Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1067 berichten • Pagina 53 van 54

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Dag 166

Het einde is daar en het is toch echt tijd om naar huis te gaan.
Afbeelding

Roxanne kijkt nog even uit over Oasis Landing. Ze vind het toch wel jammer dat ze nu weg moet gaan.
Afbeelding

Ze slaakt een diepe zucht, maar draait zich dan toch om.
Afbeelding

Check, dubbel check...
Afbeelding

Anna stapt als eerste in het portaal.
Afbeelding

Afbeelding

Anna maakt niet zo’n geweldige landing.
Afbeelding

En Emilly voelt zich nogal vreemd. Voelde ze zich zo niet ook toen ze zwanger was van Mick? Ja! Ze weet het zeker! Ze krijgt weer een kindje!
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Hey,

Ik heb even een vervelende mededeling.
Ik was hard bezig aan de laatste twee updates hier op SimsNieuws, toen mijn spel uit viel. Tijdens het opslaan nog wel! :thumbdn
Morgen en donderdag heb ik echt niet genoeg tijd om het net zo goed na te maken (het huis vooral), dus het einde wordt nog even een stukje opgeschoven. :glare
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Sorry dat het zo lang duurt. Mijn spel werkt niet echt mee.
Maar ik heb een aantal leuke screens klaar staan voor deze week. ;)

Ik zal denk ik (na de laatste up hier) alle spellen weer opnieuw moeten installeren, want dit gaat echt niet zo :hamer

Bedankt voor jullie geduld :knuffel
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: BabyBrowny's familiefoto's

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, :$

Dag 167

In de laatste update kwam Emilly erachter dat ze zwanger is. Nu vertelt ze dit aan haar man Evan.
Hij reageert in eerste instantie verbaasd: “Huh? Weet je het zeker? Moeten we niet eerst naar de dokter of zo?”
Afbeelding

Maar als Emilly vertelt dat ze het zeker weet, zo voelde ze zich ook met Mick, is hij razend enthousiast.
“Bedoel je.... Dat we.... We hebben een kindje gemaakt in de vliegende bus in de toekomst?”
Afbeelding

“Ja,” antwoord Emilly “dit wordt vast een heel bijzonder kindje.”
Afbeelding

Anna en Matthew hebben het ondertussen over hele andere dingen. Matthew voelt zich vreemd en is bang dat hij last heeft van tijdziekte.
Afbeelding

Anna maakt zich zorgen en wil dat Matthew zich laat opnemen in het ziekenhuis, gewoon voor de zekerheid.
“Ik neem snel de kids mee naar huis en zorg dat iedereen andere kleren aan trekt. Zorg jij nou dat je niet uit elkaar valt of zo en kijk of ze iets kunnen doen.
“En kan je nog even zorgen dat het tijdportaal niet meer werkt? Je weet toch hoe dat moet?”
Afbeelding

Met tegenzin stemt Matthew in en besluit naar het ziekenhuis te gaan. Maar eerst maakt hij het portaal onklaar, zodat niet iedereen erachter komt dat mensen al kunnen tijdrijzen.
Afbeelding

Als hij eenmaal bij het ziekenhuis is, begint hij weer te twijfelen, “ze vinden me vast knettergek om in dit apenpakje binnen te komen met een verhaal over tijdsziekte. Ik kan maar beter een smoes bedenken.”
Afbeelding

Geen idee wat Matthew nu gaat vertellen, als hij maar naar binnen gaat ;)
Afbeelding

Ondertussen is de rest van de familie thuis aangekomen.
Afbeelding

Anna en Evan kletsen en Mick kijkt geduldig toe.
“Zorg jij dat iedereen zo wat anders aan trekt? Ik ga nog even naar de kapper, het is koopavond.” zegt Anna.
Afbeelding

Even later.....
Afbeelding
Anna en Matthew komen tegelijkertijd thuis aan. Alsof deze dag nog niet hectisch genoeg was, hebben ze ook nog een telefoontje gekregen dat het nieuwe huis bewoonbaar is.
Ze besluiten meteen in te pakken en morgen te vertrekken.

Als de laatste spullen bij elkaar zijn geraapt en iedereen wat kleren heeft uitgekozen kunnen ze eindelijk naar bed. Morgen moet iedereen weer vroeg op om naar het nieuwe huis te vertrekken.
Afbeelding

Matthew wordt als eerste wakker en pleegt een telfoontje. De rest doet hun uiterste best om zich uit bed te slepen, zodat ze kunnen gaan.
Afbeelding

Zeg maar dag tegen het oude huis!
Afbeelding

En hallo tegen het nieuwe!
Afbeelding

Het huis is nog niet helemaal ingericht, dus er liggen slaapzakken in plaats van bedden :sweatdrop
Als het klaar is, plaats ik het in mijn creatie topic (zie banner).
Afbeelding

Roxanne en Julian rennen meteen de tuin in.
“Zwembad!!” roepen ze, maar dan valt hun blik op een voorwerp achterin de tuin.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anna, Matthew, Emilly en Evan bekijken het deel van het huis dat al klaar is.
Emilly zet Mick op de grond, zodat hij lekker kan spelen.
Afbeelding

Trots laat hij zijn trein aan zijn ballontijger zien.
Afbeelding

Emilly en Evan genieten van elkaar.
“Hier gaat Mick zijn broertje of zusje krijgen,” lacht Evan.
Afbeelding

Anna en Matthew gaan in de tuin zitten en kijken naar hun twee jongste kinderen.
Afbeelding

“BOMMETJE!!!” schreeuwt Roxanne.
Afbeelding

Afbeelding

Zo te zien is iedereen lekker aan het genieten van het nieuwe huis. :)

Ik ga nu de poll sluiten en morgen de allerlaatste update op SN! :O

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie