Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 40 van 125

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: ~Abctje's 365~

@ butfirstcoffee. Dat haar is idd van de store, van de laatste set die is uitgekomen ;)

De kamers van Lynn&Liam zijn erg mooi en ik vind Lynn ook een hele lieve zus voor Tess <3
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~

Euhh... hier ben ik weer! (A)
Ik heb besloten om, net zoals Big mama, een kleine samenvatting te geven en dan vanaf morgen weer lekker verder te gaan! :)
Ik twijfel nog of ik alle dagen in ga halen, maar zoja. Dan zien jullie het wel!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het topic eindigt op het moment dat onze Springs nog in Moonlight Falls woonden.

Daar heeft Lynn haar vriendje, die inmiddels haar man en de vader van hun kindje is, nog ontmoet: Stefan ter Braak

Afbeelding

Afbeelding

En ook Sassy heeft een one-nightstand gehad, ze werd zwanger en kreeg Boomer. Die inmiddels al een volwassen hond is.

Afbeelding

Afbeelding

Maar algauw daarna vertrekt de familie naar het zonnige Monte Vista! :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Daar groeien Lynn en Liam op tot twee zelfstandige jongvolwassenen. :swing

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook Tess groeit al gauw op tot een rasechte puber. :sweatdrop

Afbeelding

Op het zomerfestival ontmoet ook Liam al snel een leuk meisje. Het wordt al gauw serieus. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Lynn en Stefan kopen hun eigen stulpje en nemen er meteen ook een hondje bij. :P

Afbeelding

Afbeelding

Sassy word bejaard... (A)

Afbeelding

Lynn krijgt een aanzoek, en zegt natuurlijk ja. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Sammy en Donnovan worden ook oud.

Afbeelding

Afbeelding

Boomer wordt volwassen.

Afbeelding

Er wordt kerst gevierd! :swing

Afbeelding

Lynn blijkt zwanger te zijn :D

Afbeelding

Ook Nicoletta krijgt een aanzoek die volmondig word aanvaardt. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Lynn en Stefan een besloten huwelijk hebben. <33

Afbeelding

Afbeelding

Kort daarna bevalt Lynn van hun lieve dochtertje. :flapper

Afbeelding

Liam en Nicoletta trouwen, maar dan wel met iedereen erbij. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze gaan op huwelijksreis naar China en hebben een geweldige tijd samen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de reis is Nicoletta opmerkelijk vaak misselijk.... :fluit

Afbeelding

Donnovan gaat met pensioen. :swing

Afbeelding

Nicoletta blijkt zwanger te zijn! Tot grote vreugde van Liam.

Afbeelding

Afbeelding

Lynn en Stefan hun dochter groeit op (oke, ik geef toe... Ik ben haar naam vergeten :$ )

Afbeelding

Afbeelding

Tess heeft een date met een erg leuke jongen. ;)
Alleen eindigt die date minder leuk dan verwacht...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En we zijn geëindigd bij het moment waarop Nicoletta vertrekt naar een nog onbekende bestemming.... 8-)

Afbeelding

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij is het toch een langere samenvatting geworden dan gedacht.... :sweatdrop
Maar ik hoop dat iedereen nu weer een beetje bij is!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ terugblik

Bedankt allemaal! :knuffel
@Shevens, you to Buddy! xD
178
Ik weet niet meer op welke dag we zijn gebleven, maar ik ben in mijn agenda vanaf 12 november gaan tellen. En volgens mijn agenda zou het vandaag dan dag 178 zijn. Dus vanaf daar ga ik door. Ik ben wel van plan om de verloren dag in te halen maar dat doe ik na ons speciale bezoekje. ;)

Dag 163:

Nicoletta is aangekomen op haar eindbestemming: Moonlight Falls!
De regen donderde met bakken uit de lucht, maar dat mocht de pret niet drukken. Want het ging sowieso een geweldige dag worden!

Afbeelding

En wie stond daar op de veranda? Niemand minder dan Camillie Roma! Nicoletta had de laatste tijd regelmatig achter de computer gezeten, en via een site voor zwangere vrouwen had Nicoletta Camille leren kennen. Ze waren goeie vriendinnen geworden en hadden besloten om gezellig af te spreken! :laugh

Afbeelding

De twee omhelsden elkaar alsof ze al jaren bevriend waren. :knuffel
Ook werden er leuke cadeautjes uitgewisseld voor de aankomende peutertjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicoletta leerde ook de rest van het gezin kennen.

Afbeelding

Toen de regen was gestopt gingen de aanstaande moeders lekker naar het park om te genieten van het zonnetje en wat bij te kletsen. Nicoletta was erg blij dat ze iemand had met ervaring omdat Camille al twee prachtige dochters op de wereld had gezet, ze vroeg haar de oren van het hoofd. :sweatdrop

Afbeelding

Er werden boeken bestudeerd en een lekker ijsje ging er ook wel in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal weer bij het huis aangekomen, hield Nicoletta nog een kussengevecht met Rebecca. Camille haar jongste dochter. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rebecca wil Nicoletta haar buik ook even voelen. (A)

Afbeelding

Ook Robbyn voelt even, ze vertelt dat ze erg blij is dat haar eigen moeder zwanger is en dat ze nog een broertje of zusje erbij krijgt!

Afbeelding

Maar dan is het toch echt etenstijd! Camille heeft heerlijke knakworstjes klaargemaakt. Het wordt erg gezellig en Nicoletta verteld ook nog even over haar familie in Monte Vista. :P

Afbeelding

Afbeelding

S'avonds zit Nicoletta nog even bij het haardvuur, met een glimlach op haar gezicht. Het was een geweldige dag geweest!

Afbeelding

Maar dan kruipt ze toch maar gauw in haar bedje in de prachtig opgemaakte logeerkamer. ;)

Afbeelding

De volgende morgen is ze al vroeg op. Ze vindt een bord met lekkere pannenkoeken in de koelkast, die moet Camille voor haar hebben gemaakt. In haar hoofd bedankt ze Camille nog even en valt dan aan!

Afbeelding

Jammer genoeg komt aan alles een eind, Nicoletta bedankt Camille duizendmaal voor de heerlijke dag die ze heeft gehad en geeft haar nog een dikke knuffel! :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Voldaan loopt ze het pad af, ze is erg blij dat ze Camille ontmoet heeft. En ze is vooral blij dat ze er nu weer een goede vriendin bij heeft! :swing

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het geweldig vond om samen met Big Mama en de Roma's dit project te doen! Het was jammer dat Simsnieuws er even uitlag en dat we de boel niet eerder konden posten.
Big mama, heel erg bedankt voor de mega leuke screens die je hebt gemaakt. En natuurlijk ook bedankt voor een super gezellige samenwerking. :knuffel

Ik hoop dat iedereen het leuke screens vindt, ik in ieder geval wel! ;)

Laatst gewijzigd door abctje op di 12 feb 2013, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie