Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 121 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ poll.

Dankjewel allemaal. :knuffel

@Ddeem. De vlieger krijg je bij die speciale speelgoedwinkel van Midnight Hollow. Die nieuwe kus is wel van 'Into the Future' ;)

De poll is gesloten, en het blijft bij een tripje naar Oasis landing. Misschien wordt er nog wel een 'vakantie' huisje gekocht. Maar geen definitief nieuw thuis.

Dag 358:

De avond valt, en het is rustig in het huis.
Mason is druk bezig met zijn trommeltje, Luca met zijn auto, Alex met het internet, en Donnovan is even naar dromenland gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce komt terug van een ommetje, en hij heeft een besluit genomen. Hij roept Alex en Donnovan en met zijn drieën gaan ze op de bank zitten.

Afbeelding

"Ik wil toch een gok wagen" zegt Bruce vastbesloten "Een gok in de toekomst, wie wil er mee?" Alex en Donnovan zijn een beetje overdonderd. Maar toch stemt Alex in "Zolang de kinderen ook meegaan"

Afbeelding

Donnovan houdt het echter voor gezien. "Ik ben te oud voor nog meer avontuur, bovendien wil ik het niet zonder Sammy. Ik blijf hier om voor de dieren te zorgen, en het resort draaiende te houden." besluit hij. Alex en Bruce zijn het hier mee eens. Donnovan zal achterblijven.

Afbeelding

Ze praten nog even na, maar dan is het tijd voor de kinderen om naar bed te gaan. Alex neemt deze taak op zich. "Ook jij, jongeman" zegt ze tegen Luca, die snel achter haar aan rent.

Afbeelding

Ze stopt Mason in en leest Luca nog een klein verhaaltje voor. Ze geeft haar beide jongens nog een slaaplekker-kus en dan gaat ze zelf ook slapen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen wordt er kort afscheid genomen, en dan kan het avontuur in de toekomst beginnen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Into the Future.

Hartstikke bedankt. :knuffel

Dag 359:

En we zijn aangekomen in Oasis Landing!
Bruce maakt nog even een praatje met de tijdreiziger, over waar ze precies zijn. Hij wijst hen een kamer waar ze onder andere ook wat nieuwe 'modernere' kleding aan kunnen trekken. :)

Afbeelding

Afbeelding

En nadat ze zich helemaal hebben geïnstalleerd, is het tijd om op onderzoek te gaan.
Alex en Bruce zijn meteen naar de dakterrassen gerend om de Jetpacks uit te proberen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xD

Afbeelding

Afbeelding

S'avonds is het tijd om uit te gaan, naar bar in de open lucht. Alex maakt kennis met één van de Dienst-Bots.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce heeft geen dienst-Bots nodig en gaat zijn drankje zelf halen bij de bar. Mason speelt met zijn nieuwe robotbeer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Luca maakt ook kennis met een Dienst-Bot, hij kan het meteen goed vinden met hem. "Wooh, ik wil ook een Plumbot!" roept hij. De plumbot vindt die kleine jongen wel grappig.

Afbeelding

Afbeelding

En na een leuke avond is het echt donker geworden in Oasis Landing. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie