Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 3 van 3

Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Cartoon stijl wilt inderdaad nog niet zeggen dat de game "lichter" runt. Echter denk ik dat deze keuze voornamelijk gemaakt is omdat je elke Sims game moet zien als een afzonderlijk deel. En binnen de hardware specificaties waaraan ze willen voldoen kunnen ze niet nog betere graphics gaan leveren dan de Sims 3, in ieder geval niet veel mooier. De Sims 4 lijkt meer richting de Sims stijl/cartoon stijl te gaan waarschijnlijk ook omdat die cartoon animatie emoties toch redelijk makkelijk over zijn te brengen zonder stem, zie de Disney films die het bijvoorbeeld al decennia doen.

Kort en bondig: Ik kan het waarderen dat Maxis telkens verschillende grafische stijlen afgaat. Ik zou ook wel eens een Sims in de waterverf achtige stijl van Zelda Skyward Sword willen zien <3

Anyway ik ben op dit moment grote fan van deze stijl, vooral omdat het me ook doet denken aan Zelda Wind Waker en het echt een stijl is die niet alleen nu maar over tientallen jaren nog steeds overiend zal staan. Realistisch kan gedateerd raken, maar ik ben nog steeds verbaasd over hoe goed de Sims 2 er uit ziet nu bijna 10 jaar na release!
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Dat klopt, maar haar is 1 van de zwaarste dingen voor een computer die er maar is ;). Disney en Pixar gebruiken daarbij complete renderfarms met duizenden computers om haar te maken. Disney loopt vooral met animatie films mijlen ver op wat betreft haar door de gigantische investeringen in Tangled.
Films en games kunnen we sowieso niet vergelijken.

Maar om daar kort over te zijn. Haar is nooit een goed punt geweest in de Sims. Het haar van de Sims 2 en 3 zou gigantisch vloeken met de cartoon stijl die ze nu hebben gekozen, dit zijn gewoon keuzes die je moet maken en niet iedereen zal die keuzes waarderen.

Afbeelding
Afbeelding
Als we bijvoorbeeld kijken naar het haar van de meest recente screenshot met een oudere zien we duidelijk dat ze al op weg zijn naar veel gedetailleerde.
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

^ Ik ben het er mee eens, met wat hier boven staat, over het haar in de Sims 2/3 bij de cartoon stijl van Sims 4. Het zou niet passen. Dan heb ik liever gewoon die cartoon stijl. Al ben ik niet echt blij met dat EA heeft gekozen voor cartoon ipv realistisch, wat ik eigenlijk had verwacht voor de Sims 4. Nja, uit eindelijk zal ik het toch wel kopen, al ben ik tot nu toe alleen ‘blij’ over de nieuwe werking van CAS.
Afbeelding
idk hoi
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Zover ik begrepen had was het zelfs voor de mensen van EA zelf nog niet eens echt duidelijk hoe de sims in sims 4 eruit gaan zien. Ik hoor iedereen maar over de cartoon stijl mopperen. In mijn ogen gaat het daar toch niet om, het gaat om de fun die je krijgt door met de sims te spelen. Dan kijk je op den duur niet zo heeeeeel nauw meer naar hun uiterlijk of het cartoonish is of niet. Ik ben heel benieuwd hoe je nu moet spelen zonder de cheats :P Omdat alles nu een lange termijn uitwerking heeft en ook inwerkt op andere eigenschappen bij de sims waarmee je speelt. Dus alles wat mij eigenlijk interesseert, en wat anderen ook zou moeten interesseren is...

Wanneer komt Sims4 nu eigenlijk uit?
Ik bedoel dus de datum dat we hem ook kunnen kopen he :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

^ Dit

Ik vind deze stijl ook weer wat leuks hebben :) Kijk bijvoorbeeld naar de pannenkoeken :3
Ik ben vooral benieuwd wat voor nieuwe dingen er zijn dan dat ik me heel erg afvraag hoe alles eruit ziet. Wat voor nieuwe werelden en banen zijn er vind ik veel leuker. Ik vidn deze stijl heus neit ellijk. Als ze het realistisch gaan maken krijg je daar meer commentaar op omdat het kan dateren of omdat ze dingen dan slecht gelukt vinden. Geef mij dan maar een cartoonstijl, vind ik juist wel vrolijk :)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Going4Quests schreef:De momentele verwachting is het najaar van 2014. :)
Ik hoorde namelijk een paar dagen terug iemand tegen me beweren dat het in februari al zou zijn. Ik had wel moeite ermee om de persoon in kwestie te ontmoedigen met de woorden dat het meer pas tegen de herfst zou zijn. Ik was ineens niet zeker meer. Ik dacht "Wat nou als ik het verkeerd heb en niet heb opgelet???" LOL
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Het is enkel verwarrend dat er "najaar,late en fall" door elkaar worden gebruikt. Maar ik denk dat je er zeker op kan rekenen dat de game rond Oktober/November komt. Dus tijdens het holiday season als de rest van de grote games uitkomen :).
Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: Pre-release De Sims 4 Screen topic

Naja het zit hem vooral er in dat herfst in oktober begint (hopelijk komt hij dus in oktober!) terwijl die laatste 2 duiden op november/december. Als die laatste 2 waar zijn kunnen we dus nog een flinke 10/11 maanden gaan wachten.

Maarja ik verwacht geen informatie voor de E3. Maxis zal op de GDC spreken maar dan verwacht ik ook niet baanbrekend veel te zien.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie