Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 64 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Stemmen huisgenoten voor Fay! Blz. 126

Dankjewel allemaal voor de stemmen! :knuffel

Ik zag de poll: 121 stemmen! :O
(Toen pas besefte ik dat jullie allemaal 7 keer gestemd hebben, dat maakt maar ong. 17 stemmen. Haha, nog steeds veel stemmen! Thankss!)

Dag 210: 2e Paasdag! :swing

Het is s'morgens vroeg, tweede paasdag. En nu zitten Sabine en Fay gezellig saampjes aan tafel te ontbijten. ;)

Afbeelding

Daarna gaat Fay zich een beetje fatsoeneren, want ze gaat vandaag Sabine's moeder ontmoeten! Alice!

Afbeelding

Fay kan het goed vinden met Alice, het wordt een erg gezellige middag.

Afbeelding

Ook ontmoet ze het nieuwe hondje van Alice. Wat een schatje! <33

Afbeelding

Fay bewonderd nog een oude foto, van toen Sabine klein was. ;0

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Sabine zelf nog een liedje van haar moeder leert. (A)

Afbeelding

Daarna gaan ze weer naar Sabine's huis en ronden de middag af in de tuin, met de twee kleine hondjes van Sabine. <33

Afbeelding

En s'avonds moet er dan toch echt afscheid genomen worden, ze maken nog een leuke foto en geven elkaar nog een dikke knuffel. Maar dan moet Fay toch echt weer in de taxi naar de andere kant van Monte Vista! :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een super geslaagd Paasweekend en Fay en Sabine hebben veel plezier gehad! :knuffel
Bedankt Shevens voor deze super leuke samenwerking!
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Stemmen huisgenoten voor Fay! Blz. 126

Bedankt! :knuffel

@Ddeem, vind ik ook! Shevens heeft haar een nieuwe look gegeven! <33

Dag 211:

Gewoon twee screens van Monte Vista. <33

Afbeelding

Afbeelding

Sammy is bezig in haar tuintje, het gaat erg goed en ze bemest de plantjes met haar allerbeste kunstmest. Hierdoor bereikt ze niveau 9! :swing

Afbeelding

Fay en Liam brengen een bezoekje aan het colosseum. :P

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gaan ze nog even bij het nabij liggende parkje zitten en praten over Fay haar studie, want die zit er nu toch wel aan te komen!

Afbeelding

Fay twijfelt heel erg! Ze wilde in de eerste instantie kunstwetenschappen doen, maar toen ze hoorde dat er al zoveel mensen waren die dat deden. Begon ze ook te denken over een studie Communicatie (Charisma-vaardigheid: niveau 4). Wat zal ze nu doen?
Ook Liam is erg verward! :P

Afbeelding

Afbeelding

Na nog wat heen en weer gepraat besluiten ze het over te laten aan jullie!
Fay laat haar vader nog een grappig filmpje zien op haar gloednieuwe smartphone, daarna gaan ze naar huis.

Afbeelding

En hier hebben we nog een foto van Fay haar gezicht (met een nieuwe Default skin, dankje Imme! :knuffel )

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zit dus te twijfelen over Fay haar studie. Kunstwetenschappen lijkt me erg leuk, maar Communicatie ook! Wat lijkt jullie het beste? (ik kan geen poll meer openen, dus stel ik de vraag maar zo... (A) )

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie