Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 38 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Undinov ~ Mededilng

Hey iedereen! Een tijdje geleden vertelde ik, dat ik misschien wou stoppen met het dagboek.
Ik ga jullie nu, melden wat ik ervan vind. Ik heb een lange tijd nagedacht en ik ga jullie melden dat het dagboek wel door blijft gaan! Beetje flauw volgens mij dat ik zo serieus was... :P

_________
De gang van zaken:

In de weekenden heb ik het meest tijd voor de Sims, doordeweeks vaak niet.
Vandaag ben ik gaan simmen, en heb daar een aantal screens gemaakt.
Helaas moest ik stoppen, omdat mijn zus op de laptop wou. :glare
Ik kan ook melden dat ik de up er ook niet vandaag opzet maar morgen.
Ik kan niet bij de laptop momenteel, maar heb ook barstende koppijn van kamp... :sweatdrop
Hopelijk begrijpen jullie dat een beetje! :)

Hier een selectie screens van de volgende update:

EDIT: De screens zien er erg slecht uit bij mij. In het spel is het niet zo. Ik denk gewoon dat het aan de gif. ligt!

Afbeelding

_____________

Hoe het 365 project verder gaat:

Hoe het verder gaat?

Sowieso een paar dingen die er zeker aan komen:

- De trouwdag
- Robbie, de sim van BabyBrowny
- Huwelijksreis
- De reis naar de toekomst!
- Kerstvakantie.
- Sam's en Lola's weekendje weg naar Frankrijk ( Zie screens boven!)

Deze dingen komen er dus zeker aan! :D
Hopelijk hebben jullie dus veel plezier met de updates die eraan komen.
Heel hartelijk bedankt voor jullie begrip, en het lange tijd wachten! :knuffel
Jullie zijn toppers! :knuffel :thumbsup


Groetjes,
Markos!

Laatst gewijzigd door markos op za 28 sep 2013, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Pinkerton. We kunnen weer ver

Zo! Daar is de eerste up dan weer sinds weken! :)
Ik heb vandaag geen tijd gehad om te simmen, dus zijn het die van gister! :')
Hopelijk vinden jullie de update leuk! Nou, genoeg geklets. Ik denk maar eens dat we gewoon moeten beginnen!

(Omdat ik het laats erg druk had, heb ik momenteel nog niks aan het huis veranderd. Het is dat jullie het weten.)


Dag 98 & 99

Afbeelding
We beginnen gewoon in het nieuwe huis, vandaag is de dag van vertrek van Lola en Sam naar Frankrijk. En ze kunnen de taart nog net proeven, want wie zijn er jarig? Kayley en Amber!
Wat gaat het toch snel!

Afbeelding
Als eerste ging Amber!

Afbeelding

Afbeelding
De sterretjes komen..... En wat ze is geworden zie je morgen!






Nee, grapje! :P



Afbeelding
De nieuwe Amber: Tadaaaaaa! Vinden jullie haar leuk?

Afbeelding
Nu Amber is geweest mag kayley, als eerste blaast ze de kaarsjes uit...

Afbeelding
En dan....

Afbeelding
Tadaaaaaaa! Dit is Kayley! Hoe vinden jullie haar?

Afbeelding
Met z'n allen wordt er lekker van de taart gesnoept, en wordt er lekker bij gekletst over alles!

8 uur later...

Afbeelding
Sam en Lola hebben afscheid genomen van Kayley en de familie en gaan een weekendje weg om even aan de dagelijkse sleur te ontkomen.

Afbeelding

Ondertussen in Isla Paradiso:


Afbeelding
''Ah, nee! Gaan we stiekem naar de bouwkavel van de trouwdag van Lola en Sam, is het nog helemaal niet af! En alles is afgesloten ook!'' ''Daar komt haar zeurinstinct weer naar boven hoor...'' Rolt Kayley met haar ogen. ''Het is al best mooi, vind je niet? Ik zie een riviertje, een boogbrugje en, en een gebouwtje!'' zegt Kayley, ''Nu moet ik het zien ook!'' En ze stapt over de pion heen, ''Wat doe je nou Kayley!'' Schreeuw Amber, ''dat mag helemaal niet!''', Maar nee, Kayley doet het toch...

Afbeelding
Ze loopt naar het gebouwtje toe... ''Oeh, een glazen deur! Ik kan naar binnen kijken!'' en ze rent snel naar de deur toe...

Afbeelding
''Ah, nee! Er staat nog helemaal niks! Hier zal wel een disco komen ofzo!'' Maar niet veel later schrikt Kayley zich kapot... Want het inbraakalarm van de bouwkavel is afgegaan! Ze rent snel weg en rent met Amber ergens de bosjes in... Zal de politie ze vinden?

Weer terug in Champ Les Sims:

Afbeelding
Sam en Lola zijn dus aangekomen en nadat ze even hebben rondgekeken in de buurt trekken ze evn andere kleren aan.

Afbeelding
Dit is Sam!

Afbeelding
En dit is Lola! Ze vertrekken samen naar de kunstgalerij.

Afbeelding
Helaas moeten ze nog even wachten tot de kunstgalerij open gaat dus hebben ze even alle tijd voor zichzelf. ''Weet je'' zegt Lola, ''Ik houd van je!'' en ze trekt Sam naar zich toe.

Afbeelding
En op dat moment wordt het moment onderbroken:

'Bonjour Madame en monsieur, Nous sommes ouverts' (Goedendag Mevrouw en meneer, Wij zijn geopend)

Sam moet lachen, ''kom mee!'' Giebelt hij en hij trekt Lola aan zijn arm mee naar binnen.

Afbeelding
''Wat een saaie kunst'' gaapt Lola, maar Sam heeft iets heel anders aan zijn hoofd: Namelijk een gat in de muur! En wie is er weer zo nieuwsgierig om zijn handen daar in te stoppen? Sam dus!

Afbeelding


Afbeelding
Even later ziet Sam een muur openschuiven... ''Wat! Dit kan niet!'' En hij huppelt met een dansje naar Lola! ''Dat heb ik toch weer mooi gevonden'' Lacht hij trots!

Afbeelding
''Lola, je moet meekomen! Ik heb iets gevonden, en toen heb ik daar aan getrokken en toen ging er een muur open! Kom mee!' ''Nou, ja!'' Lacht Lola! Dan wil ik het eerst zien!'' En samen lopen ze naar de muur.


Afbeelding
''Wat, het is echt!'' Lacht Lola...
''Maar moeten we hier nou wel echt ingaan, misschien is het levensgevaarlijk daar Sam...''


Afbeelding
Sam zal en moet door die deur heen gaan en overhaalt Lola uiteindelijk om toch nog mee te gaan.

Afbeelding
Samen lopen ze door de deur en de deur sluit achter hen...

Afbeelding
Uiteindelijk komen ze aan bij deze deur. Lola is doodsbang maar houdt stevig stand.
Met zware hartkloppingen lopen ze door de deur.

Hoe gaat dit avontuur aflopen?

______________

Hopelijk vonden jullie de up leuk! :D
Ik kan niet garanderen dat er morgen een up is, maar ik ga mijn best doen om wel een beetje een vaart in dit topic te houden. Anders ligt het weer zo lang stil.
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Pinkerton. We kunnen weer ver

Hey iedereen! :laugh
Ik moet een paar dingen vragen aan jullie...
Aller eerst ga ik vertellen dat er ( weer... :angry ) geen update is vandaag! :cursing
Ik vind het de hele tijd zo erg om dat te doen. Ik vind het echt irritant. Maar sorry... Weekenden zijn gewoon druk bij ons... :P

Ook wil ik het hebben over hoe het verder gaat, blijft dit een 365 project?

Ik ben erachter gekomen dat doordeweeks te zwaar, en te vermoeiend voor me is om nog een update te plaatsen. Hierbij heb ik ook vaak training waardoor ik ook weinig tijd heb.
Misschien dat ik het dan houd bij weekend updates , doordeweeks geen updates maar in de weekenden (hopelijk) wel.

Nu ga ik er even een probeersel van maken: Komt op een moment dat ik weer wat tijd over heb en weer kan updaten, dan houd ik het bij een 365 project. Gaat het over een tijdje toch nog niet samen:

Dan denk ik dit 365 te stoppen, en me vol te richten op een nieuw dagboek met de familie.


Waarom ik dat doe is eigenlijk een duidelijke reden: Een 365 project gaat echt over elke dag updaten. Anders ben ik nog wel 1,5 jaar bezig om het af te maken.
Dat wordt me iets te veel. Snappen jullie het een beetje?

Ik ga mijn best doen om het vol te houden. maar als het niet kan dan kan het niet... Sorry mensen.
Maar ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen! :knuffel
Met jullie lieve woordjes altijd zeker! :knuffel

Nog iets:

Jullie hebben gestemd op het idee dat de Familie naar de toekomst verhuist.
Ik ga de poll opnieuw maken, en jullie kunnen nogmaals stemmen. :woot
Nu met meer opties:
Onthoudt wel: Huisdieren kunnen niet mee naar de toekomst: We zullen dus afscheid moeten nemen van Bo, hij komt niet vaak in beeld: Maar ik ga hem toch missen. Ik zal een manier zoeken om hem toch nog soms te laten zien maar dat moet ik nog even ontdekken! De keus is aan jullie!

Ik ga nu de poll wissen, en weer online zetten!

Ik zou zeggen! Stemmen maar!

Volgens mij heb ik alles gezegd,
En hopelijk was alles duidelijk.

Groetjes,
Markos :D

Laatst gewijzigd door markos op za 05 okt 2013, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie