Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Simsluvx's 365 dagen project! ♥ (Poging nummer twee..)

sigh, proefwerkweek. Sorry voor het niet-posten! :sweatdrop

--------------

~ Dag 5 ~

Afbeelding

Toen Sapphire midden in de nacht thuiskwam, besloot ze even op de schommelstoel te gaan zitten die voor het huis stond. Diep in gedachten verzonken liep ze de avond na. Ze werd er misselijk van. Hoe kon ze dit doen? Ze was vreemdgegaan.. Maar Jack was gewoon te lief geweest, en ze voelde zich vreselijk tot hem aangetrokken
Toen Cameron even later thuiskwam vroeg hij haar waarom ze daar zat, midden in de nacht, helemaal netjes aangekleed. Hij was het gewoon vergeten. "Denk daar zelf maar eens over na, Cam. Waarom zit ik hier in mijn favoriete jurk? Ik ga naar binnen. Slaap lekker."

Afbeelding

Ze besloot een bad te nemen en zuchtte even. Ze bleef net zo lang zitten totdat het water lauw begon te worden. Ze droogde zich af, keek nog even naar binnen bij de tweeling en ging toen naar bed.

Afbeelding

Een paar maanden later begon Sapphire zich steeds vaker kotsmisselijk te voelen. Ze moest veel overgeven, en ze herinnerde zich dat ze dat ook had bij de zwangerschap van Joel en Aubrey. Het zou toch niet..?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: Simsluvx's 365 dagen project! ♥ (Poging nummer twee..)

~ Dag 6 ~

Afbeelding

Sapphire kocht een paar dagen later een zwangerschaps test, en hij was positief... dit was rampzalig!

Afbeelding

ze sms'te Jack meteen dat ze moesten praten..

---
sorry voor de kleine update, ik heb nogal wat issues met m'n spel waardoor ik niet echt meer kan spelen..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie