Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

150 berichten • Pagina 2 van 8

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Geen rabbitholes, kapsel van deze tijd en kleding. Grote en uitgebreide werelden. Lengtes. Weer in basisspel. En dieren in basisspel. Ook wil ik bij haar dat het realistisch beweegt, nu is het net steen, ik wil dat als er wind is dat het bijv. Een beetje naar achter gaat. Verder wacht ik op nieuwe foto's en details. Ik hoop dat dat snel komt, want ik koop exotisch eiland en dan is de sims 3 klaar voor mij, ik ga voor de sims 4!
hannah
Snackventer Snackventer
Berichten:
65
Lid geworden op:
wo 19 sep 2012, 16:49

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

khoop dat er eindelijk eens een boerderij komt, met kippen en koeien enzo die kan melken en eieren rapen. Een sim die echt boer kan worden en op die manier van levensonderhoud kan voorzien.

Koeien melken lijkt me zo tof ! zelf kaas maken van eigen melk en yogurt enzo
Afbeelding
Zie bij uitdagingen het topic !
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

hannah schreef:khoop dat er eindelijk eens een boerderij komt, met kippen en koeien enzo die kan melken en eieren rapen. Een sim die echt boer kan worden en op die manier van levensonderhoud kan voorzien.

Koeien melken lijkt me zo tof ! zelf kaas maken van eigen melk en yogurt enzo
Mijn idee! Ik baal dat ik dat kippenhok wat op de sims site voor punten te koop is niet krijgen kan. Die lijkt me echt tof om een klein begin mee te maken... Ik zou inderdaad ook wel koeien, geiten, schapen, varkentjes en jawel, zelfs ezels willen... Maar of dat gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

SimGandr schreef:
hannah schreef:khoop dat er eindelijk eens een boerderij komt, met kippen en koeien enzo die kan melken en eieren rapen. Een sim die echt boer kan worden en op die manier van levensonderhoud kan voorzien.

Koeien melken lijkt me zo tof ! zelf kaas maken van eigen melk en yogurt enzo
Mijn idee! Ik baal dat ik dat kippenhok wat op de sims site voor punten te koop is niet krijgen kan. Die lijkt me echt tof om een klein begin mee te maken... Ik zou inderdaad ook wel koeien, geiten, schapen, varkentjes en jawel, zelfs ezels willen... Maar of dat gaat gebeuren.
Ik vind het een leuk idee, kans om EP te worden voor sims 4. Dan meteen huisdieren erbij.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

^ Daar heb je ook een mod voor ;). (de nomosaic mod. Eventjes op google zoeken en je hebt hem gevonden ;) ).

Ik heb eigenlijk nog niet echt verwachtingen van de sims 4. We hebben alleen nog maar ogen gezien en die doen mij toch wel weer erg denken aan de sims 2, wat ik aan de ene kant wel leuk vindt omdat het zo wat minder realistisch is. Maar als de meerderheid van de wensen uitkomt van alle mensen dan kom je erop neer dat de sims zelf niet zo heel realistisch zijn, maar de dingen die zijn doen dan weer wel. Komt tot mij een beetje vreemd over XD. Ik zie denk ik wel wat het wordt. Hij komt ook pas begin/midden 2014 uit dus....
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Yolo schreef:^ Daar heb je ook een mod voor ;). (de nomosaic mod. Eventjes op google zoeken en je hebt hem gevonden ;) ).
Ik weet het. Maar het is toch fijner om een officiële instelling te hebben van EA dan een mod. Bovendien zou dit altijd werken en moet niet na iedere update en accessoire/uitbreidingspakket vervangen worden.
Alice<3Sims3
Snackventer Snackventer
Berichten:
51
Lid geworden op:
di 23 okt 2012, 11:34

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Mmm, ik kan een heel lijstje vol maken maar dat doe ik maar niet :D
*=eerder gezegd

*Dat je je sims lang en kort kunt maken en dat hun lengte ook groeit naarmate je ouder wordt. Je lengte wordt dan bepaald door de lengte van je ouders bijv.
*Dat je sims niet ineens in een volgende levensfase veranderen, maar dat ze echt groeien, zoals in rl.
EUH, modernere kleding wat nu gedragen wordt. Ook meer kleding en haarstylen. Ook meer interacties.
Dat je ook een ziekte kunt hebben. Bijvoorbeeld dat je een handicap hebt etc.
Dat je ook echt je kleding moet kopen en passen nzo. *dat je sims ook naar de kapper moeten.
GENOEG GENOEG te willen, ik wacht wel af. :drool
AMOR vincit OMNIAM
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik wil ook wel dat de wegen echt realistisch worden en dat er aangeschoven moet worden. Dus niet dat iedereen los door elkaar rijd maar mooi achter elkaar. Ook alles volledig ingebouwd met verkeerslichten enzovoort.

Dan roekeloze sims bv kunnen als er niemand anders op de weg de gaspedaal wat dieper indrukken en misschien geflitst worden etc.

Glassbox 2.0 voor De Sims 4 please!
Fiend
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 10 jun 2012, 20:37

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

- Minder rabbitholes
- Kleding kopen, in plaats van alles gratis te krijgen
- 'Gaan het maken', leuk in een nieuw jasje gestoken
- (misschien specifiek voor klunzige sims) Botten breken, hersenschuddingen etc. door bijvoorbeeld van de trap af te vallen of aangereden te worden door een auto.
- RIJTJESHUIZEN! Heel leuk dat Sims zo rijk zijn dat ze allemaal een eigen, vrijstaand huis hebben.. Maar vind het niet bepaald realistisch!
- Verschil in lengte is echt een MUST.
- Meer carrières, want in het echt zijn carrièremogelijkheden gewoon oneindig.. Waarom dan niet in Sims 4?
- Meer puberproblemen, zoals bijvoorbeeld last van een overslaande stem, puistjes (die je dan weer kunt proberen te camoufleren in de spiegel, haha) en dat soort dingen.
- Brillen niet gewoon een accessoire, maar ook echt nodig gaan hebben. Een beetje het parapluprincipe; Je sim raakt nu doorweekt als het regent en zonder paraplu loopt, zo raak je zonder bril blind en loop je overal tegenaan (ook weer leuk i.c.m. de botbreuken e.d.)
- Lijkt me ook wel leuk iets met seksuele voorkeuren te doen; Zodra je sim een tiener is word voor hem/haar een seksuele voorkeur bepaald - kun je dus niet kiezen! (hetero, bi, homo en misschien ook wel pan :P (pan = alles))
- Kavels moeten gewoon veel en veel drukker, denk bijvoorbeeld aan De Sims 1, waar de kavels gewoon bomvol zijn. Misschien leuk om dan ook lekker veel bezoekers van andere steden erin te stoppen
- Meer criminaliteit. Het moet geen crimegame worden uiteraard, maar ik speel nu sinds 2010 De Sims 3 (wou eerst Sims 2 compleet hebben voor ik aan 3 begon), en heb nog NOOIT een inbreker o.i.d. gehad.. Echt letterlijk nog nooit.. In de Sims 1 werd ik regelmatig beroofd en zelfs in de sims 2 heb ik ze af en toe nog opgepakt zien worden. Maar in de Sims 3 nog helemaal niks, noppes, nada.
- Kleine details, zoals weer gewoon in een auto stappen i.p.v. onzichtbaar worden, de deuren open moeten doen i.p.v. dat ze automatisch openen - automatische deuren uitgezonderd uiteraard. Ramen open zetten, wat natuurlijk de kans op inbraken weer verhoogd.. Gewoon een beetje op de kleine dingen letten ;)
- Een gevangenis lijkt me ook wel grappig.. Dus dat de criminele carrière ook eens een keer consequenties kan hebben.
- Ook om de Sims 4 een beetje educatief te maken; SOA's en dergelijke. Dat je dus een risico loopt op een geslachtziekte als je met een willekeurig iemand onveilig O jaa! hebt, maar ook dat je je kunt testen laten in het ziekenhuis, behandelingen kunt krijgen en dergelijke.. En dan misschien ook realistisch om zwangerschappen te laten mislukken of vruchtbaarheidsproblemen te ontwikkelen.. Het is altijd maar zo vrolijk en fijn, terwijl dat ook niet bepaald realistisch is. Natuurlijk zijn deze dingen dan gewoon zelden voor komend, maar het kan een fijn extraatje zijn.
- Angsten? Ik vond de angsten van de Sims 2 op zich wel wat hebben.. Maakte het wel realistisch. Vooral met kleine kindjes die niet wilden dat hun verjaardag werd gevierd en zo, dat gebeurt in het echt vaak ook met kleintjes :flapper


En dat was eerst alles wat ik kon bedenken, haha 8-) Leuk om misschien EA een x een lijstje toe te sturen? :P
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

^
Je powerpost wel! :D
Je powerpost pas niet als er 3 of meer berichten tussen je vorige bericht zit, of als er een dag verschil tussen je vorige bericht zit :D

Of was dat als grapje bedoelt :$
_______
Nu even over de sims 4: :D
Ik hoop dat het er gewoon beter en mooier uitziet!
Ook minder rabbitholes!
Dit is eigenlijk even wat ik wil maar er komt nog véél meer denk ik XD!
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Oei dit is wel een beetje streng, dacht dat powerposten over dubbele posts heel de tijd ging. Maar als je veel activiteit brengt nadat er andere reacties zijn gepost, is er normaal toch geen probleem? Anders is de activiteit zo dood. :(
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ook hier, let alsjeblieft op het powerposten, net zoals mijn collega heeft gezegd. Het wordt gezien als een powerpost als er geen of één post tussen jouw laatste post zit, tenzij je het bumpt na 24 uur, maar hier is geen bump voor nodig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hond113
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
259
Lid geworden op:
do 01 sep 2011, 14:43

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Het enige wat ik hoop is een mooiere realistischer vormgeving wua Sims en werelden ook al is dat nu ook al.
Verder nog een wat meer diepgaande gameplay met meer gevoel etc.

Verder niks want ik vind De Sims 3 al perfect.
En eigenlijk vind ik het nog niet zo oude kleding en meubels haha.
En ik denk niet dat de lengtes er komen want dat is geel moeilijk te realiseren met kleding enzo.
:)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

Ik vroeg me af of dit niet al in sims 3 was, ik meende namelijk van wel maar heb het niet meegemaakt, maar wat te denken van kleine natuurrampen zoals een overstroming of brand door blikseminslag of zo? Nu slaat de bliksem wel in maar er blijft slechts een verschroeide vlek over en verder niets. Tenminste... Bij mij dan.
Alice<3Sims3
Snackventer Snackventer
Berichten:
51
Lid geworden op:
di 23 okt 2012, 11:34

Re: Wat verwachten jullie van De Sims 4?

SimGandr schreef:Ik vroeg me af of dit niet al in sims 3 was, ik meende namelijk van wel maar heb het niet meegemaakt, maar wat te denken van kleine natuurrampen zoals een overstroming of brand door blikseminslag of zo? Nu slaat de bliksem wel in maar er blijft slechts een verschroeide vlek over en verder niets. Tenminste... Bij mij dan.
Als je een blikseminslag krijgt, en hij komt precies op je huis kan er vgm wel brand komen. Ik weet niet zeker of ik dit had meegemaakt of dat het met vuurwerk was :|
AMOR vincit OMNIAM

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie