Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 4 van 5

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Dag 11 (ja ik ben op tijd ik vind het zelf ook gek xD )

Liv:

Afbeelding

Ik stap al weer vroeg op de fiets. Ineens gaat de gedachte door mij heen dat ik over 2 dagen examens heb. Langzaam werd ik zenuwachtig. Wat als ik het nou niet haal? Wat dan? Ik stap van de fiets af, zet hem in de fietsenstalling en loop het plein op.

Afbeelding

Ik besloot te kijken of deze studie echt wat voor mij was en probeerde wat in mijn schetsboek te schetsen. Ik was over niks tevreden en uit frustratie kraste ik het door, scheurde het vel eraf en scheurde het in kleine stukjes.

Afbeelding

Zenuwachtig liep ik naar de les. Tijd om op te letten.

Afbeelding

Afbeelding

Ik besluit wat rond te lopen op de campus om nog even rond te kijken naar dingen die ik nog niet heb gezien.

Afbeelding

Opeens zie ik een aantal vlinders vliegen. Ik snel er op af, die moet ik hebben! Ik strek mijn handen uit en probeer er een te vangen, helaas zonder resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook pluk ik nog wat planten die her en der op de campus staan. Na de tweede les ga ik naar huis.

Afbeelding

Afbeelding

Op een grasveldje vond ik een slang. Ik vond hem zo schattig dat ik hem als huisdier wilde nemen. Hij heet Draakje.

Afbeelding

Afbeelding

En hier ons vierde lid van de familie. Een salamander met de naam Winegum.

Tevreden ga ik slapen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ok even voor de verduidelijking:
Liv heeft 3 huisdieren:

-Blub (goudvis)
-Draakje (slang)
-Winegum (salamander)

Welke vinden jullie het leukst :D ?
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Bedankt voor de reacties :knuffel
Persoonlijk vind ik de goudvis denk ik het leukst, al noem ik ze altijd blub xD
--------------------------------------------------------------------------------------------------

»Dag 12«

Liv:

Afbeelding

Toen de ik de volgende ochtend wakker werd bedacht ik me dat de examen morgen waren. Ik rende richting de douche schrok mijn eten naar binnen en ging op pad.

Afbeelding

Afbeelding

Ik kwam aan bij het gebouw waar bleek dat we buitenles hadden. Gelukkig regende het dit keer niet.

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ik wat schetsen had gemaakt tijdens de buitenles besloot ik dan toch eindelijk het schilderij af te maken.

Afbeelding

Ik ging naar de bieb om wat te studeren. Blijkbaar hadden meer mensen hetzelfde idee.

Afbeelding

Afbeelding

Ik was al een tijdje bezig met studeren totdat een groep mensne presentatie sgingen geven. Ik besloot maar te stoppen en ging naar huis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ik een soort van veilig thuis was aangekomen oefende ik nog wat met graffiti. Daarna werkte ik aan Harrie het roze monster.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dus volgende update de examens. Dit is de eerste keer dat een sim van mij examen doet dus tja I hope so, ik weet het zelf ook nog niet :X
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Dankjewel allemaal :knuffel
Ik vind het vervelend dat ik al weer ene tijd niet heb kunnen reageren :/ Ik zit nog in de proefwerkweek maar maandag ben ik klaar. Dus misschien woensdag iets kleins. ik ben 5 juni al weer op vakantie x) Dus hoogstwaarschijnlijk komt de inhaalslag anan het eind van de zomervakantie. Als ik er elke dag 2/3 doe kom ik wel weer in de buurt :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Ja, er is weer een update =)
--------------------------------------------------------------------------------------------------

»Dag 13«

Liv:

Vandaag de examens. Als ik op sta zie ik dat mijn benen trillen. 'Oké kalm blijven, het is maar een toets. Je hebt het voorbereid, het lukt heus wel.'

Afbeelding

Ik stuur Samantha een sms'je om haar succes te wensen.

Afbeelding

Ik oefen nog wat op mijn kladblok. Helaas viel winegum in slaap waardoor de schets van hem nogal mislukt is.

Afbeelding

Afbeelding

Ik sta er al vroeg zodat ik nog even de stof kan doorlezen. Gespannen loop ik het gebouw binnen. Ik ga naar het klaslokaal, neem een tafel vooraan, en leg mijn spullen klaar. Ik kijk naar de klok. Het kan elk moment beginnen. Ik kijk om me heen, ben ik serieus de enige die gespannen is? Eentje heeft zich ziek gemeld, ik hoorde toch al dat hij niks had gedaan. Het meisje naast mij is de slimste van de klas. Zou ik afkijken?

Nee, dat is niks voor mij. En toen begon het examen.

Afbeelding

Na het examen wordt ik gebeld door Dane. 'Hoi met Liv.' 'Hoi Liv, hoe ging je examen? Heb je zin om wat leuks te gaan doen?'.

Afbeelding

We gaan samen wat eten in het café.

Afbeelding

Afbeelding

Na wat gedanst te hebben besluiten ieder even een boek te lezen. Ik mijn studieboek Dane in een of andere liefdesroman. Dane zei dat hij wel hoopte dat ik zou slagen.



Ondertussen thuis ... (Ok je mag 3x raden wat er is gebeurd voordat je verder leest xD)













Afbeelding

Afbeelding

Blijkbaar was er brand uitgebroken. (Alweer KUCH)

Afbeelding

Afbeelding

Dane wenst me succes bij de volgende proefwerken, en gaat naar huis. Ik loop richting het volgende lokaal voor mijn examen muzieknoten bakken.

Afbeelding

Voor het lokaal staan er al een aantal te wachten. Gelukkig is dit het laatste examen. Daarna ga ik naar huis.

Afbeelding

Afbeelding

Veel dieren betekent natuurlijk ook veel werk. Dus moet Liv alle dieren weer eten geven en de hokken schoonmaken. Daarna gaat Liv naar bed. Gespannen voor de uitslag van morgen en doodop van de drukke dag.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Bedankt voor alle reacties! :knuffel
-----------------------------------------------------------------------------------------------

»Dag 14«

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag komt de uitslag binnen. Eerst geeft Liv iedereen te eten en holt vervolgens voor zichzelf naar de koelkast.

Afbeelding

Een van de huisgenoten van Liv kreeg zijn rapport al. Aan zijn blik te zien lijkt het me niet dat hij het gehaald heeft :sweatdrop .

Afbeelding

Liv probeert ondertussen haar kamer op te ruimen. Ze begint bij het bed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen werd het ineens akelig stil . . .


......



Van Liv was niks meer te horen...





----------------------------------------------------------------------------------------------













Afbeelding

Het bed klapte terug. Voorzichtig kroop Liv van het bed af. 'Ah laat dat stomme bed ook maar.'

Afbeelding

Je dacht toch niet dat Liv de rapportuitreiking wilde missen. Voorzichtig keek Liv op het blaadje . . .

Afbeelding

Geslaagd :swing !

Afbeelding

Dan wordt er toch echt afscheid genomen van Draakje, de studenten mascotte. Liv heeft besloten alleen Winegum en Blub mee te nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Dag Draakje.



Afbeelding

Daarna heeft Liv nog een keer met Dane afgesproken . Ze verteld hem trots dat ze geslaagd is met een 10.

Afbeelding

En toen werd ineens het afscheid best wel gezellig. :fluit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:wub

Afbeelding

Liv verteld hem dat ze eigenlijk wel gevoelens heeft voor hem. Dane heeft dat ook voor haar. ze vraagt hem verkering en het antwoord is natuurlijk Ja.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Ze maken samen een foto en gaan daarna samen uit eten.

Afbeelding

Daarna wordt het toch echt tijd om voor Liv naar huis te gaan. Dane rijdt haar naar huis. Daar wordt ze opgehaald door het busje dat haar naar huis brengt.

----------------------------------------------------------------------------------------------


Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie