Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

104 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
Joeperd1
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
254
Lid geworden op:
za 21 jul 2012, 22:40

Re: Joeperd1's 365 - Meet Lola

@Esmé Nu, haha! ;)

Sorry mensen, het heeft lang geduurd maar ik ben er weer. Ik ben erachter dat ik niet elke dag een update kan plaatsen. Maar ik ga mijn best weer doen.

Nu een extra lange up.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 8;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lola vind het wel leuk! Ze pakt hem stevig vast en ze gaan helemaal op in het moment. :wub


Dag 9;

De herfst kondigt zich aan in Twinbrook. De eerste bladeren liggen al op straat en de temperatuur daalt snel.

Afbeelding

Afbeelding

Lola is erg gevoelig voor de weersverandering en ze voelt de eerste verkoudheid al opkomen. Ze stapt snel op de fiets om een griepspuit op te halen in het ziekenhuis.
Ondertussen geniet ze van het uitzicht en de frisse wind langs haar gezicht.

Afbeelding


Aan het eind van de dag heeft ze Marc uitgenodigd om een hapje bij haar te komen eten.

Afbeelding

Terwijl Lola iets lekkers aan het voorbereiden is maakt Marc kennis met Body. Het klikt wel goed!

Afbeelding

Afbeelding


Dag 10;

Het is avond...
Body kijkt bezorgd naar haar baasje. Wat is er met haar aan de hand?

Afbeelding

Lola zit op de rand van de bank en piekert zich suf. Ze denkt aan Marc, ze weet dat Marc de liefde van haar leven is. Dit voelde ze al bij de eerste ontmoeting, het was zo anders dan haar vorige liefdes.
Ze wil met hem trouwen. Maar is dit niet erg snel? En vind Marc haar wel net zo leuk als zij hem? En wil Marc wel trouwen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joeperd1
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
254
Lid geworden op:
za 21 jul 2012, 22:40

Re: Joeperd1's 365 - Meet Lola

Bedankt allemaal! vandaag genoeg tijd gehad om te simmen. :thumbsup

De kwaliteit van de screens faalt wel een beetje, misschien doordat ze in het donker genomen zijn?
---------------------------------------------------------------------

Dag 11;

De volgende dag heeft Lola weer met Marc afgesproken en ze gaan samen naar het Herfstfestival.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze genieten volop en dit moeten ze natuurlijk ook even vastleggen op camera. Ze maken leuke foto's

Afbeelding

Van al dat foto's maken heeft Marc trek gekregen. Hij besluit wat frietjes te halen terwijl Lola druk bezig is met pompoenen oogsten. Ze weet dat Marc dol is op pompoentaart.

Afbeelding
(Oeps het hartje zweeft er nog boven)
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Joeperd1's 365 - Meet Lola

Hele leuke screens :D ook al zijn ze in het donker genomen. ;)
Marc doet me een beetje denken aan Duncan alleen is Marc veel gespierder, superleuke Sim. :wub

Laatst gewijzigd door Big Mama op za 18 mei 2013, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie