Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

680 berichten • Pagina 31 van 34

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 365 de familie Neville - door: Maxxie03

DAG 65.

Even vooraf, sorry dat het zolang heeft geduurd ik heb het erg druk met verschillende dingen. Dexe week heb ik toetsweek dus de volgende update komt rond Vrijdag. Maandag is de laatste dag van de toetsweek dus na Maandag komen er weer updates door de week. Op de laatste screen draagt Abby een trouwjurk dit komt omdat dit nog een van haar outfits was, ik verwijder deze bij de volgende update.

Abby en John zijn na de huwelijksnacht meteen op vakantie gegaan, ze gaan naar Isla Paradiso maar eerst moeten ze een tussenstop maken in Bridgeport. Ze zijn aangekomen en bekijken de mooie gebouwen.

Afbeelding

Ook bezoeken ze de vlindertuin.

Afbeelding

En Abby heeft veel plezier.

Afbeelding

Ook bezoeken ze de zee ondanks dat het herfst is.

Afbeelding

Ook bezoeken ze de binnenstad vandaar bezoeken ze de Bridgeport bridge.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze willen ook nog genieten van het nachtleven.

Afbeelding

Binnen in een club word Abby enorm misselijk, niemand weet waarom. John en Abby besluiten om toch maar naar het vliegveld te gaan en iets langer te wachten tot hun vlucht naar Isla Paradiso. (Zoals ik al had gemeld niet letten op de jurk, doe maar alsof het een feestjurkje is :flapper )

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 365 de familie Neville - door: Maxxie03

Binnenkort komen nieuwe updates met de familie Neville! Ik heb een drukke periode maar ik ben bezig, ik heb me hele sims spel moeten verwijderen dus ook de familie Neville opnieuwe moeten maken en hier de eerste screen met de nieuwe Abby!

Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: 365 de familie Neville - door: Maxxie03

Beste iedereen,

Jullie weten vast wel dat er een tijdje geen update is geweest. Dit komt omdat ik het enorm druk heb (En ik momenteel nog een week op vakantie ben.) Eigenlijk zou ik in dit berichtje willen schrijven dat ik stop met mijn 365 project maar het lukt me gewoon niet, ik houd zo veel van Abby en ik zou op dit moment geen screen project of iets anders willen beginnen op SimsNieuws zonder haar daarom heb ik besloten dat ik wel doorga alleen op een andere manier dan jullie bekend zijn. Ik ga (Misschien tijdelijk, misschien altijd) minder screens plaatsen dit zal meestal van 1 tot maximaal 5 zijn, alsnog blijft het een verhaallijn dus jullie gaan verder bij hun huwelijksreis in Isla Paradiso. Op belangrijke momenten in hun levens denk aan Bruiloften, Verjaardagen, feestdagen etc. zal ik zeker wel meer screens plaatsen. Ook heb ik ideeën voor een screentopic met een superhelden familie maar dat zijn tot nu alleen ideeën. Voor nu heb ik nog geen datum waarop ik verder ga maar jullie kunnen volgende week aanstrepen op jullie kalender ;)

Groetjes Maxxxie03 :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie