Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 39 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de familie Pinkerton. We kunnen weer ver

Dankjewel iedereen! :D

Ik heb toch besloten om er een dagboek van te maken, dat is fijner, makkelijker en ik heb zo toch wel iets meer plezier in het screens maken.

De omschakeling gaat al vrij snel komen. Het verhaal zal (tijdelijk) even doorgaan in dat dagboek.
Op een gegeven moment krijgt het een totaal andere wending, en zal het dagboek een aflag nemen van het 365 project. Daar begint een totaal andere verhaal.

De dagen kan je dan hier terug lezen, of op mijn site!
Ook komen nog wat dingetjes uit het 365 project in voor. Zoals de sim van de wedstrijd! :)

Dit was even een korte uileg over hoe het zal gaan. Ik denk binnen een aantal weken, 2, 3? Wel een nieuw dagboek te openen. Maar eerst ga ik me richten op iets anders. Een ander verhaal namelijk!
BabyBrowny schreef:Ga je het dagboek dan in dit topic doen? Of ga je er een nieuwe voor aanmaken?
Ik ga een nieuw topic aanmaken. Zoals ik al verteld had loopt daar het verhaal tijdelijk door.
Oude updates, informatie en onder andere kan je hier teruglezen.

Als er nog meer vragen zijn, stel ze maar.

Dit is dan echt dé beslissing. Ik ga nog een paar updates plaatsen en dan eindigt dit dagboek na 100 mooie dagen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het steunen, en ik hoop jullie allemaal weer tegen te komen in het nieuwe topic!
Hopelijk hebben jullie daar net zoveel leesplezier als hier, want de geweldige reacties hebben mij de steun gegeven die ik nodig gehad. Helaas heb ik het niet kunnen volbrengen, maar ik zal zien of er ooit een nieuw dagboek komt!

Groetjes,
Markos
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de familie Pinkerton. ~Stopt~

Lees NU mijn nieuwe dagboek! Van horen naar zeggen!
De eerste up is niet echt bijzonder, het is de laatste up van hier. Maar het is bedoeld om de (nieuwe) volgers even op de tijd te brengen, waar we nu zijn.
Hopelijk hebben jullie veel plezier met het nieuwe dagboek, dag 100 wordt daar gevierd.

Van horen en zeggen.
Let op! Het dagboek is niet meer te zien op deze site, klik op de link, Van horen naar zeggen, in mijn onderschrift en je komt er ook, maar dan op een ander forum.
Genaamd: Sims4friends.

Laatst gewijzigd door Imme op ma 14 okt 2013, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Geen reclame voor site's ;) Daar is je onderschrift voor.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie