Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 1 van 3

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

In eerste instantie viel de screen van de ogen me erg tegen, vooral omdat ik de Sims 4 juist heel realistisch had verwacht. Ik heb mijn gedachten verzet en ik hoop eigenlijk dat het een hele goede simulatie game wordt, niet realistisch, want in de Sims zou alles moeten kunnen! Daar denk ik aan bij die ogen.
En het logo is wat saai, maar misschien wel lekker doeltreffend. Ik vind het wel jammer dat er geen groene plumbob in zit, misschien dat de vier daar voor staat?
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Kheb nog wat gevonden
maar heb mijn twijfels over de plaatjes :glare
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben echt niet zeker dat ze echt zijn
waarschijnlijk gewoon een paar plaatjes gemaakt door sim freakjes
Dus heb geen vol vertrouwen dat het er zo uit gaat zien !
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Toch goed geprobeerd maar meestal vind je ze niet :) ben ik trouwens een van de weinigen die de sims 4 er echt mooi vind uit zien xD Ik vind het echt een stuk beter. Nou ja die gezichtsuitdrukking. Ik heb nogal weinig gezien. Waarschijnlijk ga ik hem niet kopen hoor ik heb nog niet eens alles van de sims 3.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

De 1e & 3e zijn zoiezo nep op de eerste staan er personen uit een ander spel & die 2e is in een sims 2 stijl ingericht (kun je zien aan de versieringen op de plantenbak, de spiegel & de boekenkast) dus die kan je niet vertrouwen. De 4e is ook nep aan de deur te zien is het gewoon een sims 3 huis
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

De laatste foto van Emma's bericht is zeker weten niet van de sims... dat is een avatar pic van een andere site... Ik heb zelf die namelijk daar een tijd lang als mijn avatar picture gehad... Ben alleen even kwijt waar dit ook alweer was.. is al weer een tijdje terug maar het is niet uit sims 4 dat is zeker

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie