Wow, make-over! Hij lijkt nu wel een tikkie ouder!
@youri_be en Yolo: ik heb dat een tijd geleden ook gehad met halve zwarte (stok) baby's. Bleek te liggen aan een top of aan een paar lange (veter)laarzen (weet het niet precies meer) die met een sim van de uitwisseling waren meegekomen. Ik weet helaas de naam van de downloads niet meer, maar als je even googled kan je het waarschijnlijk zo vinden. Na verwijdering van die download was de baby gelijk weer normaal, dus een poging waard om het even op te zoeken.
Hier is nog een link waar je "foute downloads" kan checken met je eigen downloads.
@BigMama; Stiekem ben ik van plan om alle eilandbewoners om te toveren tot Berry's .
@Simmie99; Ik heb inderdaad van die vreemde laarzen in mijn spel zitten! Super bedankt voor het geven van deze info en dat linkje, ga ik vanavond zeker uitproberen!
@Simmie99 Bij mij zijn het idd ook een t-shirtje met een shirt met lange mouwen eronder en verterlaarzen, maar heb geen idee waar ik die downloads zou kunnen vinden $: En eigenlijk wil ik er nu wel eens vanaf zijn. Ik zal idd wel eventjes op het internet kijken.
@ChanCake; Ik had vroeger ook een kat die Cleopatra heete, maar die is 2 jaar geleden overleden .
Soms mis ik haar, maar ze is wel 18 geworden, wat ik best oud vind
Laatst gewijzigd door Youri op za 22 sep 2012, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
@BigMama; O jee, dat heb ik eens gehad bij een chiwawa, alleen beet die toen in mijn hand .
Maar volgens mij is Cleo een heel sociaal beest die niemand aanvalt, behalve krantenmeisjes .