Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 1 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

365 dagen met de familie Pinkerton. ~Stopt~

ik dacht ik ga eens een keer een 365 maken. mij lijkt het wel een uitdaging om dit een keer te doen.
dit is mijn eerste 365. dus verwacht geen haarscherpe foto´s en dergelijke.
nou ik ga beginnen:

Dit dagboek is op 6 oktober 2013 gestopt. Binnenkort terug in een nieuw dagboek!
Dankjewel iedereen voor al jullie steun! :knuffel


Lieve volgers,
helaas is de drukte me teveel geworden, en had ik er geen plezier meer in om elke dag een update te plaatsen. Nou, ja. Plezier is gewoon een verkeerd woord. Ik bedoel er eigenlijk mee dat het best een druk op je legt, bij mij voelde ik die druk erg goed. Het zat een beetje in de weg met al het schoolwerk, en eigenlijk wil je, je volgers niet laten wachten. Na een maand van stilte, heb ik besloten met dit 365 project te stoppen, en er een dagboek van ga maken. De plannen zijn in de ontwikkeling, en binnenkort komt er een nieuw, vers dagboek op Simsnieuws!

Ik ga nog een paar updates plaatsen en dan eindigt dit dagboek na 100 mooie dagen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het steunen, en ik hoop jullie allemaal weer tegen te komen in het nieuwe topic!
Hopelijk hebben jullie daar net zoveel leesplezier als hier, want de geweldige reacties hebben mij de steun gegeven die ik nodig gehad. Helaas heb ik het niet kunnen volbrengen, maar ik zal zien of er ooit een nieuw dagboek komt!

Groetjes, Markos. Geschreven op 6 oktober 2013.


Het nieuwe dagboek is nu uit, het staat op Sims4friends.Klik in mij onderschrift en je wordt naar het dagboek geleid Van horen naar zeggen.

proloog:
eerst ga ik jacky haarzelf voorlaten stellen:
''hoi! ik ben jacky undinov, ik ben net verhuist bij mijn ouders en woon nu alleen in een huisje. mijn levenswens is dat ik filmcomponiste wordt, dat lijkt me echt ZO cool! ik ga studeren voor kunstwetenschappen want ik wil graag mijn diploma halen en ik wil ook graag wat hoger beginnen., ik heb zin in de universiteit. als eerste omdat ik het een echte uitdaging vindt om te slagen en ten tweede: euh.... ja :$ , ik durf het eigenlijk niet zo goed te vertellen, maar ik wil graag een vriend krijgen en zwanger worden en een eigen gezin opbouwen :wub! ik hoop dat je jullie me nou een beetje beter kennen, maar ik moet nog een dingetje vertellen:mijn eigenshappen! dit zijn mij eigenschappen 1.vriendelijk en...... gup! oeps! het is al 4 uur, ik moet gaan, de rest hoor je nog wel een andere keer! veel plezier, doei!!''

elke dag ga ik drie/vier screens (proberen te) posten. morgen begin ik met de eerste dag. zijn er niet meer dan 5 reacties dan stopt het al (na de eerste dag dan he). ik hoop dat jullie het gaan volgen en er veel plezier mee hebben! :thumbup

veel groetjes markos :swing
Afbeelding

________________________________________________
De Familie Informatie is weggehaald!
Binnekort is het op deze site te lezen: http://dezoldervanmarkos.weebly.com/
Site is momenteel met grote werkzaamheden bezig en dus niet bereikbaar.
_________________
Inzendingen wedstrijd:
Kijk even rond tussen de inzendingen en stem! :woot
(Deze wedstrijd en de stemronde zijn inmiddels gesloten.)

Deze screens van de wedstrijd blijven Maximaal 2 maanden staan. Daarna zijn ze Hier te zien.



Afbeelding
______
Inzendingen:
Deetui schreef:Mijn sim is het leukste!
Milton Stroefschot


Afbeelding
Milton besteedt zijn tijd graag aan het lezen en schrijven van boeken.
Zijn droom is ook om een echt beroemde schrijver te worden.
Met een lekker Strandfeest-muziekje op, werkt zijn brein het best, en vloeien er de mooiste romans, science-fictions en horrors uit zijn typevingers.

Afbeelding
Maar schijn bedriegt, want als hij niet aan het schrijven is, is het een ware casanova.
Hij staat graag in de disco, even weg van de realiteit.
En na het feesten natuurlijk wel nog even vis met patat eten, dat helpt tegen een kater.
En het is zijn lievelingseten.

Afbeelding
Leeuwen staan er ook om bekend dat ze geen uitdagingen uit de weg gaan, het is echt een waaghals.
Maar dat pakt niet altijd even goed uit, want een beetje klunzig is hij ook wel.

Afbeelding
Als het om het huishouden gaat is Milton erg netjes.
Hij is ook in Isla Paradiso opgevoed door twee liefdevolle ouders.
Helaas zijn ze vermist geraakt door een boot ongeluk, en is er geen enkel spoor richting zijn ouders.
Misschien leven ze nog in het blauwgroene water.

Afbeelding
Even op een rijtje:

Eigenschappen:
- Boekenwurm
- Feestbeest
- Klunzig
- Netjes
- Waaghals

Levenswens:
- Professioneel schrijver
Verdien 4.000 royalties per week.

Favorieten:
- Vis met patat
- Strandfeest
- Blauwgroen

Sterrenbeeld:
- Leeuw

Afbeelding
Download
Komt nog... Startprogramma wil even niet meewerken...

Afbeelding
Miltoen Stroefschot, of misschien wel, Milton Undinov.
BabyBrowny schreef:Wat een leuke wedstrijd, Markos, laat ik dan maar meedoen! (A)

Nee! Mijn sim is de leukste!

Meet Robbie McKennedy
Afbeelding
Eens was dit een kleine boerenjongen in Appaloosa Plains, hij werkte bij zijn ouders op de boerderij. Maar dit liet hij allemaal achter zich, hij had meer nodig. Deze onweerstaanbare jongen is naar Isla Paradiso vertrokken!

Afbeelding
Met zijn atletische lichaam en blauwe ogen kan hij de vrouwtjes laten smelten. Dan gooit hij er nog een vlotte babbel bij en is ieder meisje klaar voor Robbie-soep ;)

Afbeelding
Hij kan krijgen wie hij wil, maar daardoor gaat hij wel eens naast zijn schoenen lopen. Hij is erg flirterig en dat past hij meteen toe wanneer hij een leuke vrouw ziet.

Afbeelding
Maar naast al die vrouwtjes, heeft hij nog een grotere wens: topsporter worden. Volgens Robbie zijn spieren goed met zijn hobby te combineren, dus dat gaat goed samen.

Afbeelding
Maar stiekem wil Robbie toch meer dan een one-night stand, hij droomt van een familie, kinderen en een vaste vrouw. Eigenlijk is deze knaap een zorgzame jongeman, maar is er een vrouw die dat uit hem kan halen?

Kan Kayley Robbie in toon houden?
Afbeelding

Downloadlink
____________________

Laatst gewijzigd door markos op di 31 dec 2013, 09:22, 86 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

dag 1

Afbeelding
na een lange nacht verhuizen kan jacky eindelijk het huis in, ze is echt super blij :)


Afbeelding
ze wil wachten op de mascotte van de universiteit maar is echt kapot van het verhuizen, ze besluit maar even een dutje te gaan doen, en zo maar even te wachten op de mascotte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dan wordt ze gewekt, ze hoort een auto hard toeteren! DE MASCOTTE IS ER! ze staat snel op en maakt even een babbeltje met hem.

nadat ze hem allses heeft gevraagd over de universiteit gaat ze de vaardigheidstest maken

Afbeelding

Afbeelding

(de score is niet zo goed :(, iets in de 800. geen beurs en ook geen awards. ze heeft voor 24 punten gekozen, maar ze heeft 48 nodig.... (later kunnen jullie gaan kiezen, maar dat horen jullie nog wel XD)


dan belt ze de universiteit, ze krijgt te horen dat over een half uur het busje voor de universiteit klaarstaat ze pakt snel haar spullen in en dan hoort ze getoeter. ze moet gaan. ze vraagt of ze nog even haar moeder kan bellen om afscheid te nemen en dan vertrekt ze met koffer en al naar de universiteit!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

morgen dag 2. hebben jullie nog tips en dergelijke... altijd welkom :)

ik heb nog een vraag aan jullie.
is er misschien een cheat waar je de plumbobs weg kan halen en de denk/spreek wolkjes ook weg gaan?

Laatst gewijzigd door markos op ma 29 apr 2013, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

Deetui schreef:Leuke screens! :D

En gebruik inderdaad HideHeadlineeffects on, en zet de muren omhoog, voor nog betere screens! :D

oke bedankt voor de plumbobs en de andere tip! ga hem zeker gebruiken
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

hey, ik moet er even mee stoppen voor 2 dagen. ik heb huisarest gekregen en mag 2 dagen niet op de computer of laptop. en daar staan juist de screens op! ik hoop dat jullie mij gewoon blijven volgen. woesdag komt dag 2. sorry!

markos :(
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 de famile undinov door markos

nou, omdat ik het weer goed herstelt heb mag ik er vadaag weer op.:)

dag 2
Afbeelding
na een lange avond reizen uit appaloosa plains komt ze eindelijk aan.

ze gaat even praten met de andere huisgenoten, ze zijn heel aardig voor haar.
Afbeelding

Afbeelding

daarna richt ze haar kamer in, het ziet er zo uit:
Afbeelding

dan krijgt ze een melding dat er een bijeenkomst is in de studentenvakbond ze gaat er meteen heen.
(ze steelt gewoon een auto, hij was helemaal niet van haar :P)

Afbeelding

ze pakt wat gratis goodies en gaat dan lekker gamen.
Afbeelding

Afbeelding

dan krijgt ze honger en koopt ze een lekkere brownie :P jammie!
Afbeelding

Afbeelding

nadat ze haar koekje heeft opgegeten gaat ze nog biljarten en ze gaat naar huis.
Afbeelding

ps: ik heb de screens van dag 1 en dag 2 op een dag gemaakt, dus ik heb de cheats nog niet gebruikt..:)

morgen dag 3!! tips en tops(min punten) graag!

Laatst gewijzigd door markos op wo 17 apr 2013, 06:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie