Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

47 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Bedankt voor alle lieve reacties! :knuffel Nou, inmiddels is Sims weer helemaal opnieuw geïnstalleerd en hij doet het toppie! :thumbup Ik heb er ook over nagedacht hoe ik mijn 365 wil voortzetten, maar ik heb besloten om het een andere richting te geven. Ik wil namelijk OF een 365 met specifiek 1 familie een jaar lang volgen OF een dagboek waarin ik een familie volg. Want ik heb best wel veel inspiratie gehaald uit de dagboeken en 365 hier op SimsNieuws die over 1 familie gaan (Denk aan de Roma's, Springs, Doyleh's, Hurricane's, etc) Ik wil zelf ook zo iets gaan doen, maar...

Het is aan jullie om te beslissen wat het wordt! :D Ik maak namelijk een poll aan waarin jullie mogen stemmen, willen jullie liever een dagboek of een 365, ik hoor het graag van jullie! :thumbup

EDIT: Inmiddels staat de poll online, je kunt stemmen tot 22 april! :thumbup
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Wat leuk dat er al 4 mensen op 365 gestemd hebben :knuffel Ik ben nog benieuwd of er iemand op dagboek stemt, maar voor nu lijkt het alsof het een 365 gaat worden. ;)
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 365 dagen met Mavless.

Ik heb de poll inmiddels weggehaald omdat ik gewoon niet meer kon wachten :D

Het is unaniem dat jullie een 365 willen zien, dus dat gaan we dan ook maar doen! :thumbup

Ik maak vanmiddag het nieuwe topic aan, (dan kunnen jullie gelijk ook de familie naam zien ;) ) En dan zal ik beginnen met dag 1 van de 365, dag 1 van de familie die ik een jaar ga volgen. :thumbsup
If you have a dream, follow it.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie