Bedankt! Er is een probleempje, ik heb nu al een tijdje geen up kunnen plaatsten, dat komt door 2 dingen.
1; Met school...Onze klas is de drukste klas, en dat komt door 1 iemand! niet ik) daardoor moet je alles wat je moet maken en leren thuis doen, en daar heb ik geen zin in, maar het moet toch >=(
2; De laptop is een soort van kapot, maar wees niet bang! Ik heb een back up gemaakt van ze, en als het goed is, zorg de maker ervoor de dat er blijft!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is niet zeker of ik vanavond alle screens van de dagen kan posten, want ik weet dan niet of de laptop het dan al doet, en er is. Dan word het zaterdag!
Dank je wel voor de reacties! En ik ga deze periode extra mijn best doen voor school, zodat ik tijd heb voor sims! Ik doe nu 7 screen van de 7 dagen die ik dus nu ga inhalen! En dan kom ik vandaag uit op dag 79!!
Uhm, tja, ik ben blij dat alles goed gekomen is, met de bestanden enzo. En ik ben blij dat ik weer op schema loop!
Ik weet niet zeker of ik maandag een screen kan plaatsen, maar zoiezo dinsdag wel!