Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 52 Weeks Greene ~ Week 9 {30-3-14}

Week 10 & 11

Het is sneeuwvlokdag en met z'n drietjes genieten ze van een heerlijk ontbijtje. (let niet op Andrews haar. Beiden zijn namelijk volwassen geworden).

Afbeelding

Iedereen maakt zich klaar voor het feestje dat is georganiseerd. Jason krijgt een bad en er wordt nog even gespeeld met zijn moeder.

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl de gasten binnenstromen kan Elise Anna het niet laten om met haar jongere broertje te spelen. Hij geniet er duidelijk heel erg veel van.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elise Anna ontvangt de gasten en geeft haar oude oppas een dikke knuffel.

Afbeelding

Dan begint het echte feestje en de cadeautjes worden uitgepakt. Elise Anna is wel blij met haar cadeau zo te zien.

Afbeelding

Afbeelding

Bella heeft helaas minder geluk en zij moet het dan ook doen met een regenbooglamp.

Afbeelding

De volgende dagen worden er nieuwe interesses ontdekt. Elise Anna schildert iedere dag wel een uurtje en ze vind het geweldig om stripboeken te schrijven.

Afbeelding

Afbeelding

Jason heeft interesse gekregen in de knuffel die hij van een oud tante had gekregen, maar denk niet dat ik de knuffel met hem laat opgroeien.

Afbeelding

Andrew is de wereld van de klussers binnengevallen en is ijverig met de vaatwasser bezig. Uiteindelijk is het hem gelukt om de vaatwasser te maken.

Afbeelding

En kleine Tamsie is een grote mooie hond geworden. Blij onthaalt ze haar baasje Andrew met een heerlijke natte lik over de wang.

Afbeelding

Afbeelding

De dagen verstrijken en de lente komt om de hoek kijken. De warmte die de lente met zich meebrengt doet de sneeuw smelten.

Afbeelding

Afbeelding

Als Elise Anna thuiskomt krijgt ze een natte lik over haar wang van Tamsie waarna de familie geniet van het prachtige lenteweer en een middagje in de tuin besteedt. Er zijn geen woorden nodig voor de plezier die zij in de tuin beleven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is alweer de verjaardag van Jason. Wat gaat de tijd toch snel. Er wordt een groot feest gehouden, maar ik heb weinig screens aangezien ik mij irriteerde aan de volle maan (was vergeten de maancyclus uit te zetten (alweer)).

Afbeelding

Jaja Jason is een knappe jongen aan het worden. Net zoals zijn zus :D.

Afbeelding

De volgende dag is gewoon weer een dag zoals altijd. Elise Anna is in de garage bij haar schildersezel te vinden. Ze is er gewoon niet vandaan te krijgen, maar helaas moet ze toch nog naar school. Jason speelt in zijn ondergoed een spelletje 'steen, papier, schaar' met zijn vader.

Afbeelding

Afbeelding

Tamsie heeft geleerd om te jagen en daar maakt zij ook veel gebruik van als iedereen het huis uit is. Heel veel succes heeft ze echter nog niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen komt zo ongeveer rond dezelfde tijd thuis. Bella begint alvast aan het eten. In de tussentijd is Elise Anna op haar kamer bezig met haar huiswerk en wordt Jason door zijn vader geholpen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tamsie is zo lui na een lange dag speuren dat zij uitgeput op haar hondenbed in slaap valt.

Afbeelding

Sorry dat het zo lang duurde, maar hier dan toch week 10 en 11. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en volgende week zondag komt er gewoon weer een update. Nog een leuke tweede paasdag en een prettige week verder.
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 52 Weeks Greene ~ Week 10 & 11 {21-4-14}

Een break

Zoals vast gemerkt is ben ik een tijdje afwezig geweest. Dit komt voornamelijk, omdat mijn prioriteiten voornamelijk naar mijn school zijn verschoven. De afgelopen weken heb ik dus ook niet of nauwelijks de sims 3 gespeeld. Ik heb wel weer is de sims 2 opgestart, maar ze liggen nu beiden te verstoffen omdat ik er gewoon niet de tijd voor kan vinden. Om nou helemaal te stoppen met dit project vind ik erg overdreven. Bij deze ben ik dus tot de conclusie gekomen dat ik een pauze neem.

Heel veel kan ik niet beloven, maar als ik de laatste weken (de voor mij cruciale weken) van school heb overleefd zal ik zeker weten terugkomen. Deze zomer staat er naast een weekendje weg niets ingepland dus ik heb alle tijd, voornamelijk als het te warm is, om te simsen en de verloren weken dik in te halen. Ik wil namelijk klaar zijn op het moment dat de sims 4 stopt en dan begin ik hoogst waarschijnlijk helemaal opnieuw, maar dan in de sims 4 :D. Hoe langer het duurt en naar mate we steeds meer info krijgen begin ik het steeds leuker te vinden. Dus in de zomervakantie zullen er veel updates komen.

Met goede moed ga ik dus de komende weken tegemoet en jullie zien mij vanzelf wel weer verschijnen met de familie Greene.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie