Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hoe moet Het baby'tje noemen?

Peiling eindigde op wo 09 okt 2013, 20:13

-Jitte (meisjesnaam)
0
Geen stemmen
-Maite (meisjesnaam)
1
50%
-Joppe (jongensnaam)
0
Geen stemmen
-Lars (jongensnaam)
1
50%
Totaal aantal stemmen: 2

27 berichten • Pagina 1 van 2

Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

polardonck's 365 dagen project

heey,

Het lijk me wel eens leuk om ook eens zo'n 365 dagen project te doen.
Het is mijn eerste keer, dus alle tips zijn welkom. :D

ik zal beginnen met iedereen eerst eens voor te stellen:
Lili

Afbeelding
eigenschappen:
-Op familie gericht
-Houd van kou
-Ambitieus
-hondenliefhebber
-goed gevoel voor humor

levenswens: grote ondekkingsreiziger

Lili woont samen met heel haar familie in isla Paradiso (niet allemaal in hetzelfde huis)
Lili woont in een standaard huis samen met haar 2 honden; Ninook (Samojeed) en Fly (border collie) Ze is dol op honden en zou er in de toekomst graag nog bij willen, maar voorlopig heeft ze haar handen vol aan Ninook en Fly. Lili werkt als stradwachter. Iedereen uit haar familie heeft al kinderen,behalve zij. Lili heeft de geschikte man nog niet gevonden,maar gaat nu echt op zoek want ze wilt dolgraag kinderen! Nu gaat ze al veel op bezoek bij haar nichten en broer die hebben allemaal al meerdere kinderen.

Ninook

Afbeelding
RAS: Samojeed
GESLACHT: reu
eigenschappen
-avontuurlijk
-bang voor water
-trots

Fly

Afbeelding
RAS: border collie
GESLACHT: teef

eigenschappen:
-speels
-genie
-loyaal


dag 1 zet ik er vandaag nog op ! :D

Laatst gewijzigd door Lisa 5 op wo 09 okt 2013, 06:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: polardonck's 365 dagen project

Wow, zo snel al reacties ! Dankje wel iedereen ! :D DAG 1


Afbeelding
Lili komt aan in haar nieuwe huisje. Het is niet zo groot en luxueus, maar perfect als starterswoning.
Terwijl Lili het huis verkent hebben de honden ook hun huisje al eens samen verkent... (helees geen sreen van :()

Afbeelding
Dan gaat Lili haar nicht Lena eens bezoeken. (die met zijn rost haar is Nathan, de man van Lena. Lena is het meisje met de bril en het bruine haar. sorry voor de onduidelijke sreen)

Afbeelding
De kinderen van Lena en Nathan; Luna en Amy. Als Lili ze ziet beseft ze dat ze dringend de man van haar leven moet vinden, zodat ze zelf ook kinderen kan hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Als Lili terug thuis is zijn de hondjes al in dromenland...

Zo dit was dag 1 morgen dag 2 ! :D
Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: polardonck's 365 dagen project

charlotte schreef:Leuk. Succes met volhouden. Ik heb een tip om de screens nog leuker te maken. Ik raad je aan om de cheat hideheadlineeffects on te gebruiken.
dankje wel voor de tip, maar ik speel het spel liever zonder cheats omdat het regelmatig al eens vast zit en ik het dus niet erger wil maken :D
Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: polardonck's 365 dagen project

DAG 2

Afbeelding
Het is zomerfestival. Lili gaat er naar toe. Misschien ontmoet ze daar wel de ware…
Dan komt ze Guilermo Tegen. Lili begint er meteen mee te praten.
Guilermo is ook familie gericht en heeft ook een goed gevoel voor humor,ze hebben veel gemeen.
Lili haar hartje begint al sneller te slaan.

Afbeelding
Ondertussen zijn de 2 al goede vrienden geworden. Lili begint gevoelens te krijgen voor hem.
En ze begint met hem te flirten. hij vind het niet erg dat Lili flirt met hem, ook al is hij getrouwd.

Afbeelding
Ondertussen is Fly thuis een groot gat aan het graven, ze is dolgelukkig !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo dit is dag 2 :D
Zou Guilermo het vriendje van Lili worden?
Waarom is Fly zo blij?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>TotallyGeeked< schreef:^ Als je de kwaliteit iets lager zet kan ook altijd erg helpen. ;)

P.S. let wel een beetje op het powerposten :laugh
Dankje voor de tips ! De kwaliteit heb ik al wat lager gezet, maar tog loopt het soms nog vast.
Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: polardonck's 365 dagen project

DAG 3

Afbeelding
De volgende ochtend besluit Lili meteen een liefdesbrief naar Guilermo te sturen, ze is stapelgek op hem!

Afbeelding
Afbeelding
Lili kan niet wachten op een antwoord op haar liefdesbrief. Ze gaat meteen naar Guilermo toe.Ze is super blij om hem terug te zien!
Eens ze daar is begint ze te flirten met hem. Ze vraagt hem ook om zijn relatie te verbreken met zijn vrouw, dat doet hij meteen. Voelt Guilermo ook iets voor Lili?

Afbeelding
En dan gebeurt het Lili kust Guilermo ! Dit is Lili’s allereerste kus!

Afbeelding
En er volgen nog vele meerdere kusjes…

Afbeelding
Lili is echt dol op Guilermo en vraagt meteen verkering met hem. Zijn antwoord is ja !

Afbeelding
Afbeelding
Lili is echt een snelheidsdeuvel ! Ze vraagt hem ook nog eens ten huwelijk !
Guilermo wilt het maar al te graag.

Afbeelding
En van het een komt het ander…

Afbeelding
Guilermo is een super goede papa voor zijn kindjes, hij heeft er 2 een Zoontje (peuter) Everado en een dochter (kind) Liliana.

Afbeelding
Lili is ook dol op Everado !” Had ik ook maar een kindje” dacht ze.

Afbeelding
Dan is het tijd om naar huis te gaan. Lili geeft de honden eten en gaat dan naar bed.
Lili wou juist in haar bed stappen maar dan komt Fly opeens kopjes geven, pootjes geven, kusjes geven .” Dit is niet Fly’s normale gedrag” dacht Lily. Fly legt haar op haar rug en “showt” haar buik.
Lili wrijft op het buikje van Fly en voelt beweging!” Fly, je bent zwanger ! Je krijgt pupjes !” Roept Lili.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dankje wel iedereen voor de reacties !
zo meteen zet ik er een poll op voor de namen van de pups.
iedereen mag dan op 2 namen stemmen (jongens en meisjes naam)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie