Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk huishouden gaan wij volgen?

Peiling eindigde op di 13 nov 2012, 13:41

Gracie Loveland
1
10%
Milly en Dilly Pidgin
0
Geen stemmen
Norman en Elaine Joy
1
10%
Het huishouden met de kok, sporter, weggelopen tiener en een schrijver
2
20%
Familie Cook
0
Geen stemmen
Monica, Madison, Tori en Ayesha
1
10%
Familie Durwood
5
50%
Totaal aantal stemmen: 10

352 berichten • Pagina 1 van 18

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Monsters & Mummies 365 ~ STEMMEN nieuwe familie!

Welkom bij dit 365 project! Dit was eerst het Coloursplash 365, maar na de verdwenen savegame moest er toch iets nieuws komen! Hieronder meer informatie over wat er nu met het 365 project gaat gebeuren! De titel heeft er overigens niks mee te maken, ik vond het gewoon leuk klinken :sweatdrop

Afbeelding

Dit zijn de kandidaten:
Afbeelding
Gracie is een vrije geest, maar op haar werk houdt ze zich in. Vergis je niet; ze vindt het heerlijk om met de kinderen op Crestview School te werken en het geeft haar veel voldoening dat zij hen een duwtje in de juiste richting kan geven. Maar is dat alles wat Gracie te bieden heeft? Wanneer ze geen toetsen aan het nakijken is, droomt ze ervan om als topmodel door het leven te gaan en door een leuke man geschaakt te worden.

Afbeelding
Milly heeft altijd gehoopt, vanaf de geboorte van Dilly, dat haar dochter op zou groeien als haar evenbeeld. Maar ze had geen idee dat ze zoveel op elkaar zouden lijken! Dit maffe excentrieke moeder-dochterduo heeft samen al een hoop meegemaakt... Het is niet te hopen dat ze ook op dezelfde types vallen!

Afbeelding
Norman Joy en zijn vrouw wilden dat hun dochter op zou groeien met eigen verbouwd voedsel en de juiste normen en waarden. Toen zijn vrouw overleed, heeft Norman erg zijn best gedaan om goed voor Elaine te zorgen. Zal ze de dromen van haar ouders waar maken, of de vrijheid zoeken en haar eigen leven gaan leiden?


Afbeelding
Deze groep is samengesteld uit dappere Sims uit alle rangen en standen. Het bonte gezelschap bestaat uit een topkok, een weggelopen tiener, een schrijver in de dop en een sportfreak, die het op miraculeuze wijze allemaal met elkaar lijken te vinden. Wat heeft de toekomst in petto voor deze diverse groep, die het probeert te maken in de ze stad?

Afbeelding
In het huishouden van de familie Cook is er heel wat aan de hand. Jeffrey en Lady doen zich voor als een voorbeeldig getrouwd stel, maar ze kunnen elkaar eigenlijk niet luchten of zien. Lady maakt liever wat tijd vrij voor een moddermasker dan voor haar tienerdochter, Elspeth. In het verknipte gezin is haar moeders stylist Cressida Wells de enige die Elspeth kan vertrouwen. Zal er van Elspeth nog iets terecht komen?

Afbeelding
Vier vrouwen die het proberen te maken in de wereld, zijn samen in dit huis gaan wonen. Madison en Monica waren altijd al hartsvriendinnen, Tori zou er ook wel bij willen horen en Ayesha is een jongensachtig meisje dat nergens iets om geeft.

Afbeelding
Voor de buitenwereld moet de familie Durwood heel wat jaloezie opwekken met de prachtige woning, twee schattige kinderen en een vader met een topbaan. Toch is het allemaal minder perfect dan het lijkt, want de schoonmoeder staat afkeurend tegenover de partnerkeuze van haar dochter en het feit dat de twee kinderen altijd hun zin krijgen. Zal het de familie Durwood lukken om de goede vrede in huis te bewaren, of gaat de bom nog een keer barsten?

Laatst gewijzigd door Monstermummie op do 08 nov 2012, 09:19, 20 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Monstermummies 365 familiefoto's!

Bedankt voor alle reacties! Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn! :D
De beginpost is trouwens aangepast, de eerste Coloursplash-familie bugde en aangezien ik daar niet zo ver mee was & het huis nog moest bouwen, heb ik even een nieuwe 'Grey Coloursplash' in de wereld gezet. Hij is inmiddels net zo ver als de vorige, dus veel maakt het niet uit xD
---------------------
Dag 1;
Allereerst, het huis:
Afbeelding
Afbeelding
Niet veel speciaals, Grey was niet zo rijk xD
~
Afbeelding
En nog een prachtige screen van Grey en zijn eerste standbeeld. Hij is beeldhouwer geworden!

Laatst gewijzigd door Monstermummie op do 13 sep 2012, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Monstermummies 365 familiefoto's!

Leuk, ik vind die familiefoto's altijd leuk om te zien. :)
& succes trouwens.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Monstermummies 365 familiefoto's!

Ik vind het zo gaaf dat jullie het allemaal zo leuk vinden! :D Het maakt mij nog enthousiaster om verder te gaan!

@Big Mama: Het hek staat er inderdaad voor de zombies xD Anders gaan die je hele tuin verpesten :glare

Vandaag nogal veel screens, maar ik moet het gewoon even laten zien xD
------------------------------------------------------------------
Dag 2;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Eerst ontstond er brand, omdat Grey zijn wafels liet aanbranden. En toen kwam er ineens een zombie, die vervolgens dood ging. Toen kwam Magere Hein blabla, maar ook gelijk 2 dieren aanzetten die de rest van de tijd Grey bleven stalken! Dat graf heb ik trouwens weggegooid, want ik ken die hele sim niet eens en ik hoef geen irritante geest op mijn kavel. :thumbdn

Afbeelding
Afbeelding
Er was wel een schattig hertje en Grey heeft uiteindelijk zijn sexy toilet van hout afgemaakt. Toen hij het verkocht, kreeg hij er 92 simdollars voor!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie