Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 29 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

@ Sanne: Dankjewel! :knuffel Altijd leuk om te horen als mensen het super leuk vinden! :laugh , En stille lezers waardeer ik ook, dus ook jouw! Echt bedankt! :laugh :swing

@ Babybrowny: Gelukkig zijn het maar de schoentjes! :laugh Die kan ik zelf aanpassen, stel als ik hem als leukste selecteer! Maar ik ga dan wel mijn best doen om hem ongeveer hetzelfde te laten zijn met de schoenen!

De rest ook bedank! :D

Eneeh, O, Ja! Nog ven iets,
Er was gisteren geen up, omdat ik een verrassing kreeg dat ik bij een vriend ging logeren! Nu had ik niet veel tijd omdat we naar een wedstrijd gingen en zwemmen.. ;) Ik ben nu wel terug, maar heb niet echt veel geslapen gisternacht.. Dus vandaar deze avond ook geen up.. :D Sorry daar voor! :laugh
Morgen ga ik het proberen in te halen!
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Dankjewel iedereen! :knuffel

Dag 66

Afbeelding
De volgende morgen heeft Jacky een lekker ontbijtje gemaakt voor Gavin!

Afbeelding
Na het eten belt Jacky even de schoonmaakdienst, het is zoveel werk dat schoonmaken dat een beetje hulp zeker niet verkeerd is!

Afbeelding
Natuurlijk moeten de Meiden ook een keer leren lopen! Alleen lukt het nog niet echt.. :sweatdrop
Afbeelding

Gavin heeft even genoeg van de zee en besluit om even naar de sportschool te gaan! Onderweg ziet hij Sam weer thuis komen en hij begint meteen aan zijn huiswerk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jacky heeft zelf ook wel even genoeg van de zee en springt achter het stuur..

Afbeelding
Om de boot aan te leggen in deze haven!

Afbeelding
Gavin is ondertussen hard zijn best aan het doen!

Afbeelding
Maar opeens hoor hij iets, 'Help! Is er ergens een Dokter!' 'Help deze meneer, wacht! Ik haal iemand'
Hij hoort een auto wegrijden.. Maar zou hier nou net een dokter zijn! (A) Gavin staat op en loopt naar beneden..

Afbeelding
Hoe gaat het aflopen met deze zieke patiënt?
____________
Dit was de up! Als er binnen.. Effe denken 1 uur 3 reacties zijn komt dag 67 ook nog! (A)
Nog even over de wedstrijd:
Ik heb na middernacht vandaag gekocht met de sale! Dus dat is geen probleem meer! Maar..
Ik ben een beetje dom geweest, 23 juli zijn wij namelijk al op vakantie! Daarom word de Release datum om je sims in te leveren 20 juli. De regel: Er moeten 3 meedoen vervalt ook.
Echt sorry voor het ongemak!

Ik ga namelijk 22 juli op vakantie en even voor de duidelijkheid: Vanaf 21 juli zijn er 2 weken geen ups! Sorry! :$ Miscshein kan ik nog in het hotel (Waar we 1 nacht slapen als tussenstop) 1 up er op zetten!
Ook gaat de site iets langer duren.. Ik moet helemaal overnieuw beginnen! Wat er is gebeurd weet ik ook niet, maar helaas is het zo! Alles was weg! :hamer Ik kon nu wel een andere achtergrond pakken en hier heb je een screen hoe het een beetje eruit gaat zien! Hopelijk vinden jullie het leuk! :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Wat de wedstrijd en de website betreft: geen probleem! Op de website, die er al erg leuk uit ziet (!), kunnen we wel even wachten, hoor! :) En leuk dat je NM hebt gekocht, dan kan mijn sim zijn schoentjes aanhouden (A)

En het was een hele leuke up, maar hopelijk kan Gavin die man wel beter maken! :o
Geniet (alvast) lekker van je vakantie :swing
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Dankjewel iedereen! :knuffel
Ik heb even een kleine inhaal ronde met 3 dagen vandaag!
Want ik moet die dagen toch wel even inhalen! :fluit :sweatdrop

Dag 67

Afbeelding
Gavin rent naar beneden en er staan een hoop mensen om hem heen..
'Mensen, Rustig! Ik ben een dokter dus laat me er even bij!' Roept Gavin hard, de mensen zijn blij om hem te zien!

Afbeelding
Hij legt het uit wat er aan de hand kan zijn met hem..

Afbeelding
En haalt dan een of ander apparaatje tevoorschijn

Afbeelding
'Het is gewoon in orde met u meneer' 'Oh, oh.. Gelukkig maar!'

Afbeelding
De man bedankt Gavin voor zijn hulp en gaat weg.

Afbeelding
Ondertussen is Thuis Jacky lekker aan het snorkelen in het lekkere koele water..

Afbeelding


Afbeelding
Gavin komt ook thuis en begint aan het avondeten.

Afbeelding
Sam en Jacky praten nog even aan tafel en gaan dan zelf ook naar bed.. Morgen weer een frisse start!

Dag 68

Afbeelding
We hebben een nieuw drumstel gekregen! Dankjewel! Maar wat zat er een raar briefje bij..
'Beste Jacky, ken je me nog! Dit is voor jullie gezinnetje!'
Maar van wie is dat nou.. (A)

Afbeelding
Gavin springt er al meteen achter en drumt zich er op los!

Afbeelding

Afbeelding
Maar daarna is het schooltijd! Dus Sam vertrekt naar school terwijl..

Afbeelding
Jacky een kinderoppas belt! Ze gaan vandaag een lekker dagje naar het strand!

Afbeelding
Ze wachten op de kinderoppas en vetrekken dan naar het strand!


Afbeelding
Hopelijk word het leuk!!! :swing

Dag 69:

Afbeelding
Op het strand wordt er als eerst even 'iets' gedaan en hebben ze even hun momentje..

Afbeelding
Maar daarna gaan de kleren uit, en de bikini's en zwembroeken aan!
'wat!' Het Hagelt! 'Nou daar gaat het dagje strand..' Denkt Jacky die staat te schuilen

Afbeelding
Maar Gavin is niet zo'n mietje, dus legt zijn handdoek neer en begint aan een lekker boek..


Afbeelding
En er zwemmen ook nog eens Baby Haaien rond! :scared
Maar ondanks dat is het toch opgeklaard en gaat Jacky het water in!

Afbeelding
Ze klimt op haar luchtbed en kijkt naar de lucht..

Afbeelding
Want daar straalt de zon heerlijk! Het weer van net is nergens meer te bekennen!

Afbeelding
Gavin is ondertussen nog steeds dat spannende boek aan het lezen! Zie je zijn kleurtje al wat hij heeft gekregen? :swing

Afbeelding
Jacky heeft wel genoeg van het dobberen op zee dus speelt ze lekker in de branding!

Afbeelding
Gavin kan het ook niet laten en doet uiteindelijk ook mee! Samen hebben ze veel lol! :P

Afbeelding
Maar daarna is het wel genoeg geweest en gaan ze samen naar het restaurant toe, waar ze heerlijk gaan eten!

Afbeelding
Sam komt ondertussen thuis en vraagt zich af waar Pap en Mam zijn..

Afbeelding
Hij zoekt en zoekt tot hij opeens een briefje ziet liggen in de keuken.
'Hey Sam, wij zijn even naar het strand. Amber en Kayley zijn bij een oppas. We proberen rond 5 uur thuis te zijn! Begin maar aan je huiswerk!'
Sam leest het briefje en zucht, 'Ik heb geen zin in huiswerk!' Maar helaas, het moet! Hij pakt zijn huiswerk en begint eraan!


Afbeelding
Jacky en Gavin zitten buiten heerlijk te eten, totdat er weer iemand ziek wordt! *Zucht*
Gavin staat op en rent er snel heen!

Afbeelding
En Jacky eet ondertussen even alleen verder, helaas.. :sweatdrop

Afbeelding
Gavin stelt hem (weer) gerust en doet een paar proefjes met hem..

Afbeelding

Afbeelding
De omstanders zijn er weer van geschrokken :scared

Afbeelding
'Zie je! Niks aan de hand!' zegt Gavin nadat hij hem een paracetamol heeft gegeven, 'Dankjewel dokter!' Antwoordt de man..

Afbeelding
Uiteindelijk na nog even gepraat te hebben gaan Gavin en Jacky naar huis, ondanks de hagel en de zieke man hebben ze toch een super fijne zomerdag gehad! :swing

Laatst gewijzigd door markos op za 13 jul 2013, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

De buikpijn was opeens over XD
Leuk, nu gaat Gavin drummen! :swing
Gelukkig heeft de hagel niet het dagje strand verpest, en was het snel weg! :D
Jammer dat Gavin steeds de mensen moet helpen met hun kwaaltjes...
Nu moet Jacky helemaal alleen eten! :sweatdrop
En ook bij deze man was het snel over...
Gavin heeft gewoon een wondermiddel! :flapper
Leuke screens! :swing
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Dankjewel weer iedereen! :knuffel
Echt super lief van jullie! :D
^
Hey Colindavey!
Wat een lieve reactie van je! Echt dankjewel daarvoor! :woot :knuffel
Ik vind het heel leuk dat je het zo leuk vind! Dat geeft me ook kracht om door te gaan! :laugh
Nogmaals super dankjewel! :knuffel
IK ga je even een Pm sturen met wat Informatie! (Berichtje!)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Vandaag een keer screens via Zwaar irritante Photobcket! :cursing Maar Imageschack werkte niet! Dus heel erg sorry van de slechte kwaliteit! ;)

Dag 70!

Afbeelding
Sam keek het nieuws, ´In Isla Paradiso is de nieuwe Pier geopend, hier kunt u genieten van drankjes en eten! Ook kunt u hier de was doen en nog veel meer! vanavond is feestavond dus ga er heen!´
Sam werd blij.. ´Dit is wel iets voor mij!´

Zonder maar iets te zeggen gaat Sam stiekem weg..
Afbeelding

Afbeelding
En neemt hij ook nog eens de speedboot mee!

Gavin en Jacky hebben niks gemerkt, want die zijn te druk bezig met Amber en Kayley..
Afbeelding

Afbeelding

Na een tijdje rondgekeken te hebben heeft Sam honger gekregen.. Hij bestelt daarom kippenpootjes bij de keuken!
Afbeelding

De koopavond doet goed werk..! Het is namelijk al echt druk aan het worden! Gelukkig was Sam op tijd want meer mensen hadden het idee om hier te gaan eten!
Afbeelding

Hij gaat zitten en neemt even een praatje met een andere vrouw, nou ja, praatje?
'Hoi, mevrouw. Mooie nieuwe plek he! Het eten is hier trouwens heerlijk, vindt u niet..'
'Hou toch je mond!' Zegt De vrouw en ze loopt boos weg.
'Sorry hoor!' roept Sam nog als de vrouw wegloopt, 'Stom ding!' Zegt Sam boos en hij eet verder..
Afbeelding

Afbeelding

De verkoper is volgens mij ook niet zo blij.. :fluit Sam ziet de man en vlucht snel de kamer uit.. 'Brr.. Enge vent.. Krijg er de rillingen van..' Zegt Sam terwijl hij naar het terras boven loopt..
Afbeelding

Thuis heeft iedereen nog niks in de gaten.. Jacky en Gavin hebben het druk gehad.. Ze hebben boven opgeruimd, Bo aandacht gegeven en Kayley en Amber leren lopen.. Bo gaat alvast naar bed, omdat het al laat is, en Sam.. Ja, die is daar nog..
Afbeelding

Jacky en Gavin leggen de kinderen in bed en lopen naar beneden.. Mara wie is er niet op zijn kamer, niet beneden en heeft niks laten weten.. Sam! :scared
Afbeelding

Ondertussen is Sam bovengekomen en loopt naar de bar.
Afbeelding

Hij bestelt een lekker drankje aan de bar en wacht rustig af.. 'Wat is het toch fijn hier..' Denkt Sam..
Afbeelding

Maar die stemming is thuis wel anders.. Gavin is helemaal in paniek terwijl Jacky hem rustig probeert te krijgen.. Maar ook zij is boos en ongerust, dus belt ze de politie...
Afbeelding

Terwijl Sam lekker zijn drankje opdrinkt wacht Jacky buiten.. Hoe gaat dit aflopen..?Afbeelding
_______________________________
Morgen weer een up! :D

(Die laatste 2 waren wel Via Imageschack ;))

Laatst gewijzigd door markos op za 13 jul 2013, 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie