Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

184 berichten • Pagina 1 van 10

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

365 afbeeldingachtige prullen van een bepaalde persoon.

Ik heb dit project eigenlijk al even op een andere site, enkel stond het hier niet...Nu wel dus! Maar omdat ik eigenlijk al een tijdje bezig ben zijn het meteen 12 dagen :sweatdrop

DAG 1
Afbeelding
Lunar Lakes voor wie het niet doorheeft.

DAG 2
Afbeelding
Ik had veel Lunar Lakes screens.

DAG 3
Afbeelding
Oude screen uit de Doyleh's, deel 61...Lara en George in Oasis Landing.

DAG 4
Afbeelding
Vervolg van de Lunar Lakes reeks

DAG 5
Afbeelding
Een sim van me...In Lunar Lakes, screen is bewerkt. (Een blauwe sim past niet zo goed bij een gewone Lunar Lakes achtergrond :fluit )

DAG 6
Afbeelding

DAG 7
Afbeelding
De gedownloadde wereld Dronninglund

DAG 8
Afbeelding

DAG 9
Afbeelding
Waarom altijd screens vanuit de lucht?

DAG 10
Afbeelding
Negeer dat stuk huis linksonder, had het zelf niet gezien tot ik de screen uploadde. Maar voor derest is het wel mooi. (H)

DAG 11
Afbeelding
-Negeer het dak dat er niet is- een parkje in Sunlit Tides...Wie herkent er sims die daar rondlopen?
*spoiler*


DAG 12
Afbeelding
Eindelijk eens een screen zonder fouten...nu is de vraag: wie is deze mysterieuze jonge Djinn..?


ik hoop dat het toegestaan is om meteen 12 dagen te plaatsen...Maar het is makkelijker voor me als al mijn topics op verschillende sites gewoon gelijk lopen.


edit: maar de helft van de afbeeldingen zijn zichtbaar hè? Ach ja, ben ondertussen overgeschakeld op een andere afbeeldingenleverancier.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: 365 afbeeldingachtige prullen van een bepaalde persoon.

Koen schreef:Vond Emma mooier als vampier :flapper

Wel een mooie screen :)

met al haar tattoo's en sletterige kleren? En ze was gemeen als vampier...ze heeft haar leven verbeterd en zij en Jack zijn nu gelukkig getrouwd...Tja, gelukkig? Ik ben nieuwsgierig of het niet terug oude Emma wordt na die beet van Adam...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie