Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 113 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Back on Track!

Haha, dankjewel :knuffel

@Lestis, inderdaad :fluit

Vandaag weer eens wat meer screens.

Dag 334:

Er is een mooie oude auto gehuurd, en Bruce en Alex maken er meteen gebruik van om een bezoek te brengen aan het allereerste huis van .. Sammy natuurlijk :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

"Nou, het is tenminste niet groot" lacht Alex "Maar wel knus. Kun je je voorstellen dat jouw oma hier twee generaties geleden begon?" Bruce schud zijn hoofd en moet ook lachen.

Afbeelding

Ze staan op het punt om weer weg te gaan, wanneer ze een oude vrouw zien oversteken.

Afbeelding

Het duurt even voor Bruce beseft dat hij die vrouw eerder heeft gezien, op een gekke foto van zijn oma. ;)
Hij rent haar gauw achterna.

Afbeelding

Snel legt hij uit dat zijn oma, Sammy Springs, hier vele jaren geleden heeft gewoond. En dat hij hier nu teruggekomen is om onder andere oude herinneringen op te halen.
Emi, want dat is ze natuurlijk, begrijpt het eerst niet. Maar dan begint er plots een lichtje te branden. Sammy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze praten even bij over Sammy, en hoe ze was in haar 'wilde' jaren. Bruce laat ook wat foto's zien van hoe hun leven er nu uitziet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als laatst heeft hij nog een vraag voor Emi, of hij nog een gekke foto mag maken voor zijn oma. Emi kan er wel om lachen en is bereid om even te poseren. Daarna wordt er afscheid genomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce en Alex gaan weer op weg naar hun volgende bestemming, Donnovan's huis (En later ook die van Sammy natuurlijk)
Er wordt even rondgekeken en een spelletje gespeeld.

Afbeelding

Afbeelding

Ze gluren nog even naar binnen, in de slaapkamer.

Afbeelding

"Wat zou hier allemaal gebeurd zijn?" gniffelt hij. Je moest eens weten Bruce :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij zonsondergang nemen ze nog even een kijkje op de steiger.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarna naar huis en voor de tv, jammer genoeg voelde Alex zich plots weer niet lekker... :sleep

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: ~Abctje's 365~ Back on Track!

Slimpie Hugo schreef:Haha, dat gezicht van Bruce op de een-na-laatste screen. xD

Ik volgde het 'toen' nog niet, maar ik vind die terugblikken wel heel grappig gedaan. Super leuke up met prachtige screens! :wub
Dit! :swing
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: ~Abctje's 365~ Back on Track!

Haha super leuk gedaan met de terugblikken :laugh
En je screens zijn echt prachtig :wub

Bij de up van 1 oktober las ik 'waar ze haar tanden staat te wassen' inplaats van 'Waar ze haar handen staat te wassen' xD Ik heb echt leesgebrek vandaag :p
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie