Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wordt de nieuwe stamhouder

Kendall
7
44%
Carly
2
13%
Eline
6
38%
Zian
1
6%
Totaal aantal stemmen: 16

1873 berichten • Pagina 91 van 94

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de Laantjes (Zijn terug)

Ik moet 7 dagen inhalen! Maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen, haha. Vandaag even 3 dagen inhalen en de rest volgt morgen. ;)


Dag 245
Het enge avontuur is afgelopen en iedereen heeft zijn bestemming gevonden in bed, maar Zian wilt voor de zekerheid weten of er niks verstopt zit. :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Niks aan de hand, haha. Zian valt daarna heerlijk in slaap. :)
Afbeelding

246
Pharrell wordt wakker gemaakt door een chaotisch geluid in het huis. Hij stapt uit zijn bed om een kijkje te nemen.
Afbeelding

Ondertussen wordt er inderdaad geluid gemaakt door een inbreker..
Afbeelding

Pharrell heeft alles onder controle en de politie is onderweg. :)[
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De politie is aangekomen en neemt de inbreker mee.
Afbeelding

247
Vroeg in de ochtend is Kendall zijn tanden aan het poetsen en moet daarna samen met Zian naar school.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de Laantjes (Zijn terug)

Deze week ga ik een stamboom produceren en ik hoop dan dat alles helder is qua verbindingen in de familie.

Ik heb een poll geopend om een nieuwe stamhouder te zoeken! Hopelijk kunnen jullie een keuze maken.



Dag 247.
Ravenna heeft een herfstfestival uitnodiging gekregen van haar moeder. Ze gaan samen de prachtige herfst vieren, maar eerst even een diep gesprek over het nieuwe kapsel van Piper.
Afbeelding
Afbeelding

Ravenna heeft, besloten om deel te nemen aan een eet wedstrijd. Eerst even klaar staan uiteraard!
Afbeelding

Het belletje is af gegaan en de deelnemers proberen te eten als bloeddorstige honden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alleen Ravenna is ondertussen een misselijke Sim geworden en bezoekt per direct het toilet.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Dag 248..
Carly en Kendall kijken naar een prachtige soap serie.
Afbeelding

Kendall probeert zich helemaal in te leven.
Afbeelding

Eline speelt ondertussen op haar schommelpaardje.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de Laantjes (Zijn terug)

Dag 250
Jitteke heeft een eenzame avond, dus besloot ze om wat verf spetters op het doek te smijten.
Afbeelding
Afbeelding

Het schilderij met de aantal verfkleuren is geproduceerd. Jitteke heeft na haar schildersbezigheid een drankje gecreëerd.
Afbeelding
Afbeelding

Het drankje is helemaal weggewerkt en het is tijd om een scala aan sterren te vinden..
Afbeelding

Alleen ze komt geen één ster tegen, maar ehm... :sweatdrop
Afbeelding
Afbeelding

Dag 251

De kinderen moeten naar school, maar Piper wilt heel eventjes in de zachte wangen van Kendall knijpen.
Afbeelding

Kendall vindt het totaal niet leuk dat zijn wangen gebruikt worden als een stressbal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De bus is aangekomen en school is weer begonnen!;)
Afbeelding


Dag 252
Omdat de kinderen tussen de grote studieboeken zitten, hebben Ravenna en Blair besloten om een tatoeage te zetten.
Afbeelding

Blair kijkt angstig uit zijn ogen en zet zijn twee benen bij elkaar om te vluchten.
Afbeelding

Als een grote angsthaas staat Blair buiten te wachten op Ravenna. De tatoeage is ondertussen gemaakt bij Ravenna.
Afbeelding
Afbeelding

Ravenna heeft nog een appeltje te schillen met Blair. Wie een grote angsthaas is moet gestraft worden...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Piper heeft haar mobiel uit de broekzak gehaald en de politie gebeld, omdat er een onbekend persoon in het huis gevonden is...
Afbeelding
Afbeelding

Ach, Piper heeft een boete gekregen, want de onbekende was Blair!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de Laantjes (Zijn terug)

Dag 253..

Ik heb vandaag niet echt veel tijd gehad om te spelen, maar ik heb wel een verjaardag kunnen produceren. Misschien niet de leukste update, maar oké! Hopelijk vinden jullie het wel leuk. :)


De verjaardag van Carly is aangebroken. :D!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb Carly ondertussen een nieuwe tiener look gegeven en hopelijk vinden jullie het leuk. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie