Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 1 van 5

Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Delano gaat tot de 365

Jullie weten vast mijn dagboek dat niet zo goed ging.Spijtig genoeg moest ik hem laten sluiten.Ik vind het zelf ook heel jammer.Maar nu het goede nieuws! Nu ga ik één 365 project beginnen.Wat is de bedoeling van één 365 project? Ik plaats iedere dag 1 screen van mijn game en dat 365 lang.Hopenlijk loopt het nu wel wat beter.Trouwens tips zijn altijd welkom. :thumbup

Dag 1 -10 september 2013
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Delano op zo 29 sep 2013, 23:03, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Delano gaat tot de 365.

Je stopt je dagboek vanwege tegenvallende reacties las ik? :huh Ik kan amper reacties plaatsen omdat die nu al gesloten is :O Maar ja je zal je redenen hebben. En nu weer een 365-topic in drie dagen tijd. Hopelijk hou je het nu wel vol. In ieder geval succes ermee.

Tip: We zitten niet allemaal constant op SN om reacties te geven, dus misschien even wat geduld ;)

In ieder geval een leuke screen van Bjorn :D
Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Re: Delano gaat tot de 100

Ja,jullie zien het dag 2 is vers van de pers.Maar waarom plaats je hem nu en niet morgen?
Morgen ben ik tot laat op school en `s avonds druk met huiswerk vandaar nu ook.Maar vanaf donderdag hou ik mij weer aan de gemaakte regels van mijzelf.

Dag 2 11-september 2013
Afbeelding
Delano
Snackventer Snackventer
Berichten:
63
Lid geworden op:
za 08 jun 2013, 18:04

Re: Delano gaat tot de 100

Bedankt voor de vele lieve reacties.Dit motiveert mij heel erg om door te gaan.:)



Extra foto op 11-september.
Ik weet het.Het heeft niks te maken met de sims.
Maar ik vind dat alle mensen er vandaag even bij stil mogen staan.:)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Delano gaat tot de 100

Ik was op het werk weet ik nog toen we het hoorde. Vreselijk wat daar toen in Amerika gebeurde. Natuurlijk gebeuren er elke dag nog steeds vreselijke dingen, maar dit zag je gewoon allemaal live op TV gebeuren. Het instorten van die torens leek zo onrealistisch :cry Goed dat je het even onder de aandacht brengt ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie