Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

306 berichten • Pagina 1 van 16

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

[Afgerond]Charlottes 365 dagen

Mededeling:
KLAAR: Poll gesloten.
Mijn nieuwe project is begonnen. Klik hier om hier heen te gaan.

Hier plaats ik mijn 365 dagen van de sims 3. De meeste dagen plaats ik meerdere screens per dag, maar soms is het er maar een. De laatste dagen met random screen zonder onderschrift.

DAG 1
Dit project gaat grotendeels over Moriana Fortuna. De eerste dag van het project is een kennismaking met haar en het huis waarin ze woont.

Afbeelding
Dit is het huis van Moriana. Dit is de voorkant.

Afbeelding
De plattegrond van het huis. Het huisje bestaat alleen uit de begane grond. Op het overzicht zie je de gang, die naar de slaapkamer lijd. Aan de rechterkant van de slapkamer ligt de studeerkamer/bibliotheek aan de linkerkant de badkamer. Aan de linkerkant van de gang liggen de eetkamer en en keuken. Aan de rechterkant ligt de woonkamer.

Afbeelding
De keuken met kookeiland en bar.

Afbeelding
De woonkamer.

Afbeelding
De eetkamer.

Afbeelding
De slaapkamer.

Afbeelding
En de studeerkamer. Van de badkamer en de gang zijn er geen screens, omdat die te klein zijn om de goede hoek te kunnen nemen.

Afbeelding
Dit is Moriana Fortuna. Moriana is een heks. Het project wordt vanaf dag 2 verteld vanuit haar in eerste persoon verleden tijd.
Levenswens:
Doorgewinterde reiziger; zei wil het maximale visaniveau halen van de drie bestemmingen.

Eigenschappen:
Avontuurlijk, Boekenwurm, Bovennatuurlijke fan, Dapper en Virtuoos.

Favorieten: Elektro, Hamburger en Lichtpaars.

Vanaf dit jaar ook screens van andere families en doctor who.

Laatst gewijzigd door charlotte op vr 13 mei 2016, 12:35, 148 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens

Dank je. Gewoon door middel van de blauwdrukken. :fluit

DAG 2

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik woonde voor een starter in een prachtig huis. Omdat ik veel wilde reizen, moest ik wel een baan hebben en het liefst een waarbij ik mijn eigen tijd kon invullen. Ik vond de ideale baan waarin ik mijn eigen tijd kon indelen. Ik vond het beroep privédetective ideaal voor mij.

Afbeelding
Mijn eerste opdracht die ik vond was thuis studeren. Aangezien ik voor mijn beroep mijn inzicht moest bijhouden begon ik met het lezen in mijn boek over inzicht deel 1.

Afbeelding
Zelfvoldaan van mijn eerste dag en lekker gegeten te hebben kroop ik mijn bed in.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens

^Dank jullie wel. :knuffel
DAG 3

Afbeelding
De volgende dag besloot ik te ontbijten met wafels.

Afbeelding
Terwijl ik ze in de oven zette, werd ik gebeld.

Afbeelding

Afbeelding
Helaas brandden de wafels aan. Toch besloot ik ze te eten, want ik had honger.

Afbeelding
Na het eten ging ik afwassen. Ik werd gebeld over een zaak of ik die op wilde lossen.

Afbeelding
Omdat ik een heks was vloog ik er op mijn bezem naar het slachtoffer om te vragen wat er mis was.

Afbeelding
Eenmaal bij haar vroeg ik wat het probleem was. Ze vertelde dat ze iemand ervan verdacht haar tuinkabouter omgeschopt te hebben.

Afbeelding
Ik confronteerde de verdachte met dat feit. Hij beweerde dat hij er niks van wist, maar alleen dat hij slaapwandelde en de volgende dag wakker werd van een pijnlijke teen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 3 (12-2-2015)

Vandaag 2 dagen. Daarom minder screens per dag.

DAG 4

Afbeelding
Na het onderzoek naar slaapwandelen, ging ik even naar huis. Ik woonde er nog geen hele dag, maar ik had toch rekeningen gekregen die ik dan ook keurig betaalde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Daarna besloot ik de studietest te doen. Misschien dat ik ooit zal overwegen te studeren. Tijdens deze test kam er uit dat ik geen beurs kreeg. Misschien de volgende keer. Ik overwoog om het later nog eens te proberen.

DAG 5

Afbeelding
Om op dat onderzoek over slaapwandelen terug te komen: Het bleek dat het slachtoffer zelf slaapwandelde en dat ze tijdens het slaapwandelen de kabouter omschopte wat ik haar vertelde. Buiten mijn verwachting was ze erg opgelucht dat zij het zelf had gedaan en ik stelde voor iets zachts om de kabouter de wikkelen, zodat ze geen pijnlijke teen meer kreeg. Mijn eerste zaak zat er al weer op.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 4&5 (13-2-2015)

DAG 6

Afbeelding
Nieuwe zaak. Een mevrouw vermoedde van iemand dat ie lid was van een criminele organisatie. Ze vroeg aan mij of ik belastend materiaal wilde verzamelen voor haar. Gretig nam ik de zaak aan.

Afbeelding
Eerst zocht ik haar post door. En ik vond wat. Ik kon of de verdachte ermee confronteren door hem/ haar te chanteren, maar ik deed dat uiteindelijk niet. Ik vond belangrijker om meer belastend materiaal te zoeken.

Afbeelding
Ik doorzocht de vuilnisbak. Bah, wat was dat een vies werkje.

Afbeelding

Afbeelding
Ik keek even om mij heen om te zien of er niet toevallig iemand mij zo zag. Gelukkig was dat niet zo. Ik vond uiteindelijk een dagboek dat was weggooit en daar stond alle belastende informatie in.

Afbeelding
Ik ging terug naar de opdrachtgeefster. Ik gaf haar het dagboek. Ze pakte hem aan en sprong bijna een gat in de lucht nadat ze de inhoud bekeek. Dit was mijn tweede zaak die ik had opgelost en ik kreeg nog eens promotie op de kop toe.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 4&5 (13-2-2015)

DAG 7

Afbeelding
Omdat ik van alle drie bestemmingen het maximale visumniveau wilde halen en ik nu door twee opgeloste zaken genoeg geld had, besloot ik op reis te gaan. Ik belde het reisbureau en boekte een reis naar china vor drie dagen.

Afbeelding

Afbeelding
En daar vertrok ik dan. Niet lang erna kwam ik in China aan. En ik ging direct kijken of er avonturen waren.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 7 (16-3-2015)

DAG 8

Afbeelding
Onderweg van de opdrachtgever naar de locatie van de opdracht zag ik een interessant stapeltje. Ik pakte een kwastje en vond verschillende archeologische vondsten.

Afbeelding
Uiteindelijk kwam ik in de verboden stad aan. Ik moest on de tombe van het verborgen leger een eeuwenoude relikwie zoeken.

Afbeelding

Afbeelding
Voor ik de tombe inging, deed ik op de markt wat inkopen, waaronder proviand.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 9 (18-3-2015)

vandaag twee dagen. Gisteren vergeten screens te plaatsen.

DAG 10

Afbeelding

Afbeelding
In de hal van het verloren leger vond ik schatkisten. Ik vond daar onder andere gedroogd voedsel van hoge kwaliteit en geslepen edelstenen.

Afbeelding
Na een paar avonturen had ik mijn eerste niveau visum voor China verdiend. Aangezien het mijn laatste dag was, besloot ik om weer naar huis te gaan.


DAG 11

Afbeelding
Ik was nog niet thuis, of ik besloot om weer op reis te gaan. Dit keer ging ik naar Frankrijk. Omdat ik de levenslange blijdschap beloning doorgewinterde reiziger had kunnen kopen, kon ik in plaats van 3 dagen 6 dagen blijven.

Afbeelding

Afbeelding
Ik ging vroeg uit de veren en ging nog in mijn nachtjapon kijken naar avonturen. Ik vond er een waarbij ik een mysterie moest oplossen in een Gallisch graf. Ik moest iets zoeken wat de opdracht gever had verloren in en gat.


Afbeelding
Ik kwam voor een deur die helemaal vergrendeld was en ik zag nergens iets waarmee ik hem openen kon. Totdat ik een aparte tegel op de vloer zag, waar twee voeten in stonden gekerfd. Nadat ik er op was gaan staan verscheen een gat in de muur. Ik stopte mijn hand er in en ik voelde een schakelaar die ik had geactiveerd. Het ding wat ik moest zoeken was een honkbal.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 10& 11 (20-3-2015)

DAG 12

Afbeelding
De volgende dag moest ik een mysterie oplossen over geluiden die te horen waren in de kelder. Ook die deur was dicht, maar een toorts bleek een schakelaar te zijn, waardoor de deur open kon.

Afbeelding
Daarna moest ik in Chateau Landgraaf in de bibliotheek een dagboek zoeken. Helaas was het landhuis goed beveiligd. Waardoor ik om binnen te kunnen komen eerst een vuurval onschadelijk te maken. Eenmaal binnen was ik helaas in een electriciteitsval getrapt. Gelukkig overleefd.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Charlottes 365 dagen screens: Dag 10& 11 (20-3-2015)

^Dank je wel.

DAG 13

Inleiding (zonder screens): Na mijn reis naar Frankrijk besloot ik te gaan studeren. Ik had wederom geen beurs, maar dat vond ik niet erg. Ik besloot aangezien ik een privédetective was technologie te gaan studeren. Ik betrok een eigen huisje, want en studentenhuis vond ik toch iets te druk, bovendien was ik ook een heks. Dan kon ik ook makkelijker met magie spelen om meer spreuken te leren.

Afbeelding
Voor ik naar de universieteit ging, schreef ik eerst even een liefdesbrief naar iemand die ik in Frankrijk had ontmoet en ik erg leuk vond. (De eigenaar van de nectarbrouwerij)

Afbeelding
Om meteen goed met mijn studie te beginnen, probeerde ik mijn breinlezer uit die ik had gekregen voor mijn studie. (Let niet op de open muren, mijn schepper {Charlotte} was die vergeten omhoog te doen.)

Afbeelding
Het was tijd voor de introductiedag voor de nieuwe studenten over de opleiding. Ook toen zag ik iemand die ik best wel leuk vond. Later kwam ik hem op een kampvuurfeest tegen.

Afbeelding
De medestudent die mij had uitgenodigd voor het feest vond mijn erg leuk, want ik kreeg een liefdesbrief en van een andere zelfs een cadeautje. Ik werd nog populair, wat ik best leuk vond, maar ook wel bijzonder, want op mijn vooropleidingen was dat wel anders.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie