Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 110 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Dank jullie wel :knuffel

Vandaag geen up, dit keer niet vanwege tijdtekort of school. Maar dit keer omdat mijn game steeds uitvalt. Wanneer ik hem opstart, dan valt hij uit zodra het hoofdmenu wordt geladen. Erg fijn dus...
Ik hoop de boel zo snel mogelijk op te lossen!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Dankjewel :laugh
Het oplossen gaat wat langer duren dan verwacht, ik kan mijn spel namelijk niet meer opstarten of hij valt alweer uit bij het hoofdmenu. En dan bedoel ik niet alleen het spel dat uitvalt, maar de hele computer. Dat lijkt me niet erg gezond...
Ik ga de boel denk ik maar opnieuw installeren, misschien is dat ook wel weer eens een goed idee na zo'n lange tijd. Alleen kan ik Levensweg er nog niet opzetten, omdat ik die heb uitgeleend aan een vriendin. Dat komt wat later allemaal. Balen, balen, balen :(

Ik hoop dat ik morgen de boel weer klaar heb, maar ik heb geen idee hoe het allemaal gaat uitpakken.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Het gaat nog wel even duren ben ik bang...
Het spel wil gewoon niet verder dan het laadscherm. Het ligt niet aan het spel zelf, want zelfs al start ik het spel niet, dan valt hij nog wel eens gewoon uit. Wanneer ik bijvoorbeeld alleen maar op internet zit. Mijn laptop heeft zijn beste tijd gehad. Hij heeft er echt geen zin meer in. Volgende week gaat hij naar de computerwinkel om een flink nagekeken te worden. Misschien dat hij het dan weer doet. Maar ik denk er sowieso aan om een nieuwe laptop te kopen, al gaat dat dan ook even duren.
Ik heb geen idee hoe alles gaat uitpakken. Maar ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat er de komende week niet wordt gesimst, en dus niet wordt geupdatet.

Ik baal ontzettend...
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: ~Abctje's 365~

Ai, ik heb precies hetzelfde gehad met mijn laptop. Die viel ook helemaal uit na 5 minuten simsen, en later net als bij jou ook als ik gewoon op internet zat. Op een gegeven moment kon mijn laptop niet eens meer aan en kon ik er niks meer mee. Ik hoop dat het bij jou beter afloopt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

@Ddeem, onze laptop doet het nou in principe wel weer. Maar hij vertikt het om de Sims te draaien. Dus dat wordt het echt niet. En hij blijft traag. :(

Maar ook goed nieuws! Ik heb een nieuwe laptop besteld voor mijn spaarcentjes, en een kleine bijdrage van mijn ouders (aangezien ze dat ook voor mijn oudere zussen en broer hebben gedaan). Het is een Asus N56VB-S4060H, als het goed is kan hij de sims en alles goed draaien en heeft hij een mooie videokaart. Daar ga ik dan maar van uit. Het kan alleen nog wel even duren voor hij binnen is, aangezien hij niet op voorraad is. Maar wanneer ik hem heb, en heb uitgevogeld hoe windows 8 werkt (En natuurlijk de sims heb geinstalleerd) dan ga ik gewoon weer verder :3
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

And we're back on track!
Ik heb de save van de Springs weer teruggeplaatst, en alles was prima in orde. Dus kunnen we weer vrolijk door :swing

Dag 329:

Eindelijk, eindelijk na lange tijd van zwoegen en zweten. Is het resort dan klaar. Donnovan en Liam hebben er vele uren ingestoken, maar het resultaat mag er dan ook zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen staat vol verbazing te kijken naar het resultaat, en de mannen krijgen een dikke beloning van hun vrouwen voor het harde werk. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie