Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 42 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Geen screens 5~2~13

Oke, vandaag ook geen screens... :$
Ik denk dat ik dit weekend een grote update houdt met alle gemiste screens. Ik vindt het heel erg vervelend want ik heb nu alle store spullen wel weer hergeïnstaleerd, maar toch zijn sommige spullen in het huis vervangen. Als ik dan tussen de spullen kijk, dan staan die dingen die er hoorden maar dus zijn vervangen er wel?
Ik snap er niet veel van maar dat betekent dus wel dat ik het hele huis een beetje herinrichten moet en zo, en dat neemt tijd. Sorry dus, maar dit weekend komen er denk ik pas weer screens....
Mijn game valt btw. ook de hele tijd uit, helpt ook niet bepaald mee. :mad
abctje

Re: ~Abctje's 365~ Geen screens 6~2~'13

Nieuw plan: :laugh

Het zijn inmiddels mega veel dagen geworden die ik in moet halen. En ik heb besloten dat ik dat niet ga doen. Ik ga gewoon verder vanaf de laatste dag die ik officieel heb gepost. Dus zeg maar, de eerste dag dat de server eruit lag (volgens mijn agenda was dat 20 januari). Voor die dag had ik nog gepost. En dat was als het goed is Dag: 162. Nou heb ik vorige week die speciale update geplaatst. Dat wordt dus dag 163, ga ik zo veranderen. En zo verder! :P

Ik hoop dat jullie dit een goede oplossing vinden, het is voor mij namelijk wel het aller prettigst. Omdat ik anders wel meer dan 10 dagen in moet halen en dat gaat me echt niet lukken!
Dus vandaag, waarschijnlijk vanavond, komt dag 164!

Bedankt nog voor het begrip allemaal! :knuffel
abctje

Re: ~Abctje's 365~ Nieuw plan 12~2~'13

Zoals beloofd, gaan we weer lekker verder! :swing

Dag 164:

Tess bezoekt de Familie Romano, ze wil Orlando meevragen naar een geheime plek die ze reeds heeft gevonden. :laugh

Afbeelding

Orlando vindt het helemaal niet erg om samen met Tess ergens heen te gaan. (A)
Ze doen een wedstrijd wie het eerst bij de mijnschacht is.

Afbeelding

Aangekomen beginnen de twee lekker te flikflooien.... :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot Orlando opeens heel geheimzinnig begint te doen?

Afbeelding

En dan geeft hij haar plots een zoen! :wub

Afbeelding

Tess durft nog een stapje verder te gaan en, na een moment van aarzeling, vraagt ze hem verkering! Hij zeg overduidelijk ja en ze zoenen nog een beetje verder. :P

Afbeelding

Afbeelding

Liam en Nicoletta hebben ondertussen een lekker terrasje gepakt, ze zitten gezellig te babbelen over baby namen. Daarna maken ze nog een mooie wandeling langs de stadsmuur. Al kan Nicoletta het niet zo snel bijbenen met haar dikke buik. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo eindigt de 164'te dag bij de Fam. Spring, in het mooie Monte Vista... :wub

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie