Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 86 van 125

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

Bedankt allemaal!

De afgelopen twee dagen waren er geen screens, dat gaat hem vandaag ook niet worden omdat school op het moment gewoon heel erg dwars zit. Ik heb het druk, druk, druk. We zitten in de laatste rapportperiode en die wil ik graag goed afronden dus daar concentreer ik me meer op.
Ik hoop, en doe heel erg mijn best om morgen wel weer te posten. Ik beloof niet dat ik dan alle dagen inhaal, maar ik doe mijn best.
Omdat ik jullie zo lang laat wachten, vertel ik maar gewoon wat er gebeurd is. Fay is bevallen van een prachtige zoon/dochter. Maar dat zien jullie gauw genoeg hoop ik! :laugh

@Lestis, welkom! :knuffel
Leuk dat je nu ook volgt.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

Ben ik de perfecte vrouw voor Bruce? Ik hoop het!

Afbeelding

Ik ben Alex Lagoon, ik ben geboren en getogen in het hippe Bridgeport, waar de mensen hun zonnebrillen niet dragen omdat de zon zo fel schijnt, maar omdat ze niet herkend willen worden. Ik hou van de warmte en van de zon, daarom ben ik naar het zonnige Monte Vista verhuisd.

Nu hoorde ik dat de knappe Bruce een vriendin zoekt. Ik heb hem altijd al een leuke jongen gevonden, maar ik durfde hem nooit te benaderen. Hopelijk ziet hij me nu ik hier aan mee doen staan. Ik zie een toekomst voor me met Bruce op een romantisch eilandje, hopelijk ziet hij dat ook zo...

Afbeelding
Afbeelding

- Sociale vlinder
- Onweerstaanbaar
- Overenthousiast
- Houdt van warmte
- Ambitieus
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

Wauw, hele mooie inzending Dave. :D
En de rest, bedankt allemaal!

Ik heb eindelijk weer genoeg screens verzameld om de afgelopen vijf dagen in te halen. :sweatdrop
En ik de poll is nog niet weg, omdat ik vergeten ben te vragen. Maar dat ga ik zo ook doen.

Dag: 262: 26-5-2013

Waarom kijkt Boomer zo ondeugend?

Afbeelding

Omdat hij jarig is! Vandaag wordt hij alweer een 'bejaarde'. :swing

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daar is ie, een oude hond alweer. :sweatdrop

Afbeelding

Donnovan geeft hem wat aandacht, het is niet erg om oud te zijn. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Dag 263: 27-5-2013

Donnovan, Liam en Jamie zijn vandaag te vissen. Het nog vroeg in de morgen wanneer ze hun hengeltje tevoorschijn toveren. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Liam vangt een vis(je)...

Afbeelding

Donnovan vangt een vis(je)...

Afbeelding

Maar Jamie spant de kroon en vangt wel drie vissen. Waaronder een kwal, een zalm en een grote tonijn!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna wordt het kampvuur op het nabijgelegen strand aangestoken. En praten de mannen gezellig over de aankomende bruiloft. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 264: 28-5-2013

Het is vrouwendag, en Fay en Nicoletta zitten lekker in de pyjama. Ze houden een ouderwets gezellig kussengevecht. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna luistert de toekomstige oma nog even naar haar kleinkind. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 265: 29-5-2013

De avond valt en Fay zit nog even in de babykamer. Ze voelt zich erg gelukkig en kan niet wachten totdat het kleine kindje uit haar buik komt. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Jamie komt ook even binnen.

Afbeelding

Plotseling krijgt Fay erge pijn in haar rug, de weeën beginnen! :O

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan eindelijk, na een zware nacht breekt de dag aan. En is er een nieuw familielid bij. Verwelkom: Lilith :knuffel

Fay geeft haar kleine meisje een dikke knuffel. :wub

Afbeelding

En stopt haar daarna in een lekker badje. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lilith in CAS:

Afbeelding

Ze is geboren met de eigenschappen:
-Klunzig
-Houdt van warmte

Ze heeft de ogen en huidskleur van haar vader, en de haarkleur van haar moeder. Volgens mij is de neus ook van Jamie, maar dat valt nog niet goed te zien. Ik vind haar in ieder geval een schatje. :wub

Dag 266: Vandaag (A)

Er wordt vandaag een bezoekje gebracht aan de kunstgalerie, iedereen is mee. Behalve Jamie, die op de kleine Lilith past, en Nicoletta, die moest werken. :laugh

Afbeelding

Fay zwaait even naar de wereld. :P

Afbeelding

Alle kunst wordt nauwkeurig bestudeerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce is echter al gauw verveeld, uit pure verveling bestudeerd hij een boekenkast. :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Hij pakt blijkbaar net het goede boek, want opeens schuift een stuk van de boekenkast weg! Er komt een opening tevoorschijn naar...

Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg krijgt hij de kans niet om te ontdekken wat er achter de deur zit, want ze moeten gaan. Maar Bruce is vastbesloten om terug te komen wanneer hij de kans krijgt. :huh

Ze gaan naar een cafeetje op het platteland van Monte Vista, daar wacht Jamie hen op met de kleine. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen schuift aan, Liam en Bruce nemen een tafeltje apart. En hebben een goed vader-zoon gesprek over Bruce zijn toekomst.

Afbeelding

Afbeelding

Fay, Jamie, Donnovan en Sammy zitten aan de andere tafel en kletsen gezellig over koetjes en kalfjes.

Afbeelding

Jamie speelt even met Lilith. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

En kleine gezinsfoto. :wub

Afbeelding

Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------------

Pfiewww, ben weer bij. Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden! :laugh
En wat zal Bruce ontdekken achter de boekenkast in de galerie denken jullie?

V Heel erg bedankt! :knuffel

Laatst gewijzigd door abctje op do 30 mei 2013, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie