Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 28 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos.

Dag 64 & 65 (1 simsdag is 2 dagen :P)

Afbeelding
Vandaag was Sam's eerste schooldag op Isla Paradiso en zal hij nou net niet zijn huiswerk gemaakt hebben.. :sweatdrop

Afbeelding
Terwijl Gavin de Meiden even zijn ontbijtje geeft..

Afbeelding
En ondertussen zijn Jacky en Bo lekker aan het spelen!


Afbeelding
Gavin rijdt daarna even een rondje met de speedboot, terwijl Jacky bij de kinderen blijft.. Ja moeders he! :laugh

Afbeelding
Hij blijft nieuwsgierig en blijft langs de eilanden met mist varen.. Hij ziet helaas geen steek voor ogen, dus vaart hij weer lekker naar huis!

Afbeelding
Thuis gaat het allemaal zijn gangetje wel, Amber speelt met haar pop..

Afbeelding
Sam maakt zijn huiswerk..


Afbeelding
En er wordt geluncht!

Afbeelding
Daarna wil Jacky ook wel even met de boot varen.. Ze is gewoon jaloers op Gavin, dus pakt ze de boot! 'Gaat je dat wel lukken schat!' (A) Grapt Gavin, Jacky zwijgt 8-) , 'Dan stap ik toch maar in!' Zegt ie..

Afbeelding
Samen rijden ze weg, Maar ondertussen is er een Spookrijder die vol op hun Boot af komt! :scared

Afbeelding
Letterlijk een spookrijder! xD (Ik heb Bovennatuurlijk niet.. Hoe kan dit dan.. :huh )
Gelukkig loopt het goed af en kon Jacky nog net door de berg heen varen! Goed opgelost Jacky!

Afbeelding
Jacky is zo geschrokken dat ze opeens tussen steen heen voer dus gaat ze maar naar huis.. Met een prachtige lucht achter haar.. :wub

Afbeelding
Gelukkig komen ze daar wél ongeschonden aan..

Afbeelding
Gavin leert de meiden ook nog even op het potje, en legt ze dan in bed..

Afbeelding
Sam is ondertussen op zijn windsurfbord gesprongen en is in zijn galapak lekker aan het stunten..
Na een tijdje gaat hij ook naar huis en gaat naar bed.

Afbeelding
En deze donderdoos had geluk dat ze nog even beneden mocht blijven! En zo kwam de dag op zijn einde!
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos.

Leuke up!
Die spookrijder heb ik ook al gezien in mijn spel. Ook als je BN niet hebt, kunnen dode sims als geest nog steeds van alles doen. Als je eigen sim doodgaat, krijg je naar een paar dagen ook de kans om die sim weer tot leven te wekken, dan wordt hij/zij een bestuurbaar spook. Je kan ze alleen niet pre-made in CAS hebben.
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos.

Dankjewel iedereen! :knuffel
Ik denk dat er vanavond geen up is, maar wel een wedstrijd!
Win 400 SIMPOINTS!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, zo niet? Stuur me ven een PM voor een andere leuke challenge!
________
De wedstrijd:

'Nee! Mijn sim is de leukste!'
Deze wedstrijd is gesloten! Voor de inzendingen kijk je Hier!

Ja, welke sim is het leukst? Dat is nou de grote vraag..
Maar omdat te kunnen zijn, moet je goed je best doen! Want De sim die jij! Maakt wordt namelijk de vriend van Kayley! Dit liefdevolle koppeltje,- en daar ga ik voor zorgen-, worden namelijk smoorverliefd op elkaar! Dus doe je best en stuur je sim in!

Spelregels:
- Je sim moet een jongen zijn met de leeftijd 'Jong volwassene'
- De uitbreidingen Na middernacht, Bovennatuurlijk en Showtime mogen niet gebruikt worden!
- 1 Sim per persoom
-Sims lever je in, in dit topic
- Maar er iets origineels van dus een leuke naam, grappige en leuke eigenschappen en een leuke wens! Misschien wordt jouw sim wel een enorme bietser, of een slons? Of iemand die het geld over de balk gooit? Het mag allemaal!
- Je mag inleveren tot 18 juli!
-Minder dan 2 deelnemers? Dan gaat het niet door!

Veel Succes!

Vinden jullie het leuk? Ja of nee? En als je eerlijk bent? Gewoon zeggen hoor! ;)
Ik hoop echt dat er meer dan 3 mee gaan doen! :swing
Morgen weer een up! :swing

Laatst gewijzigd door markos op vr 19 jul 2013, 10:00, 4 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Mijn sim is het leukste!
Milton Stroefschot


Afbeelding
Milton besteedt zijn tijd graag aan het lezen en schrijven van boeken.
Zijn droom is ook om een echt beroemde schrijver te worden.
Met een lekker Strandfeest-muziekje op, werkt zijn brein het best, en vloeien er de mooiste romans, science-fictions en horrors uit zijn typevingers.

Afbeelding
Maar schijn bedriegt, want als hij niet aan het schrijven is, is het een ware casanova.
Hij staat graag in de disco, even weg van de realiteit.
En na het feesten natuurlijk wel nog even vis met patat eten, dat helpt tegen een kater.
En het is zijn lievelingseten.

Afbeelding
Leeuwen staan er ook om bekend dat ze geen uitdagingen uit de weg gaan, het is echt een waaghals.
Maar dat pakt niet altijd even goed uit, want een beetje klunzig is hij ook wel.

Afbeelding
Als het om het huishouden gaat is Milton erg netjes.
Hij is ook in Isla Paradiso opgevoed door twee liefdevolle ouders.
Helaas zijn ze vermist geraakt door een boot ongeluk, en is er geen enkel spoor richting zijn ouders.
Misschien leven ze nog in het blauwgroene water.

Afbeelding
Even op een rijtje:

Eigenschappen:
- Boekenwurm
- Feestbeest
- Klunzig
- Netjes
- Waaghals

Levenswens:
- Professioneel schrijver
Verdien 4.000 royalties per week.

Favorieten:
- Vis met patat
- Strandfeest
- Blauwgroen

Sterrenbeeld:
- Leeuw

Afbeelding
Download
Komt nog... Startprogramma wil even niet meewerken...

Afbeelding
Miltoen Stroefschot, of misschien wel, Milton Undinov.
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

^
Dankjewel! :knuffel
Ik hoopte maar dat jullie hem leuk vonden! Want ik heb er even over na moeten denken! Maar leuk dat je het gaat proberen om mee te doen!

@ Deetui:
Zo! Dat is snel! En ook nog eens een super leuke inzending! Dankjewel dat je als eerste meegedaan hebt. dat vind ik heel erg lief en leuk van je :knuffel ! Ben benieuwd wat de andere gaan zijn! :D

Let op: Je hebt tot dinsdag 23 juli de tijd! Dat is al 1 dag extra! :P

Maar ik wil ook dagen inhalen, dus vandaar! ;)
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Wat een leuke wedstrijd, Markos, laat ik dan maar meedoen! (A)

Nee! Mijn sim is de leukste!

Meet Robbie McKennedy
Afbeelding
Eens was dit een kleine boerenjongen in Appaloosa Plains, hij werkte bij zijn ouders op de boerderij. Maar dit liet hij allemaal achter zich, hij had meer nodig. Deze onweerstaanbare jongen is naar Isla Paradiso vertrokken!

Afbeelding
Met zijn atletische lichaam en blauwe ogen kan hij de vrouwtjes laten smelten. Dan gooit hij er nog een vlotte babbel bij en is ieder meisje klaar voor Robbie-soep ;)

Afbeelding
Hij kan krijgen wie hij wil, maar daardoor gaat hij wel eens naast zijn schoenen lopen. Hij is erg flirterig en dat past hij meteen toe wanneer hij een leuke vrouw ziet.

Afbeelding
Maar naast al die vrouwtjes, heeft hij nog een grotere wens: topsporter worden. Volgens Robbie zijn spieren goed met zijn hobby te combineren, dus dat gaat goed samen.

Afbeelding
Maar stiekem wil Robbie toch meer dan een one-night stand, hij droomt van een familie, kinderen en een vaste vrouw. Eigenlijk is deze knaap een zorgzame jongeman, maar is er een vrouw die dat uit hem kan halen?

Kan Kayley Robbie in toon houden?
Afbeelding

Downloadlink
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

Wauw! Babybrowny! Ook al zo leuk!.. Ik vind het echt fantastisch gewoon hoe jullie er zo'n leuk verhaaltje bij verzinnen! Nogmaals Fantastisch gewoon! :laugh
Dankjewel dat je meegedaan hebt :knuffel ! Dit gaat echt moeilijk worden!! :fluit


Maar Browny, ik vind je sim super leuk maar ik kwam achter iets:
Markos schreef:De uitbreidingen Na middernacht, Bovennatuurlijk en Showtime mogen niet gebruikt worden!

Oh, ik voel me nou echt schuldig! Omdat de sim zo leuk is! Ik weet niet wat er uit Na middernacht is, Maar helaas heb ik die niet! :( :S
Kan je het misschien aanpassen.. :S

Laatst gewijzigd door markos op do 11 jul 2013, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: 365 dagen met de Fam. Undinov, 'Nee! Mijn sim is het moo

@Markos
Sorry, ik was alleen Na Middernacht vergeten. :$

Maar volgens mij zijn het alleen de schoenen, maar denk dat je die zelf wel kunt vervangen ;)
Heel misschien ook de broek, maar volgens mij niet.

Als het alsnog meer is, hoor ik het wel als hij wint, want die van Deetui was ook heel leuk ;)
___________
Ahh, oke, dank je Deet ;)
v

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op di 09 jul 2013, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie