Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 52 Weeks Greene ~ Week 7 {17-3-14}

Deze week helaas geen nieuwe update. Was van plan om dit weekend te gaan spelen, maar ik irriteer mij aan mijn spel. Ik ben nog niet vijf minuten aan het spelen of het spel staat al weer vast en hij wil er dan ook niet meer uitkomen. Ik heb dus een nieuwe sims 3 map aangemaakt en ben momenteel alle store items die ik had opnieuw aan het installeren. Ook hou ik het maar zo mod loos mogelijk en kijken of het dan wel mee wilt werken. Ik heb dit keer een kopie van mijn save gemaakt zodat ik hem niet kwijt zal raken.
Als het allemaal werkt zal er volgende week zondag waarschijnlijk een extra grote update komen. Ben deze week namelijk heel vaak vroeg uit.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 52 Weeks Greene ~ Week 7 {17-3-14}

Week 8

Bella had besloten om op het internet te zoeken naar een huis. Het huis waar ze allebei verliefd op werden vonden ze echter in de krant. Het huis was in eerste instantie te duur, maar door een onverwachte erfenis konden ze het met gemak betalen en nu stonden ze alweer voor hun nieuwe huis in Appaloosa Plains.

Afbeelding

Er moet natuurlijk even een foto gemaakt worden om dit moment vast te leggen.

Afbeelding

Andrew is al te vinden op de bank voor de televisie. Hij staart even naar de lege vissenkom. Daar zullen ze snel wat aan moeten doen.

Afbeelding

Nadat Bella de keuken heeft onderzocht geniet ze van haar dochtertje die in de nieuwe box aan het spelen is. Ze kan het niet laten om zich er eventjes mee te benieuwen.

Afbeelding

Afbeelding

Het huis is niet de enige verandering. Ze hebben een pup geadopteerd. Tamsie. De karaktereigenschappen weet ik niet meer, maar die hebben jullie nog van mij tegoed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bella komt net uit Elisa's kamer om de rest van het huis te inspecteren als de weeën beginnen. De baby wil duidelijk ook genieten van de vreugde om het nieuwe huis.

Afbeelding

En het is een jongetje genaamd Jason. Het is een atletisch jongetje en de andere eigenschap weet ik zo eventjes niet meer :$

Afbeelding

De nieuwe bedden bevallen enorm goed als blijkt dat ze allemaal in een diepe slaap zijn verzonken. Zelfs Tamsie kon zijn enorme hondenbed niet weerstaan. Ook wel logisch na zo'n verhuizing.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al snel komt het gewone leven weer op gang. Bella en Andrew hebben helaas een vaak overlappend rooster waardoor het oppasmeisje een standaardbaantje heeft gekregen. In eerste instantie had ze duidelijk andere prioriteiten, maar je merkt dat ze steeds zorgzamer begint te worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En we eindigen met 3 random screens :D.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij deze week 8. Aanstaande zondag komt week 9 en deze week zal ook een aantal veranderingen met zich meebrengen :D.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 52 Weeks Greene ~ Week 8 {26-3-14}

Week 9

De tijd is voorbijgevlogen. Zelfs zo snel dat het inmiddels alweer tijd is voor de verjaardagen van Elise en Jason, maar we beginnen met Elise.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elise heeft een mp3-speler gekregen voor haar verjaardag. Ze lijkt er erg blij mee te zijn.

Afbeelding

En dan is de beurt aan Jason om een prachtige peuter te worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tamsie vind het veel te druk worden en trekt zich terug naar haar hondenbedje.

Afbeelding

Voordat iedereen naar huis toe gaat of onder de warme wol kruipt wordt er nog genoten van een stukje taart. Ik geloof dat het een geslaagd feestje was.

Afbeelding

Afbeelding

Die nacht verstopt Appaloosa Plains zich onder een deken van sneeuw. De sneeuw zorgt er helaas voor dat Elise's eerste schooldag wordt verplaatst (daarna is het sneeuwvlokdag, vervolgens weer sneeuwvrij en erachteraan weekend. Ze heeft bijna geen school in haar kindertijd -.- ).

Afbeelding

Afbeelding

In de ochtend genieten ze van het ontbijt. Bella heeft zich ziek gemeld deels omdat ze ziek is, maar ook om nog een dagje thuis te zijn voor haar kleintjes. Andrew die is al snel naar zijn werk verdwenen.

Afbeelding

Bella heeft beloofd Elise mee te nemen naar het winterfestival, maar ze moest eerst nog eventjes voor Jason zorgen. In de tussentijd weet Elise zich wel te vermaken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan het einde van de middag komen ze dan eindelijk op het winterfestival. Het eerste wat ze doen is schaatsen natuurlijk, maar Elise valt al nadat ze nog geen vijf minuutjes op het ijs staat.

Afbeelding

Afbeelding

Bella moet weer eventjes wennen aan het ijs en de schaatsen, maar ze is al snel weer op dreef.

Afbeelding

Bella probeert Elise wat bij te brengen van het schaatsen door samen rondjes te draaien, maar ook dat loopt niet goed af. In de tussentijd is Andrew ook naar het winterfestival gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We eindigen de dag op het winterfestival met een sneeuwballengevecht. Bella is alvast naar huis toe gegaan om de oppas af te lossen.

Afbeelding

Afbeelding

Heb vandaag even de tijd genomen om de openingspagina te veranderen. De hele familie staat er met een fotootje en de karaktereigenschappen, wensen en de dingen waar ze van houden. Week 1 is nu dus verplaatst naar de post van week 2.
Nog heel erg bedankt voor de reactie's en ik hoop dat jullie een fijn weekend gehad hebben en nog een leuke week, met mooi weer, tegemoet gaan.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 52 Weeks Greene ~ Week 9 {30-3-14}

Het spijt mij zeer dat ik vorige zondag geen update heb geplaatst en dat er vanavond weer geen zal komen. Afgelopen week heb ik een excursie gehad met school naar Praag en ben vrijdag ochtend thuisgekomen. Het vorige weekend zat ik dus vol met spanningen waardoor ik het dus helemaal ben vergeten. Daarbij heb ik nu geen tijd omdat mijn agenda volgende week bomvol zit met allemaal toetsen die ik dus nog moet leren. Volgend weekend zal er misschien een driedubbeleweek komen of, als ik er dan nog geen tijd voor heb gevonden, ik kies ervoor om gewoon verder te gaan vanaf week 10. Nogmaals mijn excuses, maar ik zal door blijven gaan en ik wens jullie nog een fijne week toe :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie