Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hoe moet Het baby'tje noemen?

Peiling eindigde op wo 09 okt 2013, 20:13

-Jitte (meisjesnaam)
0
Geen stemmen
-Maite (meisjesnaam)
1
50%
-Joppe (jongensnaam)
0
Geen stemmen
-Lars (jongensnaam)
1
50%
Totaal aantal stemmen: 2

27 berichten • Pagina 2 van 2

Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: polardonck's 365 dagen project

DAG 4

Afbeelding
Midden in de nacht word Lili wakker. Ze voelt zich niet helemaal lekker en haast zich naar de wc.

Afbeelding
Na het overgeven voelt Lili zich niet meer misselijk en gaat weer slapen.
“Ik heb vast iets verkeerds gegeten,gisteren” Denkt Lili.

Afbeelding
Als Lili terug ’s morgens wakker word, staat er haar een grote verassing op te wachten ! Fly is bevallen van 2 prachtige dochters; Sky en Adda!

Afbeelding
Meet Sky.

Afbeelding
Meet Adda.

Afbeelding
De twee super trotse ouders

Afbeelding
Dan belt Lili een paar mensen op dat het er om 12 uur een feest bij haar is. Niet zo maar een feest, een huwelijksfeest ! Lili en Guilermo gaan trouwen ! Lili trekt gouw haar mooiste kleren aan.

Afbeelding
Ook Ninook moet mooi zijn voor de bruiloft.

Afbeelding
Afbeelding
Terwijl Lili druk bezig was om het huis schoon te krijgen voor het feest is Fly haar pups aan het tonen hoe je een tafel vernielt…

Afbeelding
Dan is de eerste gast er, Guilermo ! Lili wil Guilermo eerst eens praten:
Lili: “Als we straks getrouwd zijn hoe gaan we het dan doen met jouw kinderen, blijven ze bij je ex of ….?
Guilermo: “Liliana blijft bij mijn ex, ze wil me voorlopig even niet zien. Everado gaat met mij mee, als jij dat ook goed vind ?”
Lili: “ Natuurlijk, ik ben dol op Everado !Liliana houd tog zo veel van honden hé ?”
Guilermo:”Ja, waarom?”
Lili:”Als we haar Adda nu eens cadeau doen?”
Guilermo:”Dat zou ze geweldig vinden, Lili je bent echt geweldig. Ik hou van je !”

Afbeelding
Tijdens het feest voelt Lili zich terug opeens misselijk en moet weer overgeven.

Afbeelding
Afbeelding
Lili en Guilermo zijn nu officieel man en vrouw!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dan gaat heet het gezin Polardonck verhuizen naar het huis van Guilermo, daar is het een stuk groter! (Fly en Everado zijn al thuis)

Afbeelding
Maar dan ontdekt Lili dat ze zwanger is !
“Ik krijg een eigen kindje!” Denkt Lili.

Afbeelding
Als Lili thuis is vertelt ze meteen het goede nieuws aan Guilermo: “Schat, binnenkort heeft Everado een nieuw broertje of zusje!”
“Wat?! Ben je zwanger ?! Super ! Mijn dag kan nu echt niet meer stuk !” Roept Guilermo.

Afbeelding
Guilermo voelt meteen aan de buik van Lili
“Daar zit mijn kindje in” denkt hij.

Afbeelding
De hele familie Polardonck woont nu hier

Afbeelding
Dan vertrekken Lili, Guilermo en Everado op huwelijks reis voor 4 dagen in de luxe suite in het sprankelzand. Ze zullen de honden 4 dagen moeten missen

Afbeelding
Hier zullen ze de komende 4 dagen doorbrengen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omdat er op de poll alleen op de meisjes naam Sky gestemt is heb ik de tweede naam zelf gekozen, Adda.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie