Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Emmasim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 02 mei 2014, 14:32

52 weken Onsosjokatofk! stopt

Hey! Jullie hebben me misschien al ergens gezien, ik ben Emma! Ik zag enkele '52weken-projecten', ik snapte al snel dat het de bedoeling is om elke week wat screens te posten van je simsfamilie, het leek me leuk dus begin ik zelf zoiets! En alvast mijn excuses voor de achternaam, leuke achternamen verzinnen, daar ben ik niet zo goed in.(dus typ ik maar wat)

Afbeelding
Dit ben ik, Cara Onsosjokatofk! Ik woon in Aurora Skies, maar ben, zoals jullie kunnen zien aan mijn huidskleur, in Isla Paradiso geboren! Maar het was me daar wat te warm. Hier wil ik graag een gezin stichten en natuurlijk knotsgekke dingen beleven! Nu sta ik op een lapje grond waar ik straks mijn huisje ga laten bouwen.

Mijn eigenschappen:
-workaholic
-ambitieus
-perfectionist
-atletisch
-vlotte babbelaar
Mijn ouders hadden vroeger een hotel in Isla Paradiso, ik zou er graag ook eentje hebben. Een klein hotelletje hier in Aurora Skies hebben, dat zie ik wel zitten!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Laatst gewijzigd door Emmasim op zo 01 jun 2014, 17:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Emmasim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 02 mei 2014, 14:32

Re: 52 weken Onsosjokatofk!

Maar als ik naar jullie dingen ga gaan kijken zijn de achternamen uitspreekbaar? Het kon misschien Okantosjokisquoniëllosota zijn. (maar dat bevat te veel letters waardoor het er niet op kon)
Gebruikersavatar
Emmasim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 02 mei 2014, 14:32

Re: 52 weken Onsosjokatofk!

Week 1

Dus, hier is week 1. Als er iemand tips heeft, je mag die altijd zeggen!

Afbeelding
Na een tijdje bouwen is mijn huisje af afgeraakt, ik moet mijn geweldige architect Emma alvast bedanken!
Afbeelding
Ik ging even de binnenkant gaan bestuderen en kwam erachter dat jullie dat niet kunnen zien, dus daarom heb ik Emma de opdracht gegeven wat op c te drukken:
Afbeelding
dak
Afbeelding
2e verdieping.
Afbeelding
1e verdieping.
Afbeelding
Gelijkvloers.(eindelijk iets interessant :P ) Het is niet zo'n groot huisje, maar ik heb niet veel nodig!
Afbeelding
Daarna ging ik ven naar de stad opzoek naar een baantje, mijn ouders hebben me geld meegegeven voor een hotel te bouwen maar dat geld zal ooit op geraken, dus, totdat mijn hotel succesvol is, wil ik graag een simpele partimebaan.
Afbeelding
Ik ben aangenomen bij de boekhandel!
Afbeelding
Nu even naar mijn stukje grond voor het hotel gaan kijken, met het geld van mijn ouders kan ik alvast beginnen.
Afbeelding
Zo...Dit moet het dus worden.
Afbeelding
Er is alvast een receptiebalie!
Afbeelding
Na wat geld opgebruikt te hebben heb ik al dit gebouwt!(ik weet het, blauwdrukken :sweatdrop )
Afbeelding
Daarna ging ik even naar de rand van de stad, ik had gehoord dat daar een mooi plekje is met uitzicht over het meer, maar...
Afbeelding
...Ik zag aan de rand van de straat een gezin staan die denk ik een beetje de weg kwijt zijn...

Wie zouden dat zijn? Ik heb trouwens een kleine samenwerking aangeboden gekregen... :fluit
Gebruikersavatar
Emmasim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
vr 02 mei 2014, 14:32

Re: 52 weken Onsosjokatofk! - Week 1.

Wow, het is alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest...Ik had het erg druk met school, nu nog steeds trouwens, en mijn laptop is ondertussen helemaal kapot gegaan, waardoor ik alles kwijt ben. Ik zal dus stoppen met dit project, als ik een nieuwe laptop heb en mijn leerkrachten minder huiswerk en toetsen geven zal ik misschien een nieuw dagboek of 52-weken project hier op simsnieuws starten. Die samenwerking was trouwens met Gitte2001, en ze heeft het feit dat ik niet meer online was goed opgelost vind ik.

Misschien tot binnenkort!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie