Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 5 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 13

als jacky wakker wordt neemt ze een verfrissende ochtend douche.
Afbeelding

daarna maakt ze een ontbijtje, pannekoeken :)
Afbeelding

Afbeelding
nadat ze hem heeft opgegeten ziet ze al hoe laat het is, over 10 minuten moet ik in mijn les zijn! ze pakt snel haar spullen en vertrekt in haar (''geleende'') auto.
Afbeelding

Afbeelding

rennen!!!
Afbeelding
en uiteindelijk komt ze MAAR een half uur te laat, is niks toch :)

tijdens haar 2e les kleurt de campus oranje, geel,rood en bruin :wub
Afbeelding

na haar lessen is ze van plan om lekker een keer te gaan zwemmen, onderweg komt ze henk tegen en ze schrikt hoe hij erbij loopt. hij stinkt, hij heeft nog steeds de kleren van het feest van zaterdag aan en hij ziet er moe uit. hij vertelt dat de rekening van zijn huis te duur werd en dat hij zijn tv en bank in beslag werden genomen. hij heeft nu een ander huisje wat goedkoper is en hij heeft de hele nacht verhuist. oh, wat zielig voor je :wub wil je misschien mee zwemmen? ''ja!'' zegt henk enthousiast, kom dan gaan we!Afbeelding

Afbeelding

jacky duikt meteen het water in maar henk vindt het maar te koud en hij is moe, hij zegt tegen jacky dat hij toch maar naar huis gaat. jacky vindt dit jammer maar begrijpt het ook wel.
Afbeelding

dan begint het te regenen, het water is al koud en dit maakt het alleen nog maar erger! en hier alleen is ook helemaal niet leuk. ze gaat naar huis.
Afbeelding

Afbeelding

thuis kleedt ze zich snel om en dan eet ze nog wat.
Afbeelding

Afbeelding

dan gaat ze slapen maar als ze de kamer binnenkomt ziet ze opeens iemand in haar bed liggen!
Afbeelding

ze maakt haar wakker en vertelt dat ze niet boos is, maar dat ze wel in een ander bed moet slapen. ze stuurt haar door naar de kelder, daar liggen nog 1 logeer kamer met 2 bedden.(ondertussen stapt er weer iemand in bed, wat is diet :))
Afbeelding

dan draait jacky zich om en ziet ze weer iemand in haar bed liggen, nu is het klaar denkt ze ik ben moe ik wil gewoon slapen. ze maakt haar wakker, duwt haar de kamer uit en smijt de deur dicht.
en dan kan ze eindelijk gaan slapen,.
Afbeelding

Afbeelding

dit was dag 13 morgen dag 14.
tips welkom :D

Laatst gewijzigd door markos op zo 28 apr 2013, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

SimsMeid schreef:Leuke update! :D

Misschien moet je het bed tot je eigendom maken. Dat doe je door op het bed te klikken. ;)
dat had ik ook gedaan ;) maar volgens mij telde die niet meer? ik weet niet.....:?
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

beste de familie undinov volgers, in een eerder bericht stond dat ik exotische eiland niet mag kopen. ik heb nu wat afgesproken met mijn ouders, ik gooi levensweg eraf dan heb ik nog de uitbreidingen: beestenbende-ambities-jaargetijden-studententijd-wereldavonturen en........? die lege plek moet dus opgevuld worden,ik mag dus nog een uitbreiding kopen! YES! maar... ik wacht nog even op (de trailer van)time traveling, ik ga dan kiezen tussen exotisch eiland en time traveling. uiteindelijk kunnen we dan toch nog wat beleven met een nieuw uitbreidingspakket!
dit wou ik even melden en ik ben super blij!
markos :)

Laatst gewijzigd door markos op zo 28 apr 2013, 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

simsxlove schreef:Leuk!
En waarom mocht je dan eerst geen exotisch eiland? Teveel voor je computer ofzo?
ja klopt, ik vond het echt super stom! en zoals je ziet heb ik ook niet zoveel uitbreidingen.... maar het mag gewoon niet, ze willen de computer gewoon niet 'te' vol hebben. och ja, ik heb wel de uitbreidingen die ik super graag wou en de rest hoef ik niet (persee):)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 14

als ze de volgende dag opstaat maakt ze een lekkere salade, haar kookkunsten worden steeds beter!
Afbeelding

dan kijkt ze of er baantjes zijn, die schoonmaak dienst kost wat! dan ziet ze een facture: geef je plasma en 1 liter bloed en je krijgt 1000 simleons! dat klinkt als muziek in de oren, maar ze is toch wel een beetje bang voor naalden! :$
Afbeelding

dan kiest ze nieuwe kleren uit, het wordt een beetje te koud voor haar vorige kleren.
Afbeelding

naar de les. he! daar is die jongen weer die lag de slapen vorige keer!
Afbeelding

aantekeningen maken terwijl de docent iets op het bord zetAfbeelding

ze legt uit hoe je een konijn moet tekenen. boeiend!
Afbeelding

ze vraagt wie kan dit! jacky steekt haar vinger op maar vindt deze les echt oersaai *gaap*
Afbeelding

dan belt ze henk, ze vraagt of hij zin heeft in een picknick het is nu toch droog, maar helaas hij heeft zo les en het gaat niet.
Afbeelding

dan maar plasma en bloed doneren ik ben zenuwachtig!!
Afbeelding
daar gaat ze!
Afbeelding

gelukkig komt ze er heelhuids vanaf en heeft ze die duizend simleons dik verdiend!, ze gaat naar huis.
Afbeelding

thuis speelt ze nog een beetje gitaar, ze krijgt allemaal complimentjes dat het mooi is.
Afbeelding

dan nog een kant-en-klaar maaltijd.Afbeelding

en dan gaat ze slapen, zou henk morgen wel tijd hebben?
Afbeelding

morgen dag 15 tips welkom. :P

misschien heb je het al gelezen in een vorig bericht dat ik nog een uitbreiding mag kopen, ik heb levensweg eraf gegooid en ben nou aan het sparen. ik wacht nog op de trailer van time traveling en dan ga ik kiezen welke uitbreideing ik wil, kunnen we toch nog iets beleven!en ik ben super blij :)!


.

Laatst gewijzigd door markos op zo 28 apr 2013, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

charlotte schreef:Leuk 365 project ik ga het volgen. Ik zou zelf eerder als je die had wereldavonturen eraf doen Levensweg is veel te leuk.
ah leuk een nieuwe volger :) welkom :D

nou levensweg is wel leuk! maar met wereldavondturen ga ik nog iets plannen ;)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

EXTRAATJE!:

Afbeelding

ja! de campus kleurt oranje, want morgen is het koninginnnedag! en morgen treed de koningin af!
ik wens iedereen een fijne koninginne-nacht toe en morgen een gezellige dag!
veel plezier!
jacky en markos

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie