Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 36 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Imme schreef:Geweldige update :D
Ik ben benieuwd wat voor huis je gaat bouwen!
Dankjewel! :knuffel :thumbsup Ik vind het geweldig om te lezen dat je het zo leuk vind! :D
Dat motiveert mij ook om door te gaan! :woot Echt Fantastisch Imme! Dankjewel! :knuffel
De rest motiveert mij ook hartstikke veel, zonder jullie was ik al lang gestopt! dankjewel! :woot :$ :knuffel :knuffel

minermb schreef:leuke up

je kon toch maar een eiland ontdekken door er langs te varen? :?
Dankje! ;) De een had ik gekocht met levenslange punten en de andere dus om er langs te varen! :D

Ook wil ik even zeggen dat ik het vandaag heel druk heb gehad! En helemaal niet tijd heb gehad om maar een keer die laptop open te klappen! :P Morgen is eerste schooldag op de middelbare voor mij, dus ik denk dat er morgen weer geen update is! ;) Maar overmorgen wil ik wel een dubbele plaatsten om de dagen in te halen! :D Het spijt me! Maar het is even wennen zo! ;)

Groetjes!
Markos! :swing
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Hey iedereen! :)
Je hebt het vast wel egzien dat er de hele week geen update is geweest! Ik baal me kapot!
Want zo hebben al die grote inhaal update's toch geen zin! :P
Vandaag ga ik echt proberen een up te plaatsten! :D
Alleen ik wil even kwijt dat ik toch geen huis ga bouwen... :$
Elke keer lukt het niet, en ik hang eigenlijk een beetje vast met het verhaal hierdoor...
Ik kan zo niet verder, snap je?
En dat is gewoon heel irritant! Nu is het voor mij gewoon makkelijker updates maken en kan ik wat weer verhaal erin brengen! Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen! ;)
Vandaag wil ik een hele bijzondere leuke up plaatsen! (En lekker groot!)
Want ik voel me een beetje schuldig! :$
Als de familie naar de toekomst gaat, (Waar een poll van komt) zou ik wel een eigen huis bouwen!
Ook omdat k dan wat meer gewend ben aan de middelbare school enzo...
Ga nu lekker beginnen aan de sims! :)
Veel groetjes,
Markos
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Ik had weer echt iest van 80 screens en wou dat allemaal in een paar ups plaatsen toen er iemand aan de deur stond! :P Daarom wordt het verdeeld, is denk ik ook beter! :)
Hebben jullie wat meer dagelijkse updates! ;)

Dag 93

Afbeelding
De volgende morgen gaat alles wel z'n gangetje in huize Undinov...


Afbeelding
Jacky heeft het nieuws gekregen dat de bouw is gestaakt (Zie bericht boven...) en ze willen nu een huis kopen, Jacky begint er eens over..
'We hebben een nieuw huis nodig Sam! Vooral nu jij met Lola wilt trouwen'

Afbeelding
'Weet je wat!' lacht Sam, 'We gaan gewoon nóg een keer op huizenjacht! Hoe vind je dat!'

Afbeelding
Natuurlijk vind Jacky dat goed!

Afbeelding
Ondertussen vertrekken de meiden naar school! Gelukkig hoeft Gavin pas om 7 uur te beginnen!


Afbeelding
Als iedereen is omgekleed zijn we klaar om te vertrekken! Op huizenjacht dan maar!

Dagje WelkHuisIsNouIdeaal!? (Dag 94)

Afbeelding
Samen stappen ze in de speedboot...
'Wedden dat er vandaag toch geen huis gevonden wordt...' zegt Jacky
'Wedden van wel!' lacht Sam... 'Oké! Op voorwaarde dat je gratis naar de S-Hema mag! Goed?' zegt Jacky.. 'Deal!' roept Sam en samen lachen ze..

Huis 1:

Afbeelding
Als eerste komen ze aan bij dit kasteel...
'Mmmh, Ik wil niet worden gezien als een rijke stinkerd... Het huis vind ik eigenlijk niet zo mooi...'
En Jacky stemt mee in... Hier zijn ze iig snel klaar mee!

Afbeelding
*piep, piep, piep* 'noodgeval in het ziekenhuis, Wil Gavin Pinkerton acuut komen...' *Piep Piep Piep*
Gavin zucht... 'Ik zal wel moeten!' hij zegt snel gedag en vertrekt naar het ziekenhuis... 'Jammer!' zegt Sam regen Jacky terwijl ze in de auto stappen, 'Ja! Het is maar zo...' zegt Jacky en ze strat de motor...

Afbeelding
Op naar het volgende huis! Huis nr. 2! Natuurlijk kijken ze maar zoals echte huizenjacht, 3 huizen!

Huis 2!

Afbeelding
Ze komen aan bij dit Spaanse huis...

Afbeelding
'Weer vind ik het niet mooi! Het ziet er niet uit of er zo'n 5 mensen in kunnen leven' zegt Sam

Afbeelding
'Sowieso houd ik totaal niet van de Spaanse stijl, ik ben meer van het moderne!'

Afbeelding
Jacky heeft een ander oordeel...
'Ik vind het huist wel mooi!' en ze krabt op haar hoofd...

Afbeelding
'Even denken hoor...' En ze denkt verder....

Afbeelding
'Weet je wat! Als het andere huis dit overtreft kopen we deze niet! Is hij minder, dan kijken we wel even met papa!' Sam kan niks anders dan Ja zeggen, ook al vind hij het jammer! Hopelijk is het volgende huis dus beter!

Huis 3, laatste!

Afbeelding
Huis drie ziet er zo uit...

Afbeelding
Mooi en modern! Én groot! Sam is natuurlijk in één oogopslag verliefd... 8-)

Afbeelding
'Kijk! Dit zocht ik nou! Dat ik dit nooit eerder heb gezien zeg!' lacht Sam, 'Geweldig!'


Afbeelding
'Wat vind jij ervan, Mam?'

Afbeelding
'Ik zal zeggen! Hier stoppen en dit huis pakken!'

Afbeelding
'Mara nu jij nog! Wat vind jij ervan! Kom op!' lacht Sam!

Afbeelding
'Eerlijk is eerlijk! Dit huis is veel mooier!'

Afbeelding
'Ik vind ook dat we deze moeten kopen! Fantastisch huisie zeg!' vertelt Jacky net zo enthousiast!

Afbeelding
'Dus.. Kopen we hem?' vraagt Sam voorzichtig...


Afbeelding
'Ja!' antwoordt Jacky en ze omhelzen elkaar! 'Gelukkig maar!' denk Sam...

Afbeelding
Samen komen ze weer thuis aan... Snel het goede nieuws aan de rest vertellen!

Afbeelding
Jacky belt binnen meteen de makelaar en ze kunnen morgen al intrekken! 'Kijk! Daar heb je nou nog iets aan!' lacht Jacky tevreden terwijl ze ophangt

Afbeelding
Enthousiast vertelt ze het aan Kayley! Hopelijk is zei ook zo blij!

Afbeelding


Afbeelding
Maar terwijl Jacky iets uitlegt is Sam stiekem in een hoekje aan het bellen... Wat wil hij gaan doen?

________
Hopelijk kan ik morgen nog een up plaatsen!
De komende tijd komen er nog een paar leuke updates! :swing
Er is ook een Poll! Stemmen graag! :swing

Laatst gewijzigd door markos op zo 25 aug 2013, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov

Vandaag een dubbele update! :) Ik heb nog véél meer screens klaar liggen maar die zijn voor als ik deze week wat tijd over heb! :D Dankjewe voor jullie geduld, vooral omdat ik echt amper update de laatste tijd! :( Baal er zelf ook van! ;)

Dag 95

Afbeelding
Sam vertrekt, hij wil Lola vanavond ten huwelijk vragen!

Afbeelding
'Waar ga je heen Sam?' vraagt Amber die net van de keuken af komt...
'Geheim!' lacht Sam, Amber rolt met zijn ogen, 'Doei dan!' En zo vertrekt Sam...

Afbeelding
Ondertussen binnen is Amber ook ingelicht over de verhuizing, ze zijn samen dolblij!


Terug naar Sam...

Afbeelding
Sam en Lola hebben afgesproken op het strand.


Afbeelding
Ze zien elkaar en vliegen elkaar weer om de nek... Qat houd hij toch van Lola!

Afbeelding
De avond wordt erg gezellig, maar steeds durft Sam het niet te vragen...

Afbeelding
'Zou ik het nu doen?' zucht Sam in z'n hoofd...
'Kom op Sam, ik zie het! Doe het nou!' Denkt Lola

Afbeelding
Even later kijken ze samen naar de sterren, Sam wordt erg verlegen als hij die lieve blik van Lola ziet...

Afbeelding
Een tijdje later is het al en besluiten Lola en Sam naar het resort hierachter een nachtje te blijven.

Afbeelding

Afbeelding
En zo eindigt een weer een dag vol liefde, zal Sam het morgen wel durven?

Dag 96

Afbeelding
De volgende ochtend zijn ze al vroeg wakker, samen op het strand genieten ze van elkaar... (Ik vind dit echt een mooie screen :wub )

Afbeelding
'Lola, ik heb een leuke verrassing voor je! Kom je mee!' vraagt Sam, Lola weet stiekem wel wat ze kan verwachten en zegt met een glimlach 'Ja, schat!'

Afbeelding
Sam neemt Lola mee naar deze plek!


Afbeelding
'Wat een mooie locatie...' zwijmelt Lola is haar hoofd, Sam aait plagerig Lola wang en snel eindigtv het weer in een zoen...

Afbeelding
De liefde wordt plots onderbroken tot Sam iets uit zijn broekzak haalt...

Afbeelding
'Wat, wat, wat... Doe je Sam!?' Lacht Lola,

Afbeelding
'Lieve, lieve Lola, Jij bent mijn schatje! Zonder jouw heb ik geen leven meer, Wil je met me trouwen?' 'Ja! Lieverd!' lacht Lola

Afbeelding
En zo wordt er een prachtige ring om haar vinger geschoven... (Let niet op dat lelijke armbandje :sweatdrop )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sam draagt Lola de steiger af naar huis toe... Lola kan het haast niet geloven wat ze net heeft meegemaakt.


Afbeelding
Thuis wordt ze met openarmen ontvangen!

Afbeelding
En nadat iedereen Lola heeft geknuffeld gaan ze gezellig een middagje naar het strand!

Maar die dag zie je morgen.

____________
Hoe vonden jullie de up?
Morgen heb ik de hele dag een feest, dus kan er helaas geen up geplaats worden! :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie