Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk huishouden gaan wij volgen?

Peiling eindigde op di 13 nov 2012, 13:41

Gracie Loveland
1
10%
Milly en Dilly Pidgin
0
Geen stemmen
Norman en Elaine Joy
1
10%
Het huishouden met de kok, sporter, weggelopen tiener en een schrijver
2
20%
Familie Cook
0
Geen stemmen
Monica, Madison, Tori en Ayesha
1
10%
Familie Durwood
5
50%
Totaal aantal stemmen: 10

352 berichten • Pagina 16 van 18

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 365 kleurrijke dagen met de familie Coloursplash!

Haha, ja vind ik ook! Maar ik heb de levenstijd van de sims best kort ingesteld, omdat ik het anders saai vind worden, dus ik maak niet altijd zo'n bal mee :(
------------------------------
Dag 49
Afbeelding
Het bal was erg geslaagd, Flora is zelfs koningin van het bal geworden! Jammer genoeg is ze afgewezen om te dansen door de populairste jongen, maar ze zag Erik dansen en dat was een giller!

Afbeelding
En nu is Flora opgegroeid tot een jongvolwassene! Is het geen mooie dame geworden?
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 365 kleurrijke dagen met de familie Coloursplash!

Achja, Flora komt er wel weer overheen! Zeker na de vreemde gebeurtenis op haar diploma-uitreiking!
-------------------------------------------
Dag 50;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Flora is eindelijk geslaagd! Haar klasgenoten hebben haar verkozen tot 'meest waarschijnlijk om de wereld over te nemen.' Ik vraag me af of dat gaat lukken...

Afbeelding
Iedereen viert feest naturlijk, al zijn de Coloursplashjes wel een beetje verbaasd dat we hier Aileen Coloursplash - Ryan Dhelin's vrouw - als zombie aantreffen. Men vermoedt dat Ryan teveel geëxperimenteerd heeft met zijn elixers... :sweatdrop

Afbeelding
Maar goed, dat mag de pret niet drukken! Frida, Flora en Grey gaan gezellig met zijn allen uiteten om deze belangrijke gebeurtenis te vieren! :swing

Afbeelding
's Avonds besluit Flora nog even de krant te lezen. Haar oog valt op een advertentie van een huis in Twinbrook. Gaat Flora verhuizen? Ze twijfelt, misschien dat jullie haar maar moeten overtuigen ja of nee? Ze weet wel dat haar carrière als uitvindster daar makkelijk van de grond zal komen..
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 365 kleurrijke dagen met de familie Coloursplash! Poll!

Bedankt allemaal! Flora zal dus naar Twinbrook verhuizen. Haar huisje is klaar en ik zal straks wat screens laten zien in het bouwtopic. Met Flora's leven zelf gaat het ook goed. ;)
-------------------------
Dag 51
Afbeelding
Flora ging naar het park en besloot om een praatje te maken met deze plant. Tsja...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze ontmoette ook deze jongeman hier. Zal dit Flora's ware zijn?

Laatst gewijzigd door Monstermummie op di 06 nov 2012, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 365 kleurrijke dagen met de familie Coloursplash!

Mededeling!
Vanmiddag heb ik een tijdje heerlijk gesimst en geweldige vorderingen gemaakt met Flora. Ik had nog wat andere dingen te doen, dus na een tijdje wilde ik stoppen. Toen liep de sims vast. Natuurlijk was ik al van 'arghh!' :cursing. Een paar minuten geleden wilde ik nog even gaan simmen, voordat ik ga leren voor de proefwerken die ik morgen heb. Dus ik sims opstarten, je kent het wel...en dan zie je ineens dit:

Afbeelding

Mijn sims gaf altijd al enkele vervelende bugs en problemen, maar ik dacht dat het nu toch wel redelijk goed ging. :sweatdrop Nou niet dus. Natuurlijk, ik had allang verwacht dat ik heel wat vorderingen met Flora opnieuw zou moeten gaan maken, maar dat dít zou gebeuren, zag ik niet aankomen. Ik kan me nog wel herinneren dat er wel vaker savegames op wonderlijke wijze zijn verdwenen na het vastlopen van de sims, maar dat was op een andere computer. Maar goed, om even samen te vatten: de savegame van de familie Coloursplash is op raadselachtige manier verdwenen!

Natuurlijk wil ik nu niet dat iedereen denkt dat ik ga stoppen met dit 365 project. Wat een onzin! Het is geen dagboek, hiermee kan ik makkelijk verder en dat is dan ook precíes wat ik ga doen! Ik zal de laatste Coloursplash-screens nog even showen de aankomende dagen. Bah, het ging juist zo leuk met Flora. :cry Ze had een tijdmachine gebouwd, al een lief kindje gekregen, maar dat is nu allemaal weg! De Coloursplash familie was eigenlijk de leukste familie die ik had, eentje waarmee ik echt lang door wilde gaan en die is nu gewoon weg! Onbegrijpelijk. Gelukkig heb ik aan inspiratie geen gebrek en al iets verzonnen om dit topic mee op te vullen en ik weet zeker dat jullie het leuk gaan vinden, of nou ja, dat hoop ik. Zoals ik al zei, aan inspiratie geen gebrek en ik heb nu twee ideeën om dit op te vullen. Hieronder meer informatie over beiden. Maar goed, ik kan nog steeds niet begrijpen hoe de Coloursplash-save ineens verdwenen is. :huh

---------------


Verschillende buurten, verschillende families...

Aan dorpjes en drukke steden geen gebrek in de sims 3. Aan inwoners ook niet. Maar wie zijn deze inwoners nou eigenlijk? In dit vervolg van het Coloursplashfamilie 365 project kom je meer te weten over de families van de dorpjes en steden in de sims. Wanneer je zo'n beetje met elke inwoner meegeleefd hebt in een buurt, kun je kiezen voor een nieuwe buurt via een poll. Zo blijft het jullie keuze welke buurt we nu weer op stelten gaan zetten!

Het maakt niet uit waar je vandaan komt, die 50.000 simdollars, magische make-over en luxe vakantie liggen binnen handbereik...
De landelijke kranten stonden er al vol mee, een soort speciale prijs voor ELKE inwoner van ELKE - op de Storebuurten na - inwoner van een buurt! Het maakt niet uit waar je vandaan komt. Bridgeport? Doe maar mee. Riverview? Geen probleem. Starlight Shores? Tsja, daar wonen de rijken en die willen altijd wel zo'n mooie prijs winnen! Je hoeft alleen maar mee te doen en de jury kiest een willekeurig huishouden uit die een prijs wint van 50.000 simdollars, een mooie vakantie naar Frankrijk, China of Egypte en een magische make-over voor het hele huishouden! Pak je kans! Doe mee!

Dit verloopt als volgt:
Uit elke buurt - zoals eerder vermeld - op de storebuurten na, kies ik 1 of 2 huishoudens die mij leuk lijken om mee te spelen. Hieruit kiezen jullie een huishouden en die wint dan 50.000 simdollars, een magische make-over én een vakantie! Maar wat zij niet weten, is dat ze voor de rest van hun leven en die van hun kinderen, kleinkinderen etc. gevolgd worden!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie