Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

924 berichten • Pagina 1 van 47

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

365 Screens van Anna

Hey allemaal, aangezien het me de vorige twee keer niet gelukt is, dacht ik: Waarom zou ik het nog proberen?! Het lukt toch niet. Maar ik stelde het toch voor en jullie zeiden dat ik het nog een keer moet proberen, dus hier is het dan, mijn derde poging tot een 365 Legacy!

Het zal zich vooral in één familie afspelen, denk ik, maar ik zeg dat niet met zekerheid. Het is namelijk de familie Nugen, waarmee ik voor mezelf een 10G speel. Ik zal jullie de stamhouder van generatie 2 voorstellen:


Dag 1.
Afbeelding
Dit is Loreen Nugen, zwanger van haar eerste kindje. In mijn screentopic heb ik screens gepost van haar moeder, vriendje, huis een kitten, dus kijk daar even voor haar omgeving. Of wacht een paar dagen en dan heb ik vast iedereen wel een keer gepost. ;)

Nou, ik hoop vurig dat ik het deze keer volhoudt, ik ga in ieder geval mijn best doen!
Ik heb trouwens nog veel meer screens van haar met die sproeier enzo, maar dat post ik dan wel in m'n screentopic.

Laatst gewijzigd door Anna op di 03 sep 2013, 18:49, 10 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 365 Screens van Anna >> Dag 1!

^ Haha, dat is HAAR man. Op m'n Simblr kun je z'n hoofd zien? :D

Op Tumblr hou ik vanaf nu iedereen op de hoogte die in mijn Sims-verslaving geïnteresseerd is.

v Haha, grappenmaker. Dankjewel ;)

vv Oké, dat heb ik al gedaan, haha. Sorry hiervoor dan. Ik zal het verder niet promoten. :$

Laatst gewijzigd door Anna op do 02 aug 2012, 23:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie