Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

47 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

@Froos: Klopt, ik denk dat je dat in meerdere screens nog zult zien, maar de screens die ik vanaf nu maak bevatten geen plumbob meer. ;)

Dag 4:
Afbeelding
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Sorry dat er al een 3 dagen geen update is, ik was 3 dagen weg naar mijn oma in Antwerpen, maar ik was vergeten het te melden. Vanaf morgen is er weer een update van de ingehaalde dagen, dit is 2 april, 3 april, 4 april en 5 april :D
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Het spijt me ongelofelijk, maar mijn Sims doet de laatste dagen het echt niet meer goed. Als ik hem opstart valt hij gelijk uit, en doet hij het dan een keer dan slaat ie het spel niet goed op, ik zal echt even kijken wat ik daaraan kan doen.
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Ik heb even zitten klooien met mijn Sims, maar ik krijg telkens een foutmelding dat ie niet goed op kan starten. Ik moet voorlopig even mijn 365 stil zetten, maar ik zal er echt alles aan doen zodat mijn Sims weer werkt, ik laat het jullie weten!
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Beste mensen, ik ben bang dat ik het 365 project moet stop zetten tot mijn grote spijt. Ik moet een nieuwe laptop gaan aanschaffen want niet alleen de Sims doet het niet meer, ook heel veel andere programma's doen het niet meer en ook het internet is ontzettend traag, ik ga morgen een nieuwe laptop halen bij de Dixons maar dat betekent dat ik Sims opnieuw moet installeren. Daarom zet ik het project helaas stop, ik kan namelijk niet verder met een compleet nieuwe Sims, kost teveel tijd want ik gebruik heel veel downloads en mods. Nogmaals excuses, Mavless :cry
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Imme schreef:Wat jammer :( Maar kan je niet je mods folder en saved sims en families op een usb stick zetten en ze overzetten op je nieuwe laptop? Of desnoods de hele sims3 map.. Dan hoef je niet opnieuw te beginnen.
Daar ben ik op dit moment mee bezig, maar dat neemt best veel ruimte in beslag en ik heb veel bestanden op mijn usb-stick staan die ik nodig heb voor school, en een 2e heb ik niet. Dus ik denk niet dat dat gaat werken.
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Imme schreef:^ Heb niet niet toevallig een externe harde schijf? Of je ouders? Want externe harde schijven hebben meestal aardig wat geheugen.
Nope, die heb ik helaas ook niet.

Maar dit schrijf ik inmiddels met mijn nieuwe laptop! :D Het is een Asus laptop met 16 GB geheugen, een Nvidia videokaart en een Intel I-7 processor! :thumbup Ik ben superblij met deze aankoop, vooral omdat hij in de sale was: van 799,- naar 625,- dus dat is best redelijk nog. Sims is op dit moment opnieuw aan het installeren, en ik ben aan het kijken wat ik verder wil gaan doen qua SimsNieuws, ik heb al een idee in het achterhoofd, misschien dat ik dat ga uitwerken.
If you have a dream, follow it.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie