Dat het in de pre alpha er lelijk en goedkoop uitzag is volledig normaal. Textures zijn plaatjes die je in 1 hand omdraai kunt veranderen. De gamescom build was ruim een jaar voordat de game uitkwam. Je moet bij game development weten dat de engine maken en de voorwerpen het meeste werk is. De texture van het haar staat in een mapje simpelweg onder de naam 'texture haar 1', die texture kun je vervangen en dan heb je direct een andere texture

Vrij groot verschil huh? Wat ik hiermee wil zeggen is dat grafisch gezien alles vrij snel kan veranderen en modders dit dus ook kunnen. Het is de engine en de gameplay waar uiteindelijk de meeste tijd in gaat zitten en die is vrijwel niet te veranderen door modders. Vandaar dat ik graag zie dat Maxis eerst dat gedeelte goed regelt. Tenslotte moet je in gedachten nemen dat modders altijd voor realistischer zullen gaan. Ze zullen nooit een lagere grafische stijl gaan maken dus ik zie deze stijl enkel als een voordeel, een groot deel gaat er toch CC op plakken.