Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wordt de nieuwe stamhouder

Kendall
7
44%
Carly
2
13%
Eline
6
38%
Zian
1
6%
Totaal aantal stemmen: 16

1873 berichten • Pagina 53 van 94

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes ''De grote Wraak van Kirsten?''

Bedankt allemaal voor de leuke reacties en mijn excuus ik ben weer een dag vergeten, want ik ben behoorlijk verkouden! Dus ik ben van plan om morgen wat extra screens te posten!


Dag 134..


Jason, heeft Eleanor op zijn nieuwe school ontmoet, en hij heeft geen idee dat zijn moeder iets in het verleden heeft gehad met de familie van Eleanor.
Afbeelding

Ze leren elkaar beter kennen op het prachtige strand dat in de herfst niet echt bepaald druk is.
Afbeelding

Opeens was er een grote stilte.. En Jason, ging voor het vuur dat je kon zien in de prachtige ogen die Eleanor heeft.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: 365 Familie de laantjes ''De grote Wraak van Kirsten?''

Morgen ga ik proberen om alle eigenschappen op een rijtje te zetten en kan iemand mij even helpen? Want ik had de instellingen van een baby rond de 7 dagen ingesteld, maar Nathan is al binnen 2 dagen een peuter geworden? :sweatdrop

Dag 135..


Nathan, is al een peutertje geworden en oma Jitteke, moet vandaag eventjes oppassen.
Afbeelding
Afbeelding

En Jitteke, heeft Wendy, meegenomen en zij maakt nu kennis met Nathan :wub
Afbeelding
Afbeelding


En ondertussen is Kirsten, bezig met een plan? :glare
Afbeelding
Afbeelding


En Kirsten, vertelt gewoon grote verhalen tegen haar eigen persoonlijkheid :sweatdrop
Afbeelding
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: 365 Familie de laantjes ''De grote Wraak van Kirsten?''

^ Is het spel nadat je dat had gedaan niet uitgevallen ofzo, waardoor dat uiteindelijk niet meer zo was? Ik zou verder eigenlijk ook niet weten waar het aan ligt. :p

Maar hele leuke screens! Laat me raden; Kirsten heeft de eigenschappen 'kwaadaardig' en/of 'vals'? ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie