Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 124 van 125

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: ~Abctje's 365~ Project finished.

Echt super gefeliciteerd! :swing

Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar de laatste 50 dagen heb ik genoten van je mooie kwaliteit screens, grappige, ontroerende en vooral fantastische updates! :D

Ik ga het zeker volgen, dus mij zie je we in het andere topic verschijnen! :swing
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: ~Abctje's 365~ Project finished.

Wauw, hele mooie afsluiting :wub
Gefelicteeeerd :swing Je was echt een van mijn favoriete 365-projecten.
Echt super om te zien hoe je met Sammy deze geweldige familie hebt gecreëerd. En niet alleen de Sims, maar ook de geweldige huizen die je voor je Sims hebt gebouwd!
Ik vind het echt super dat je een 52 weken project gaat doen :laugh Ik denk niet dat ik zonder de familie Spring had gekund :$ xD
Gebruikersavatar
Joeperd1
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
254
Lid geworden op:
za 21 jul 2012, 22:40

Re: ~Abctje's 365~ Project finished.

Wauw super knap dat het gelukt is!
Ben wel blij dat je niet stopt want ik zou de familie niet kunnen missen denk ik.
Ik haal altijd heel veel inspiratie uit jou verhalen.

Succes met je 52 weken project. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Project finished.

Ontzettend bedankt allemaal, ik ben echt blij dat jullie er van genoten hebben! :knuffel

Ik weet dat dit een erg late reactie is, en dat ik beloofd had om mijn nieuwe project eerder te beginnen. Maar dat is er niet meer van gekomen. Het is nu even een soort rust-periode :P
Ik weet nog steeds niet wanneer ik precies ga beginnen. Maar ik denk zo rond de kerstvakantie, genoeg tijd om wat voorbereidingen te treffen. Waarschijnlijk zal het beginnen met een klein stapje vooruit in de tijd (Goh, wat een zinspeling) want er is alweer het één en ander veranderd binnen het gezin.

Een klein voorproefje, en ik hoop jullie binnenkort terug te zien in een nieuw topic. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt in de poll boven wel zien hoe de nieuwe aanwinst heet ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie