Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 27 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos.

Dankjewel weer iedereen! ong. 5 weekjes nog en ik zit op de 100! :swing
Deze keer een vroege up.. Misschien kan je hert raar vinden dat Sam 'opeens' helemaal gekalmeerd is maar ik wou nog niet 2 dagen wachten om Exotisch Eiland te spelen! :D :woot
En ik moet je zeggen.. Het is echt Awsome! :D

Dag 62!

Afbeelding
Gavin wordt in de nacht opeens wakker gebeld.. Wel 3x! Chagrijnig neemt hij de telefoon op..
Het is, Neckersim, het vliegreis bureau waar ze de kaartjes besteld hebben..

Afbeelding
Na een heel gesprek over dat ze nu moeten vertrekken en niet morgen is Gavin niet echt blij en maakt Jacky wakker.

Afbeelding
'He! Schat!' zegt Gavin als hij Jacky wakker heeft gemaakt.. 'Ik ben net gebeld door de vliegmaatschappij en we moeten nu vertrekken.. Ze kunnen ons een vlucht eerder laten gaan omdat morgen om 1:00 's nachts de kaartjes met 1.000 euro omhoog gaan omdat er een wijziging komt! Ik heb al ja gezegd en om 10:00 vertrekt onze vlucht.. Gelukkig is alles al gepakt!'
''Rustig Gavin... Dat is toch juist fijn! Kunnen we eerder vertrekken!' Terwijl Gavin helemaal in paniek is, is jacky helemaal in de wolken! Eindelijk vertrekken ze en nu wel een dag eerder!


Afbeelding
Gavin wil Sam wakker gaan maken, maar die is al wakker..
'Ik moet je iets vertellen Sam' Zegt Gavin.. 'Jaja pap! Ik heb het al lang gehoord! De hele buurt hoorde het!' Sam rolt over zijn bed! Met tranen in zijn ogen staat hij uiteindelijk op..
Afbeelding

Afbeelding
Jacky heeft ondertussen alle koffers bij elkaar gepakt en naar beneden gestrompeld!

Afbeelding
Ondertussen in Sam's kamer zijn Gavin en Sam nog steeds aan het praten..
'Ben je nog steeds boos omdat je hier weggaat.. Mama is er wel een beetje verdrietig over hoor.. Ze heeft zo haar best gedaan, en dan krijgt ze dit terug.. Dat zou jij ook niet leuk vinden..'

Afbeelding
'Ja, je hebt gelijk sorry daarvoor.. Ik heb er eigenlijk ook wel zin in! Voor mij is het nog een hele verrassing! En over mijn verliefdheid.. Ik kende haar maar heel weinig.. Ik heb haar gebeld en ze zei dat ze zeker een keer op bezoek kwam! Dat is toch super tof!'
Afbeelding

'Nou, dat is fijn om te horen! Ik ga maar eens even eten maken.. We moeten immers over 3 uur al vertrekken!' 'Dan ga ik even douchen!' Zegt Sam!
Afbeelding

Afbeelding
Gavin begint aan het ontbijt, hij heeft het er toch wel moeilijk mee hoor, hij heeft hier lang in Appaloosa Plains gewoond!

Afbeelding
Jacky maakt ondertussen de kleintjes wakker, die moeten natuurlijk ook mee!

Afbeelding
Ze speelt even met Amber! 'Waaaaaa!' Roept Jacky terwijl ze haar met de klauw aanvalt! Amber moet er van lachen!


Afbeelding
Na even gespeeld te hebben probeert ze het Amber een beetje uittelleggen.. Ze hebben immers toch leren praten! 'Wij gaan naar nieuw huisje!' Zegt jacky.. 'Nieuwe huisje!' Herhaalt Amber..
'Ja! Nieuwe huisje!' Lacht jacky

Afbeelding
Daarna maakt ze kayley wakker, ze spelen samen en Kayley begrijpt meteen wat Jacky zegt..
'Gaan wij naar nieuwe huisje wonen..' Vraagt Kayley een beetje verdrietig nadat Jacky het een beetje heeft verteld.. 'Ja, wij gaan naar nieuwe huisje!' Zegt Jacky.. 'Maar dat wil ikke helemaal niet!'
'Oooh Lieve schat toch..'! Zegt Jacky terwijl ze haar een kus geeft! 'Maar nieuwe huisje is hele mooi hoor!' Vult Jacky nog aan! 'Dan vind ikke goed!' Kayley en Jacky moeten ervan lachen!


Afbeelding
De voorbereidingen zijn in volle gang en één voor één word iedereen wakker... Nu is Bo gemaakt.. Hij heeft honger dus eet ook zijn ontbijt!



Afbeelding
Terwijl Bo zijn ontbijt eet, zijn Jacky en Gavin er ook aan begonnen.. Het moment komt steeds dichterbij en Jacky en Gavin worden steeds zenuwachtiger!


Afbeelding
Natuurlijk moeten Amber en Kayley ook eten! Ze krijgen deze keer de fles omdat ze snel weg moeten!


Afbeelding
En dan is het echte moment daar.. Het telefoontje wordt gepleegd.. Ze gaan verhuizen!

Afbeelding
Dag Appaloosa Plains!

Afbeelding
En Hallo Isla Paradiso! Dit is hun woonboot! (Hij is een klein beetje verbouwd maar natuurlijk niet zelf gebouwd! xD)
Afbeelding


Afbeelding
Sam en Jacky zijn dolgelukkig! Samen staan ze nu echt voor het eerst op een boot! Met een huis erop! Samen gaan ze het verkennen!

Afbeelding
Bo vind het ook allemaal wel welletjes! Hij is druk bezig met het vinden van zijn nieuwe slaap plek!

Afbeelding
En Gavin.. Ja, Die staat al aan het roer.. Om de boot te besturen!
_____________
Morgen dag 63! :swing
Ook gaat de Eerste Pagina Een flinke update krijgen vanmiddag.. Ik ga weer proberen een (betere) Stamboom te maken.. Nieuwe foto's (met nieuwe kleren en haren) En ga proberen de poll resultaten wat te schonen! Ook komt hier een uitgebreidere view van het huis op te staan! :swing Als het af is zou ik even een link plaatsen want ik wil graag tips! :knuffel
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos.

Dankjewel iedereen! :kuffel
Deze keer een korte up maar ik hoop dat ie leuk is! (A

Dag 63

Afbeelding
Gavin is naar een haventje gevaren op een eiland! Hier kunnen ze de rest van de avond wel blijven!

Afbeelding
Natuurlijk heeft iedereen honger als de avond valt, dus zet Jacky de kleintjes even in de hoge stoel!

Afbeelding
Terwijl Gavin druk bezig is om het eten te maken..

Afbeelding
Na een half uurtje heeft Gavin het eten af en kunnen we aan tafel!
Aan tafel onstaat een gesprek.. Over Isla Paradiso én.. 'Sorry, mam, dat ik zo deed tegen jouw gister' Zegt Sam, 'Het is al goed hoor jongen, je bent zo blij, dus dan weet ik al genoeg!' Antwoordt Jacky, 'Gelukkig maar' Denkt Sam en ze eten verder..

Afbeelding
Amber en Kayley snoepen er ondertussen ook lekker van!

Afbeelding
Na het eten heeft Jacky afgewassen en gaan Sam en Jacky de schatjes eens leren lopen!

Afbeelding

Afbeelding
Gavin kan het niet laten en vaart tóçh het haventje uit.. Hij vind het varen zo leuk! Vanvond overnachten ze niet aan land maar op zee! Natuurlijk ook leuk! :P

Afbeelding
Het is al laat en Sam gaat naar bed.. Maar voordat hij dat doet kijkt hij nog één uit het raam, hoe mooi het hier is! Maar daarna loopt hij naar boven, en duikt zijn bed in...


Afbeelding
En deze poppen zaten opeens in de inventaris van Amber en Kayley! Ze speelden er al gelijk mee!
Maar ook voor hun is het bedtijd! Nadat Jacky Amber en Kayley in bed heeft gelegd duikt ze er zelf ook in.

Afbeelding
Maar Gavin heeft een verrassing voor Jacky.. Hij stopt midden op de zee en maakt dan Jacky wakker... Samen maken ze een ritje met de speedboot, En Jacky gaat mee in haar pyjama! Maar ze vind het super lief van Gavin!

Afbeelding
Wat is Isla Paradiso toch een mooie wereld! :wub Echt mijn lievelings! :D

Afbeelding
Samen varen ze langs een eilandje helemaal omhuld met mist.. Uiteindelijk draaien ze bij hun oude haven om en keren ze terug naar huis..
Afbeelding
Afbeelding

Samen gaan ze naar bed.. Maar.. :fluit :wub (A)
Afbeelding

Afbeelding
____________
Dit was de up! :D
Een uitgebreide view van de woonboot, dus de kamers inrichting en kleuren en nog veel meer zie je Hier!
Morgen worden dan echt de biografieën bijgewerkt! Daar plaats ik dan een link van! :D

Laatst gewijzigd door markos op vr 05 jul 2013, 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: 365 daagjes met de Familie Undinov, door Markos.

Dankjewel iedereen! :knuffel
Ik ga mijn best doen, maar kan niet garanderen dat er vanavond een up komt..
Maar ik kan wel melden dat er een site in de maak is! :woot
Hier kan je alles lezen over de familie! De biografieen en het huis worden dus hier verwijderd en naar die site verplaats! Ik hoop de site uiterlijk Dinsdag, woensdag of zelfs donderdag (pas) af te hebben! :laugh
Natuurlijk plaats ik dan een linkje! :D
Als je wilt dat ik je site bij 'Links' Zet, stuur me dan een PM! Dan kunnen ze via mij ook jouw site bezoeken! :D
Maar nogmaals: Ik ga mijn best doen voor een up, maar kan het niet garanderen! :D
Veel groetjes,
Markos :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie