Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1709 berichten • Pagina 1 van 86

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

''Het online fotoalbum van de familie Forum''-365 dagen

Afbeelding

Hey,

Ik ga hier screens plaatsen van de familie Forum. Maar daar kunnen jullie aan mee doen! Elke naam in dit 'dagboek' wordt een naam van dit forum. De stamhouder is deetui (ik zelf) en die gaat dan bijvoorbeeld kinderen krijgen met Hiki (XD) en die kinderen heten dan Simsfreak en Shevens. Dit is natuurlijk een voorbeeld ;) Je kan je zelf ook inschrijven voor iets, maar dat kan pas als ik zeg dat dat ergens voor mag. En nu mag dat :D Als jij samen met deetui stamhoduer wilt zijn dan mag je je je inschrijven, en dat doe je door in je reactie 'pepernoot' te zetten. Als er meerdere willen zal ik er een van kiezen. Als niemand wilt, dan kies ik gewoon een random naam van het forum ;)

Afbeelding
En dit is het toekomstige huisje :D

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op ma 01 jul 2013, 11:12, 15 keer totaal gewijzigd.

Reden: Laatste poll aangemaakt op 29 april.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het online fotoalbum van de familie Forum

~ Citaten uit het andere topic ~
_Jente_ schreef:Wat een super leuk idee :D
Big Mama schreef:Wat een superleuk idee!! :woot Dan krijgen we een hele mooie familie met allemaal forumnamen.
Maar als je mee wil doen verwacht je dan nog andere dingen.
Ik denk dan aan bv. de sim die gemaakt moet worden voor dat forumlid.
Het maakt mij helemaal niks uit als je dat lekker zelf doet maar ik wil meedoen. :swing
Het lijkt mij leuk om stamhouder te zijn samen met deetui.Dus pepernoot! xD

v Je mag er zelf 1 maken maar niet zo'n broodmagere sim want dat hoort niet bij mij. :fluit
deetui schreef:^ Haha, ja je mag dan ook een simself, of een andere mooie sim maken, maar dat moet dan wel voor zaterdag gebeurd zijn want dan gaan we kennis maken met de aankomende vrouw van deetui. Dus als je een sim wilt inzenden dan mag dat, maar als je ervoor kiest dat ik er een maak, dan doe ik dat ook met alle liefde XD

En bedankt @_jente_ en @Big Mama!
Imme schreef:Wat een ongelofelijk leuk idee :D
Oh, en perpernoot! xD
Guppie schreef:Grappig idee! :D
Pepernoot! xD
winxie2 schreef:Haha echt cool idea xD .

PEPERNOOT (A) !
Monstermummie schreef:Dat is echt een heel leuk en vooral origineel idee! Supergoed verzonnen en ik weet zeker dat je hier veel succes mee gaat krijgen i.v.m. de originaliteit van het idee! :D
Simhorselady schreef:Wat een geweldig goed prachtig super gaaf leuk stoer tof top idee. xd.

En uuh, tja Pepernoot. Alleen hoef ik niet de stamhouder te worden, maar bv het kindje ofzo.
deetui schreef:^ Haha, je kan je nu nog maar aanmelden als de vrouwelijke kant van de stamhouder. Mar later komen er inderdaad nog kinderen, en dieren enzo.

En allemaal bedankt voor de leuke reacties :knuffel

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 19 okt 2012, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het online fotoalbum van de familie Forum

Afbeelding
Deetui ging vandaag maar naar de sportschool om wat te doen aan zijn lichaam.

Afbeelding
Hij was goed bezig totdat hij een vrouw zag met de initialen B.M.R. Hij was zo flabbergasted (ofzoiets) dat hij bijna van de loopband viel....



------------
Sorry van de weinige screens, maar ik wilde het toch ff delen ;) Misschien kunnen jullie de naam wel ontcijferen, want zo lastig is die niet ;D

Laatst gewijzigd door Deetui op za 20 okt 2012, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten