Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

150 berichten • Pagina 5 van 8

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

charlotte schreef:Over die wezens uitzetten, dat kan al. Je moet dan na testingcheatEnabled true met shift op de brievenbus klikken en dan wezenpopulatie aanpassen en dan kan je weerwolf, fee, enz. uitzetten. En ik vind het wel leuk dat er af en toe een fee rondloopt. Bovendien je had die uitbreiding niet hoeven te kopen als je geen feeën door je straat wilde.
Dat zeg je nou wel, maar er zaten ook andere dingen in die iemand misschien wel graag wilde en die je dus alleen kan krijgen door bovennatuurlijk... Dus het is soms niet eenvoudig en moet je kiezen tussen doe ik het wel of niet, met alle bijeenkomstigheden.
Dacht laat het even weten dat het natuurlijk simpel zeggen is maar soms niet zo simpel ligt. Ik heb zelf heel lang getwijfeld met bovennatuurlijk juist omdat ik alles behalve die zombies leuk vond... Pas toen ik hoorde dat die zombies ook uit konden worden geschakeld heb ik het gekocht.

Wou ik dus even kwijt... Verder wacht ik in spanning af wat sims 4 worden gaat, maar ik vermoed... dat we nog wel eens prettig (of niet prettig afhankelijk wat men zoekt in sims) verrast gaan worden.
Zeker nu met die uitbreiding van de toekomst... Ik denk dat we daar al veel uit kunnen halen over wat ons te wachten kan staan bij sims 4.
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik hoop iets meer menselijker and realistisher
Zowel de goede als slechte dingen van het leven
Goede , voorbeelden :
- Wereldreizen , trektochten , uitstapjes met gids
- Meer soorten huizen (rijtjes huizen , seniorenflats :) ) , beter en uitgebreider bouwen en kopen
en gebouwen waar je in kan zien
- Tradities , geloof ( een christelijke sim , een sim die in de islam gelooft , ... ) , cultuur
- Meer een wereld en geen "stad" als je snapt wat ik bdeoel
- Echo's voor te kijken of het een jongen of een meisje is en groeien
- Het maken van sims in alle soorten en maten ook bij huisdieren
Slechte , voorbeelden :
- Skiongelukken , gebroken benen
- Griep en epidemies
- Vooroordelen (vindt ik zelf wel niet zo leuk :( )
- en de rest ...
Dat is het zo een beetje
ik denk dat de sims 4 erg realistishe sims gaan zijn missi-chien een beetje te realistish :glare
xTamaraah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 18:43

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

*Emma* schreef:Ik hoop iets meer menselijker and realistisher
Zowel de goede als slechte dingen van het leven
Goede , voorbeelden :
- Wereldreizen , trektochten , uitstapjes met gids
- Meer soorten huizen (rijtjes huizen , seniorenflats :) ) , beter en uitgebreider bouwen en kopen
en gebouwen waar je in kan zien
- Tradities , geloof ( een christelijke sim , een sim die in de islam gelooft , ... ) , cultuur
- Meer een wereld en geen "stad" als je snapt wat ik bdeoel
- Echo's voor te kijken of het een jongen of een meisje is en groeien
- Het maken van sims in alle soorten en maten ook bij huisdieren
Slechte , voorbeelden :
- Skiongelukken , gebroken benen
- Griep en epidemies
- Vooroordelen (vindt ik zelf wel niet zo leuk :( )
- en de rest ...
Dat is het zo een beetje
ik denk dat de sims 4 erg realistishe sims gaan zijn missi-chien een beetje te realistish :glare
Ik weet haast wel zeker dat dat er niet in gaat komen. Ze proberen de Sims natuurlijk zo neutraal mogelijk te houden, ook door middel van die Sims-taal. Als ze zoiets al gaan doen is het sowieso zonder het labeltje christendom, islam of boeddhisme. Dat was ook te zien in Seizoenen van Sims 3, daar heette kerstmis ook geen kerstmis, om er voor te zorgen dat niemand zich buitengesloten voelt (en ze meer spellen verkopen).
We can be heroes, just for one day...
@_TMRPS
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik hoop eigenlijk best wel dat er Regio's (Zoals bij simcity 2013) dat je daar naar andere steden van andere mensen toe kan en meer ingebouwde steden etc.
En dan niet alleen maar rond kijken maar ook een vakantie huisje daar kopen, of daar heen verhuizen kan ofzoiets :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Astaloca schreef:Rico, ze kunnen nu al een vakantiehuis kopen hoor en onbeperkt daar zijn :)
Nee,dat kan niet je sims kunnen verhuizen,ook naar andere steden met wereldavonturen kan je in frankrijk,china en egypte vakantiehuisjes kopen,maar je kan er maximum 18 dagen blijven,met een ding levenslange blijdschap bij en met vooruit in de tijd kan je naar de toekomst gaan,waar je ook kunt blijven zolang als je wilt en ook een huis kan kopen,maar dat is de enigste plek waar dat kan
Gebruikersavatar
Astaloca
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
ma 03 jan 2011, 16:42

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Excuus vraag verkeerd begrepen. Ik neem aan dat hij andere buurten bedoeld? Dat zou wel prettig zijn inderdaad, omdat je leven dan verder gaat.

Ik hoop enigszins ook op rijtjeshuizen ed verder hoop ik ook gewoon op meer details en meer stormen. Dat sims er ook gewoon daadwerkelijk last van hebben. Beetje simcity naar de sims halen (A) :sweatdrop
Simone92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 11:05

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

In de sims 4 zouden de volgende dingen leuk zijn:

- Kleding voor baby's en zoals in de sims 2 dat je ze in hun wiegje ook echt ziet bewegen en niet zoals nu alleen maar stil liggen. (een wipstoeltje of een box waar ze in kunnen, of dat je een draagzak om kunt doen en ze zo mee kunt nemen)
- Dat je als je een baby hebt gekregen je een keer naar het consultatiebureau moet, kinderen de waterpokken en dat soort dingen kunnen krijgen.
- Ik weet niet of het misschien al kan maar dat ik het nog niet heb meegemaakt, maar dat je sims ook een tweeling of drieling kunnen krijgen?
- Dat je ook een keer op controle/echo moet als je sim zwanger is.
- Wat meer keuze in kinderwagens (bijv. waar 2 kinderen in kunnen) en wiegjes. Een bad/wastobbe voor baby's en een commode om ze te verschonen.
- De kinderstoel kan nu niet aan tafel staan (volgens mij) zou ook wel leuk zijn als dat kan.
- Rijtjeshuizen.
- Meer huishoudelijke klusjes kunnen doen, zoals stofzuigen, dweilen, stoffen, bedden verschonen, strijken (niet de kleding van de waslijn en het ligt in de kast), ramen zemen enz.
- Dat je sims weer in de auto ziet stappen, kinderzitjes voor in de auto.
- Fiets met kinderzitjes
- Zwembandjes of iets voor kinderen zodat ze ook in een zwembad kunnen zwemmen. (of dat ze op zwemles kunnen gaan)
- Dat je kunt zien hoe sims op school of op het werk zijn.
- Openbare speeltuinen voor kinderen

Kortom een heleboel kleine dingen die het weer een stukje realistischer maken!









JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Tweeling en drieling kan inderdaad al (en je kunt de kans enorm vergroten of zelfs 100% maken met de levensbeloning 'vruchtbaarheidsbehandeling' en als je Showtime hebt met de wens van de lampgeest).

Ik hoop vooral op nieuwe uitdagende gameplay eigenlijk (was ophangen en bedden verschonen vind ik in het echt saai en in een spel ook, maar dat komt misschien omdat ik volwassen ben). En nieuwe animaties en interacties, ik hoop dat het pre-Alpha was maar ik zag in de previews veel interacties die uit Sims 3 gekopieerd zijn, net als in Middeleeuwen. Dat vind ik jammer. Ik geloof dat ik vooral hoop op 'geen oude wijn in nieuwe zakken'. Maar omdat de community nogal nostalgisch is ingesteld en er schijnbaar erg naar de achterban geluisterd wordt zal dat wel een droom blijven... :(
Afbeelding
Pluizigesimmerx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
za 15 mar 2014, 13:54

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

hier een lijsje:
*meer hippe kleding en kapsels
*meer interacties voor baby's en dat je zo ook kan omkleden.
*het lijkt mij ook leuk als er een kindersitje komt voor in de auto zodat ze niet steeds op schoot hoeven
*dat ze echt in de auto stappen en parkeren zoals in de sims 2 ook kon.
always a simmer
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Going4Quests schreef:Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het mogelijk zou zijn om in De sims 4 tussen alle buurten gewoon te kunnen reizen. :)
Waar? Ik dacht dat het nog niet eens zeker was dat er een open wereld komt zoals in Sims 3.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie