Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 3 van 5

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Dankjewel Sebas :knuffel Fijn om zo'n trouwe lezer te hebben!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 6 & 7«

Liv:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een nieuwe dag met nieuwe kansen. Die ook heel leuk begint met onverwachte examens. Als ik me inschrijf voor een jaar wil ik niet na een halfjaar al examens. Zuchtend stapte ik naar binnen en hoopte er het beste van te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het eerste examen, dat over muziek ging, ga ik naar de bibliotheek om me voor te bereiden op het examen chocolade sculpturen.

Afbeelding

gelukkig slaag ik voor beide examens.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kom ik mijn beste vriendin Samantha (Grey) tegen. Na wat met haar gelachen te hebben wordt ik uitgenodigd voor haar vierde feestje. Ze houdt erg van feesten maar ik voelde me niet zo lekker. Ik bedankte haar en ging naar huis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik besloot de keuken te markeren met mijn prachtige walvis. Daarna pakte ik gauw een bord herfstsalade. Het was inmiddels 12 uur s'nachts en ik was kapot door alle examenstress.

Afbeelding

Ik kroop gauw onder de wol en besloot morgen maar thuis te blijven omdat ik ziek was geworden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende dag sliep ik lekker uit. Daarna besloot ik mijn schilderij eindelijk maar is af te maken.

Afbeelding

Het uiteindelijke resultaat.

Afbeelding

Ik werd gebeld door Samantha die vroeg of ik zin had in een feestje maar ik vertelde haar rustig dat ik niet kon komen. Teleurgesteld hing ze op.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ruimde mijn kamer op en besloot een goudvis te nemen. Meteen gaf ik hem wat te eten, hij moest natuurlijk niet al de volgende dag dood zijn.

Afbeelding

Meet Blub! :D

Afbeelding

De feestverlichting was al opgehangen in ons huis door de studentenvereniging. Opeens stond er iemand aan de deur voor mij.

Afbeelding

Het was Samantha!

Afbeelding

Afbeelding

Met haar geweldige gevoel voor humor had ze me direct weer vrolijk gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

na ene hele tijd met haar te hebben bijgekletst, ik had haar inmiddels al sinds gister niet meer gezien, besloot ik haar te schetsen

Afbeelding

Met trots presenteer ik u het resultaat! Hij is echt sprekend hè? Behalve dat Samantha een meisje is :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna moest Samantha toch echt naar huis en ik bedankte haar voor haar komst. Ik gaf haar een knuffel en besloot morgen haar te bellen om af te spreken. Tevreden ging ik slapen.

Afbeelding

En de campus vulde zich met sneeuw.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

De andere schetsen van Liv.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

-Eindelijk I'm back, stage en sims gaan helaas niet samen. Maar ik zie wel wanneer ik klaar ben. Ik plan sowieso slecht x)
-Bedankt voor alle reacties =D
-Qua tekenen/schilderen zit Liv waar ik momenteel ben, dus iets vooruit, op niveau 2 en straatkunst niveau 1 dus ik moet nog even wat bijspijkeren. Al ziet het er erg leuk uit :3
-Photobucket heeft de foto's verkeerd om gedaan waardoor de volgorde nogal verwarrend was.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 8«

Liv:

Afbeelding

Afbeelding

Vroeg in de ochtend stap ik op de fiets om naar het park te gaan.

Afbeelding

Samantha en ik hebben besloten samen te genieten van het koude weer en we gaan het ijs op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

helaas moeten we nog een beetje oefenen. Met wat zuchten en klagen komen we weer overeind.

Afbeelding

(Sneeuw en regenboog =D)

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Samantha nog even oefent met schaatsen maak ik een sneeuwpop.

Afbeelding

Meet Hans :P

Daarna besluit ik thuis een feestje te organiseren. Het hele studentenhuis helpt mee.

Afbeelding

Tada :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik besluit te gaan pingpongen met een van m'n huisgenoten. (Wat heeft Liz met sporten en raar kijken :P?)

Afbeelding

Daar komen de eerste gasten al.

Afbeelding

Afbeelding

Ik geef Samantha een knuffel en samen proberen we een sapvat-handstand.

Afbeelding

En dan kom er ineens wel een leuke jongen binnen. Zou dit dan de ware zijn voor Liv?

Afbeelding

Maar uiteindelijk komt het niet verder dan wat praten en gek doen. Wel geeft hij z'n nummer aan Liv.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ok binnenkort komt de tweede kandidaat en dan zal ik even de naam en eigenschappen van beiden noemen. En dan mogen jullie natuurlijk stemmen ;)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Dankjewel ^ :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Liv:

Afbeelding

De volgende dag sta ik al weer vroeg op voor de eerste les.

Afbeelding

Afbeelding

Na de lessen heb ik afgesproken met een vriend.

Afbeelding

Dit is Jeffrey Dean.


Afbeelding

Niet alleen is hij ongelooflijk onweerstaanbaar hij is ook een geweldige zoener. Maar ook is hij erg charismatisch. Als laatste is hij niet alleen dapper maar ook nog een echte waaghals.

Afbeelding

'Dus.... Hoe is het?' en ik schuifelde met m'n schoen. 'Goed hoor en met jou?' 'Prima.' En er volgde een kleine stilte. 'Jeffrey, wat zou jij later willen doen in je leven?' 'Ik weet het niet. Ik wil graag dokter worden maar het liefste stuntman. Of brandweerman. Ik zou graag een keer met haaien zwemmen of een brand meemaken.' 'Is dat niet wat gevaarlijk?' 'Nee dat lijkt me juist geweldig.'

Daarna zijn we nog gaan biljarten.

Afbeelding

Vervolgens bestelde we nog wat te eten. Maar voordat we aan ons eten begonnen stonden we al weer te kletsen.

Afbeelding

Met als gevolg dat iemand mijn kaasbroodje op at :glare .

Afbeelding

Daarna ging ik samen met Jeffrey naar de les.

Afbeelding

Na de les werkte ik weer aan m'n schilderij. Daarna ging ik naar m'n studentenhuis.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hope u like Jeffrey. Een aantal screens zijn gehusseld en weggevallen waardoor het nu een heel kort stukje was :glare Hopelijk bij de volgende meer. Die zien jullie in de volgende update, I hope so ^.^
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Thx voor de reacties. :knuffel
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 10 (jubileum feestje xD nu nog een 0 er achter schrijven)

Liv:

Afbeelding

het was een mooie stralende dag. Eindelijk was het lente. De bomen hadden weer blaadjes de vogels floten vrolijk en hier en daar kwamen al bloemetjes uit de grond.

Afbeelding

En ik moet natuurlijk weer na de les. Het is gestopt met regenen en ik ren richting het gebouw.

Afbeelding

Afbeelding

Het is nog maar een paar dagen tot het examen dus besluit ik toch nog maar even op te letten. De meeste studenten zijn in slaap gevallen, als ze al waren gekomen, er is toch niemand die de afwezigen noteert.

.Afbeelding

Na de les besluit ik lekker even wat tijd voor mezelf te nemen en ik ga in het park picknicken. Op een gegeven moment krijg ik een bal tegen me aan. "Au!, Hé, kun je niet uitkij..., laat ook maar.' Er komt een jongen aanlopen om de bal op te halen. 'Sorry, alles goed met je? Het was niet de bedoeling.' 'Ja ik ben oké, don't worry.' 'De naam is Dane.' en hij steekt zijn hand uit. 'Liv.' En ik schud zijn hand.' 'Heb je zin om mee te doen?' 'Sure, graag.'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dane is gemaakt door Imme :knuffel ! Super bedankt!

Na het voetballen kletsen we nog wat. Dane wil later graag veel reizen. Hij is geboren in Bridgeport. Of hij later kinderen wil weet hij nog niet. Graag zou hij bij de politie werken of bij de gemeente. Momenteel heeft hij geen relatie maar hij flirt wel graag met meisjes.

Afbeelding

Ik zeg hem gedag en ga naar huis. Thuis schilder ik nog even en studeer voor mijn examens. Daarna ga ik naar bed.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dus wie gaat de liefdeskandidaat worden voor Liv?

Jeffrey of Dane?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie