Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk huishouden gaan wij volgen?

Peiling eindigde op di 13 nov 2012, 13:41

Gracie Loveland
1
10%
Milly en Dilly Pidgin
0
Geen stemmen
Norman en Elaine Joy
1
10%
Het huishouden met de kok, sporter, weggelopen tiener en een schrijver
2
20%
Familie Cook
0
Geen stemmen
Monica, Madison, Tori en Ayesha
1
10%
Familie Durwood
5
50%
Totaal aantal stemmen: 10

352 berichten • Pagina 9 van 18

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 365 kleurrijke dagen met de familie Coloursplash!

Sorry mensjes voor de afwezigheid gisteren! D: Ik had gisteren een schoolfeest en moest nogal veel daarvoor doen en om half 7 kwam een vriendin om er samen heen te gaan, dus tijd voor de Coloursplashjes was er niet! :glare Ik hoop dat het hierna weer eens rustig wordt, zodat ik weer elke dag kan updaten. :sweatdrop Bedankt voor jullie reacties allemaal! :D Hier zijn de screens voor dag 28! Ik heb nog een heleboel leuke foto's van voor de verhuizing die ik even ga showen c:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 28;
Afbeelding
Grey had weer eens zin in beeldhouwen.

Afbeelding
Onze ondeugende Nayla haalt een grap bij haar broer uit!

Afbeelding
Frida vond het weer eens tijd voor een nieuwe look..

Afbeelding
..En Ryan Dhelin had zich klaargemaakt voor het schoolbal! Die overigens redelijk geslaagd was, alhoewel...hij raakte betrokken in een vechtpartij, struikelde op de dansvloer, werd afgewezen voor een dans, maar hij werd ook verliefd, was de ster van de dansvloer èn werd koning van het bal!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En onze lieve Roy is opgegroeid tot een kind, samen met Nayla, die een tiener is geworden!

Afbeelding
...

Oké, ik was geloof ik iets tè enthousiast met foto's maken. xD
Ja, Frida heeft haar vleugelkleur veranderd met de Feeënkoninginbeloning. Ik vond die lichtroze saai worden. :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Monstermummie op za 13 okt 2012, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie