Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

33 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

365 dagen Levoly Cove.

Dag 1 - Het begin.

Afbeelding

'O wie is een kleine rakker, ja jij, kom hier'! Ó wat lief, net verhuist naar Levoly Cove, waar Bobby eindelijk opnieuw kan beginnen met haar zoon Jack, nu nog op zoek naar een liefde! Het uitzicht overigens is prachtig. Hier begint het.

Afbeelding

* Ik wilde heel graag weer beginnen met een dagboek en ik wilde al een paar maanden een 365 dagboek starten in mijn zelfgemaakte stad. Dus ik dacht, ik ga het doen! : )
Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: 365 dagen Levoly Cove.

Ja dat was ik ja, was onwijs gaaf om te maken, maar mijn spel begaf het een paar keer dus had het een paar maanden niet gespeeld, onwijs jammer. Maar wil dit dagboek heel spannend maken, veel drama, dus hopelijk vindt iedereen het wat ! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: 365 dagen Levoly Cove.

Dag 2 - Oude bekende.

Afbeelding
Jack wilde heel graag naar de nieuwe speeltuin waar Bobby het de hele dag over had. Dus gingen ze samen even erop uit.

Afbeelding
'Mama, ik wil op de bij'! Jack keek pruilend en werd meteen op de bij gezet. Zo blij heeft hij in geen tijden gekeken! Bobby keek nog even rond voor een leuke man, maar helaas, niemand te zien. Het werd al laat, maar Jack had het zo naar zijn zin, maar hij moest ook nog slapen.. Er werd dus veel gehuild.

Afbeelding
De volgende dag lag Jack nog te snurken en ging Bobby het ontbijt maken, totdat er werd aangebeld.
'Wie is dat nou'? .. 'JASON'!! Bobby werd helemaal blij, maar besloot kalm aan te doen, aangezien ze Jason langer kende dan vandaag de dag.
'Heee, Bobby! Long time no see, hoorde dat er iemand net kwam wonen hier, denk ik bezoek 'haar' dus even'! zegt Jason met een big smile. Ze praten buiten, maar omdat het regent nodigt Bobby hem uit voor binnen te zitten. Maar oude vlammen komen weer en voordat je het weet..

*Moet ik het hem vertellen.. ben onwijs blij dat ik hem weer zie, dat hij hier woont, in Levoly Cove had ik nooit verwacht. Maar hij heeft wel het recht om het te weten*

Jack begint keihard te huilen, 'wie is dat', vraagt Jason..
Afbeelding
Gebruikersavatar
xsirxlovex
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
wo 16 mar 2011, 18:25

Re: 365 dagen Levoly Cove.

Sorry dat ik gisteren niet had ge-update, m'n moeder besloot ineens allemaal mensen uit te nodigen, waarbij ik aanwezig moest zijn.. Maar goed!

Dag 3 - Ongewenst.

Afbeelding
'Auhm.. ja nou kijk, toen wij nog samen waren.. er ging dus iets mis'.. zei Bobby stotterend. Jason keek haar maar raar aan en vroeg om een verdere uitleg. 'Wij gingen uit elkaar, maar ik kreeg nogal last van alles en ik kwam ineens aan, dus ik ben naar de dokter gegaan die mij vertelde dat ik zwanger was.. en aangezien jij de enigste was.. bleek jij de vader te zijn, maar ik kon je nergens meer vinden en ik wilde opnieuw beginnen, dus besloot ik maar gewoon .. te gaan'.

Afbeelding
'MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. MAMAAAAAAAAAAAA' Jack bleef schreeuwen en huilen, hij heeft een klein koudje gevat, dus Bobby besloot hem maar te halen en meteen voor te stellen aan Jason.. Maar toen ze terug kwam, was Jason helemaal van slag.

Afbeelding
'Bobby.. ik snap best dat jij nu wil dat ik de vader speel, maar Jack boeit mij dus niet'.. Bobby was zo stom verbaasd. 'Je hoeft ook niet meteen vader te spelen, maar.. gewoon ontmoeten'.

Afbeelding
Bobby kreeg geen antwoord terug en zag Jason opstaan. 'Nee.. ik wil hem niet' zei Jason terwijl jij rennend wegliep van Bobby. 'JASON WACHT' maar Bobby kon alleen toekijken hoe Jason wegrende, zoals hij altijd al deed bij elk probleem.

Afbeelding
'Misschien is het maar beter voor Jack, het is beter dat dat hij niet weet wie zijn vader is, dan eentje die hem vertelt dat hij hem niet wilt.. toch'?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie