderstaande screens van de koeienplant en de cupcakemachine (die ook in het officiële tijdschrift zijn te zien) zagen we ook al eerder in het Games magazine. De koeienplant eet niets vermoedende bezoekers op en vervolgens kan je de koeienplant melken zodat je hun krachten in je op kan nemen." aldus pinguintech.
Zal wel zo zijn, pinguintech is niet echt een site waar onnozelheid op staat
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Er zijn sowieso 2 steden (Ze worden neighbourhoods niet worlds genoemd wat me aan de Sims 2 formaat laat denken) bevestigd. De New Orleans gestylde die we tot nu toe enkel in de trailers hebben gezien en Riviera die verdacht veel weg heeft van de gelekte concept art wat mij laat geloven dat die concept art authentiek is. Mocht dat het geval zijn zal er dus een 3e stad zijn (net als bij de Sims 2 op launch) en die zou dan een Spaans/mediterraans thema hebben.

Overigens was ik bezig met een vergelijking die de concept art linkt aan de bevestigde promotie materiaal wat dus het bewijs is dat het gelekte materiaal waarschijnlijk echt is. Ik zal hem zo afmaken en dan later deze dag wel even hier posten :).
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

@ansjJ2 ik wouw jullie het even laten weten ;) vond het wel een mooie tekst!

ik denk echt dat er verschillende thema landen komen wat markiewong als zij want als een sim met een houd van buiten eigenschap in zich heeft dat ze dan blijer is om in die ene stad te wonen dan in een stad vol met gebouwen enzo ;) (tenminste dat lijkt me wel leuk)
want er zijn ook verschillende catogorie's themas voor bouwen :)
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Uit speculatie verwachten we De Sims 4 vanaf september/oktober. ("Fall 2014").

Er zijn ook waarschijnlijk minstens twee buurten. Dat van die "Garden District" zal waarschijnlijk kloppen, want op de vrijgegeven screenshots zien we inderdaad grote huizen en villa's met kleurrijke tuinen.

Ook hebben we screenshots met Veronadorp of iets dat op Veronadorp lijkt.

Dat van de koeienfabriek & cupcakes zou ook kloppen want het is al best oud nieuws. :P
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

JoAnne schreef:Ik dacht dat je in Sims 2 op een losstaande kavel woonde, niet in een buurt toch?
Ja dat klopt maar, ik verwees naar het formaat van de wereld. De Sims 2 is gebaseerd op het model van een stad waar die van de Sims 3 is gebaseerd op een volledige wereld. In mijn ogen was de wereld van de Sims 2 ook veel levendiger. Recht getrokken straten en huizen die paal recht naast elkaar staan zijn, hoe stom het ook klinkt, realistischer dan zoveel reliëf en een soort van volledig boeren landschap. Het werkte ook wat prettiger wat betreft het neerzetten van kavels :P.
Ik hoop persoonlijk op een model van een grote stad die is opgedeeld in wijken met laadschermen er tussen. Het valt dus tussen de Sims 2 en 3 in.
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Dank je :D
Ik ben met je eens dat een kleinere buurt misschien beter gaat werken, in die zin zou een combinatie tussen 2 en 3 prima zijn. Die kaarsrechte straten ben ik het echter niet mee eens, ik vind Sims 2 werelden er plat, saai en erg 'Amerikaans' uitzien. Ik hou van de Sims 3-werelden, juist omdat die zo prachtig zijn (vooral vanaf Hidden Springs). In het echt kun je ook niet zomaar overal een huis neerzetten natuurlijk.

Ik hoop op buurten die kleiner zijn dan de werelden nu, zodat het spel levendiger en speelbaarder wordt (en minder buggy), maar die wel ogen als de mooie werelden van 3 en ook de indruk wekken dat je sim echt in een gemeenschap woont in plaats van op een soort in de lucht rondzwevende kavel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lethally
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 07 mei 2014, 18:59

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Totaal met je eens JoAnne. Sims 2 is er saai, plat en de area biedt weinig om van te genieten. Het is daarintegen wel overzichtelijk en erg fijn om op deze manier te spelen. Sims 3 duurt het een stuk langer om alles netjes te draaien (wat oudere PC), maar ach... Heb gelezen dat Sims 4 minder zwaar moet draaien, dus dat is mooi mee genomen :).

Als ze dat buggy eruit halen, dan ben ik in ieder geval een stuk tevreder. Haat het als iets blijft haken :o.
Wachten op de nieuwe game, voor nu die-hard Sims 3 dan maar... :D

* update
Vette Sims 4 website zeg!
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Nah Sims 3 was niet alleen zwaar de game was gewoon slap geprogrammeerd en compleet inefficiënt. Er was gewoon zoveel mis met die game dat je er een hele waslijst aan kan opstellen. Zeker als je na gaat dat ze in de engine de belichting niet eens goed voor elkaar hadden in vergelijking met de Sims 2.

Maar om nog even mijn standpunt wat betreft de wereld te gaan verduidelijken. In mijn mening heeft de wereld van de Sims 3 te veel refliëf. Een echte stad heeft bij lange na niet zoveel reliëf mits je ergens op het platteland woont of in een dorpje. Nu duiden ik op de Sims 2 omdat het een veel realistischer steden model had maar dan bedoel ik zeker niet dat alles recht getrokken en aan elkaar geplakt moet zijn. Van wat we tot nu toe hebben gezien van de wereld ben ik meer dan tevreden aangezien het een mix is tussen de Sims 2 en 3. Het is plat en levendig. Zie ook nog een keer deze voorbeelden:
Afbeelding
Afbeelding
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik word nu eenmaal gelukkig in de bergen, misschien is dat het :laugh
Overigens zijn de centrums van de Sims 3-werelden ook vlak, daar is meestal ruimte genoeg om te bouwen. Het zijn de buitengebieden waar reliëf is. Overigens zet ik juist daar vaak mijn huizen neer maar dat is dus omdat ik ervan hou. Ik vind het ook prettig om in zo'n grote wereld te spelen.

Ach, weet je, over het algemeen speel ik gewoon met wat ik krijg en ben daar tevreden mee (zelfs die bugs kan ik, na een welgemeende vloek, wel hebben en los het dan gewoon op). Ik vind het licht in Sims 3 overigens vaak wel heel erg mooi (Sunlit Tides, Monte Vista, Roaring Heights, China). Ik vind deze Sims 4 buurten er ook mooi uitzien, hoop alleen dat het in het echt wel scherper is dan hier. De sims zelf lijken ook haarscherp te zijn, ze moeten er wel in passen. Maar deze screens zijn al vrij oud natuurlijk, ik hoop heel erg dat we woensdag meer te zien krijgen!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie